witam, chcę zmienić sobie granie w samochodzie na zestaw bose ale wiele osób ma do sprzedania zestawy z subem od avant'a, czy jest jakaś możliwość żeby wcisnąć tego suba do sedana?
to po pierwsze
a po drugie
zamierzam wyciszyć drzwi matą i zmienić audio, czy wybrać BOSE czy zmienić głośniki na jakieś niestandardowe, tj. jednodrożne ze zwrotnicami do przodu, dwudrożne na tył, wszystko z bagażnika z końcówki mocy, do tego jakaś skrzynia basowa z drugiej końcówki i kondensator? A jakie radio do BOSE? chciałbym na wszystko (nie wliczając kosztów wyciszenia, skrzyni basowej, końcówki do niej i kondensatora, chodzi tylko o zestaw do drzwi) wydać do 500 zł, wiem że to nie wiadomo ile nie jest ale myślę że jak porządnie wyciszę drzwi to zagra to w miarę dobrze. Nie wiem co wybrać, bo w sumie bose i jakieś radio do niego będzie kosztować w sumie 500 zł ale w zestawie miałbym już i wzmacniacz do wszystkich głośników w drzwiach a w drugim przypadku musiałbym kupować wszystko oddzielnie, pytałem o cenę i taki zestawik z jednodrożnymi głośnikiami, tweeterami i zwrotnicami na przód, do tego głośniki dwudrożne na tył i wzmacniacz 4 kanałowy będą kosztować mniej więcej 500 zł, więc jedna cena a ja nie wiem co robić bo nigdy nie słyszałem BOSE.
Na zawody car audio ten samochód jeździł nie będzie więc proszę, nie mówicie mi że 500 zł to mało, że trzeba dać 1000 itp. Wiem o co chodzi ale chcę żeby ten zestaw był w miarę zadowalający dla mnie, żeby podczas jazdy posłuchać muzyki bez trzeszczących głośników i tępo buczącej tuby z bagażnika.
Subwoofer z avant'a do sedana
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
- Imię: Robert
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Frankfurt
- Kontakt:
Proponuje Ci udac sie na jakies forum poswiecone CAR-Audio.
Na przod kup sobie jakis porzadny zestaw odseparowany.... najlepiej dwu-drozny bo z trzydroznym bedziesz mial jako poczatkujacy mase problemow.
Do tego tylne glosniki sobie odpusc, jak chcesz zeby dobrze masowalo plecy jakis porzadny subik.
Radio mozesz zostawic oryginalne takie jakie masz, jak je zakodujesz na bose, bedziesz mial wyjscia analogowe na zwykle wzmacniacze (bedziesz sobie musial dorobic konektorek). Do tego jezeli chcesz miec jakies AUX to sa odpowiednie adapterki (mozliwosc podpiecia MP3) albo moduly zamiast zmieniarki (wtedy zmieniarka jest emulowana przez mp3/wav) i masz odtwarzanie mp3 przez ori radio jakby to byla plyta.
Daje to ta zalete ze dalej dziala Ci multifunkcja a radio z biedronki nie szpeci kokpitu, gra przyzwoicie i nikogo nie kusi bo nic nie widac.
Na przod kup sobie jakis porzadny zestaw odseparowany.... najlepiej dwu-drozny bo z trzydroznym bedziesz mial jako poczatkujacy mase problemow.
Do tego tylne glosniki sobie odpusc, jak chcesz zeby dobrze masowalo plecy jakis porzadny subik.
Radio mozesz zostawic oryginalne takie jakie masz, jak je zakodujesz na bose, bedziesz mial wyjscia analogowe na zwykle wzmacniacze (bedziesz sobie musial dorobic konektorek). Do tego jezeli chcesz miec jakies AUX to sa odpowiednie adapterki (mozliwosc podpiecia MP3) albo moduly zamiast zmieniarki (wtedy zmieniarka jest emulowana przez mp3/wav) i masz odtwarzanie mp3 przez ori radio jakby to byla plyta.
Daje to ta zalete ze dalej dziala Ci multifunkcja a radio z biedronki nie szpeci kokpitu, gra przyzwoicie i nikogo nie kusi bo nic nie widac.