A6 3,0 tdi (BMK) - falowanie obrotów
W sklad zestawu wchodzi ciegno spinka 4 okragle plastiki przez ktore przechodzi pret z klapkami i plastik ten czwarty to plastik z lepkiem do ciegna a klapy nie wymagaja wymiany bo one sie nie psuja przerabialem caly tamat u siebie na alledrogo widzialem zestaw naprawczy ale byly nie kompletne bo nie zawieraly czterech plastikow tylko jeden ten z kulka jak dzwonilem o regeneracje to wolali nawet 800 zl. tylko za co to niewiem bozestaw 60zl. + 4 godzinki roboty ale jak komus niechce sie w to babrac to ma pelne prawo do tego zeby zaplacic i zrobia to za niego
[ Dodano: 2014-03-30, 12:54 ]
Klapki nie wymagaja wymiany bo sa nalewane z precikiem na stale kiedys jezdzilem bmka to byly nitowane wiec nity puszczaly i potrafila taka klapka wpasc do silnika no i kaput ale wracajac do audi rozwiazanie jest zdecydowanie lepsze.lapki nie wymagaja wymiany bo sa nalewane z precikiem na stale kiedys jezdzilem bmka to byly nitowane wiec nity puszczaly i potrafila taka klapka wpasc do silnika no i kaput ale wracajac do audi rozwiazanie jest zdecydowanie lepsze.
[ Dodano: 2014-03-30, 12:54 ]
https://www.google.com/search?q=klapy+k ... &sa=N#i=19
[ Dodano: 2014-03-30, 12:54 ]
Klapki nie wymagaja wymiany bo sa nalewane z precikiem na stale kiedys jezdzilem bmka to byly nitowane wiec nity puszczaly i potrafila taka klapka wpasc do silnika no i kaput ale wracajac do audi rozwiazanie jest zdecydowanie lepsze.lapki nie wymagaja wymiany bo sa nalewane z precikiem na stale kiedys jezdzilem bmka to byly nitowane wiec nity puszczaly i potrafila taka klapka wpasc do silnika no i kaput ale wracajac do audi rozwiazanie jest zdecydowanie lepsze.
[ Dodano: 2014-03-30, 12:54 ]
https://www.google.com/search?q=klapy+k ... &sa=N#i=19
Zestawem naprawczym jest nr 059 198 212 wedlug aso jest samo ciegło, a nie klapki ze spinkami,
Problem jest taki ze auto widzi luz na cięglach i wywala błąd, moim zdaniem należy je wymienic i ew wyczyscic kolektory z egrem.
tu macie goscia co zestawy sprzedaje
http://allegro.pl/kolektor-ssacy-audi-2 ... 61426.html
tylko zwrócicie uwage ze w filmiku ktory udostepnia nie ma badania luzu klapek po wymianie na nowych komponentach, podejrzewam ze jest taki sam jak w tym niby zuzytym
Problem jest taki ze auto widzi luz na cięglach i wywala błąd, moim zdaniem należy je wymienic i ew wyczyscic kolektory z egrem.
tu macie goscia co zestawy sprzedaje
http://allegro.pl/kolektor-ssacy-audi-2 ... 61426.html
tylko zwrócicie uwage ze w filmiku ktory udostepnia nie ma badania luzu klapek po wymianie na nowych komponentach, podejrzewam ze jest taki sam jak w tym niby zuzytym
- Robert74
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wleń
Obawiam się że możesz nie mieć do końca racji..głównym problemem kolektorów nie jest luz na cięgnie a zacinające się ośki klap przez co motor napędzający klapy nie osiąga górnego lub dolnego końcowego położenia..kilka dni temu miałem taki przypadek na 2 gim kolektorze i wymiana cięgna nic nie pomogła..dopiero wymiana kompletu wyeliminowała usterkę..u mnie te gumowe tulejki były wygrzane i praktycznie przy wywalaniu się rozpadły..nugat pisze:Zestawem naprawczym jest nr 059 198 212 wedlug aso jest samo ciegło, a nie klapki ze spinkami,
Problem jest taki ze auto widzi luz na cięglach i wywala błąd, moim zdaniem należy je wymienic i ew wyczyscic kolektory z egrem.
tu macie goscia co zestawy sprzedaje
http://allegro.pl/kolektor-ssacy-audi-2 ... 61426.html
tylko zwrócicie uwage ze w filmiku ktory udostepnia nie ma badania luzu klapek po wymianie na nowych komponentach, podejrzewam ze jest taki sam jak w tym niby zuzytym
no powiem ci ze mam podobny błąd, dziś jednak jak ruszyłem cięgno jednego z kolektorów to z dolnego ucha poprostu samo się zsuwa nie ma w ogóle oporów, wiec wstawię do mechaniora za 200zł ma mi wczyscić egr, kolektory i wymienić cięgna,
Niestety nie dałem rady wymienić cięgien bez rozbierania układu, a jest to czasochłonne z tego co zauważyłem
To mowisz ze wystaczyc kupic do tego te tulejki stabilizujace miesce w kolektorze czy klapki rowniez kolektorów?
Niestety nie dałem rady wymienić cięgien bez rozbierania układu, a jest to czasochłonne z tego co zauważyłem
To mowisz ze wystaczyc kupic do tego te tulejki stabilizujace miesce w kolektorze czy klapki rowniez kolektorów?
- radzik81
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 399
- Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
- Imię: Radek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Londyn
Koledzy wszystko sie wyciera w kolektorze zaczynajac od lapek(6 lozysk)jak po klapki.
Ten zestaw naprawczy co kolega dal linka z Allegro to sa klapki i lapki starego typu co starczy moze na nastepne 100-150 tys km eksplatacji.Kolego Audycja obawiam sie ze nie masz racji co do klap ze sie nie zuzywaja video ponizej jednego z klubowiczow
[ Dodano: 2014-04-09, 17:21 ]
Ten zestaw naprawczy co kolega dal linka z Allegro to sa klapki i lapki starego typu co starczy moze na nastepne 100-150 tys km eksplatacji.Kolego Audycja obawiam sie ze nie masz racji co do klap ze sie nie zuzywaja video ponizej jednego z klubowiczow
[ Dodano: 2014-04-09, 17:21 ]
- Robert74
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wleń
i u mnie tak to właśnie wyglądało...apropos tego zestawu...to są nowego typu te zestawy do BMK? Szkoda że nie wiedziałem.radzik81 pisze:Koledzy wszystko sie wyciera w kolektorze zaczynajac od lapek(6 lozysk)jak po klapki.
Ten zestaw naprawczy co kolega dal linka z Allegro to sa klapki i lapki starego typu co starczy moze na nastepne 100-150 tys km eksplatacji.Kolego Audycja obawiam sie ze nie masz racji co do klap ze sie nie zuzywaja video ponizej jednego z klubowiczow
[ Dodano: 2014-04-09, 17:21 ]
Ja jestem właśnie po regeneracji, co mnie milo zaskoczyło właśnie mam klapki z łożyskami i okrągłym pręcikiem który jest spłaszczony dopiero przy wejściu do cięgien kolektora.
Czasochłonne jest rozebranie i wyczyszczenie dolotu z przepustnica i kolektorem górnym i dwoma tymi z klapkami ale warto, syfu się tam zbiera sporo.
Obroty się unormowały nie ma falowania na tempomacie no i święty spokój po wymianie cięgien.
Po wymianie może się na chwile zapalić check ale powinien sam zgasnąć.
Czasochłonne jest rozebranie i wyczyszczenie dolotu z przepustnica i kolektorem górnym i dwoma tymi z klapkami ale warto, syfu się tam zbiera sporo.
Obroty się unormowały nie ma falowania na tempomacie no i święty spokój po wymianie cięgien.
Po wymianie może się na chwile zapalić check ale powinien sam zgasnąć.
- Robert74
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wleń
nugat pisze:Ja jestem właśnie po regeneracji, co mnie milo zaskoczyło właśnie mam klapki z łożyskami i okrągłym pręcikiem który jest spłaszczony dopiero przy wejściu do cięgien kolektora.
Czasochłonne jest rozebranie i wyczyszczenie dolotu z przepustnica i kolektorem górnym i dwoma tymi z klapkami ale warto, syfu się tam zbiera sporo.
Obroty się unormowały nie ma falowania na tempomacie no i święty spokój po wymianie cięgien.
Po wymianie może się na chwile zapalić check ale powinien sam zgasnąć.
a możesz zdradzić gdzie dorwałeś te klapy z łożyskami?W serwisie?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga