Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6 3,0 tdi (BMK) - falowanie obrotów

Silniki wysokoprężne
Audycja
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 126
Rejestracja: 18 maja 2013, 20:10
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Audycja » 30 mar 2014, 12:54

W sklad zestawu wchodzi ciegno spinka 4 okragle plastiki przez ktore przechodzi pret z klapkami i plastik ten czwarty to plastik z lepkiem do ciegna a klapy nie wymagaja wymiany bo one sie nie psuja przerabialem caly tamat u siebie na alledrogo widzialem zestaw naprawczy ale byly nie kompletne bo nie zawieraly czterech plastikow tylko jeden ten z kulka jak dzwonilem o regeneracje to wolali nawet 800 zl. tylko za co to niewiem bozestaw 60zl. + 4 godzinki roboty ale jak komus niechce sie w to babrac to ma pelne prawo do tego zeby zaplacic i zrobia to za niego <luzik>

[ Dodano: 2014-03-30, 12:54 ]
Klapki nie wymagaja wymiany bo sa nalewane z precikiem na stale kiedys jezdzilem bmka to byly nitowane wiec nity puszczaly i potrafila taka klapka wpasc do silnika no i kaput ale wracajac do audi rozwiazanie jest zdecydowanie lepsze.lapki nie wymagaja wymiany bo sa nalewane z precikiem na stale kiedys jezdzilem bmka to byly nitowane wiec nity puszczaly i potrafila taka klapka wpasc do silnika no i kaput ale wracajac do audi rozwiazanie jest zdecydowanie lepsze.

[ Dodano: 2014-03-30, 12:54 ]
https://www.google.com/search?q=klapy+k ... &sa=N#i=19

nugat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 105
Rejestracja: 08 kwie 2014, 05:25
Lokalizacja: warszawa

Post autor: nugat » 08 kwie 2014, 15:43

Zestawem naprawczym jest nr 059 198 212 wedlug aso jest samo ciegło, a nie klapki ze spinkami,
Problem jest taki ze auto widzi luz na cięglach i wywala błąd, moim zdaniem należy je wymienic i ew wyczyscic kolektory z egrem.
tu macie goscia co zestawy sprzedaje
http://allegro.pl/kolektor-ssacy-audi-2 ... 61426.html
tylko zwrócicie uwage ze w filmiku ktory udostepnia nie ma badania luzu klapek po wymianie na nowych komponentach, podejrzewam ze jest taki sam jak w tym niby zuzytym <rotfl>

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 08 kwie 2014, 21:15

nugat pisze:Zestawem naprawczym jest nr 059 198 212 wedlug aso jest samo ciegło, a nie klapki ze spinkami,
Problem jest taki ze auto widzi luz na cięglach i wywala błąd, moim zdaniem należy je wymienic i ew wyczyscic kolektory z egrem.
tu macie goscia co zestawy sprzedaje
http://allegro.pl/kolektor-ssacy-audi-2 ... 61426.html
tylko zwrócicie uwage ze w filmiku ktory udostepnia nie ma badania luzu klapek po wymianie na nowych komponentach, podejrzewam ze jest taki sam jak w tym niby zuzytym <rotfl>
Obawiam się że możesz nie mieć do końca racji..głównym problemem kolektorów nie jest luz na cięgnie a zacinające się ośki klap przez co motor napędzający klapy nie osiąga górnego lub dolnego końcowego położenia..kilka dni temu miałem taki przypadek na 2 gim kolektorze i wymiana cięgna nic nie pomogła..dopiero wymiana kompletu wyeliminowała usterkę..u mnie te gumowe tulejki były wygrzane i praktycznie przy wywalaniu się rozpadły..

nugat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 105
Rejestracja: 08 kwie 2014, 05:25
Lokalizacja: warszawa

Post autor: nugat » 08 kwie 2014, 22:23

no powiem ci ze mam podobny błąd, dziś jednak jak ruszyłem cięgno jednego z kolektorów to z dolnego ucha poprostu samo się zsuwa nie ma w ogóle oporów, wiec wstawię do mechaniora za 200zł ma mi wczyscić egr, kolektory i wymienić cięgna,
Niestety nie dałem rady wymienić cięgien bez rozbierania układu, a jest to czasochłonne z tego co zauważyłem

To mowisz ze wystaczyc kupic do tego te tulejki stabilizujace miesce w kolektorze czy klapki rowniez kolektorów?

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 09 kwie 2014, 17:21

Koledzy wszystko sie wyciera w kolektorze zaczynajac od lapek(6 lozysk)jak po klapki.
Ten zestaw naprawczy co kolega dal linka z Allegro to sa klapki i lapki starego typu co starczy moze na nastepne 100-150 tys km eksplatacji.Kolego Audycja obawiam sie ze nie masz racji co do klap ze sie nie zuzywaja video ponizej jednego z klubowiczow



[ Dodano: 2014-04-09, 17:21 ]

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 12 kwie 2014, 12:41

radzik81 pisze:Koledzy wszystko sie wyciera w kolektorze zaczynajac od lapek(6 lozysk)jak po klapki.
Ten zestaw naprawczy co kolega dal linka z Allegro to sa klapki i lapki starego typu co starczy moze na nastepne 100-150 tys km eksplatacji.Kolego Audycja obawiam sie ze nie masz racji co do klap ze sie nie zuzywaja video ponizej jednego z klubowiczow



[ Dodano: 2014-04-09, 17:21 ]
i u mnie tak to właśnie wyglądało...apropos tego zestawu...to są nowego typu te zestawy do BMK? Szkoda że nie wiedziałem.

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 12 kwie 2014, 20:57

Obawiam sie kolego ze niestety nie.w nowym kolektorze pret z klapkami jest okragly klapki sa wykonane z innego materialu I lapki maja w srodku takie okragle plastikowe lozysko takze problem wycierania sie praktycznie wyeliminowany.

nugat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 105
Rejestracja: 08 kwie 2014, 05:25
Lokalizacja: warszawa

Post autor: nugat » 13 kwie 2014, 10:30

Ja jestem właśnie po regeneracji, co mnie milo zaskoczyło właśnie mam klapki z łożyskami i okrągłym pręcikiem który jest spłaszczony dopiero przy wejściu do cięgien kolektora.
Czasochłonne jest rozebranie i wyczyszczenie dolotu z przepustnica i kolektorem górnym i dwoma tymi z klapkami ale warto, syfu się tam zbiera sporo.
Obroty się unormowały nie ma falowania na tempomacie no i święty spokój po wymianie cięgien.
Po wymianie może się na chwile zapalić check ale powinien sam zgasnąć.

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 13 kwie 2014, 14:51

nugat pisze:Ja jestem właśnie po regeneracji, co mnie milo zaskoczyło właśnie mam klapki z łożyskami i okrągłym pręcikiem który jest spłaszczony dopiero przy wejściu do cięgien kolektora.
Czasochłonne jest rozebranie i wyczyszczenie dolotu z przepustnica i kolektorem górnym i dwoma tymi z klapkami ale warto, syfu się tam zbiera sporo.
Obroty się unormowały nie ma falowania na tempomacie no i święty spokój po wymianie cięgien.
Po wymianie może się na chwile zapalić check ale powinien sam zgasnąć.


a możesz zdradzić gdzie dorwałeś te klapy z łożyskami?W serwisie?

nugat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 105
Rejestracja: 08 kwie 2014, 05:25
Lokalizacja: warszawa

Post autor: nugat » 13 kwie 2014, 19:43

nie no byly juz zamontowane mimo ze auto mam z 2005r.
pewnie ktos to juz robil, zero luzow na klapkach, ale ciegien juz nie wymienili na nowy typ pfff :[ :P

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 13 kwie 2014, 19:56

nugat pisze:nie no byly juz zamontowane mimo ze auto mam z 2005r.
pewnie ktos to juz robil, zero luzow na klapkach, ale ciegien juz nie wymienili na nowy typ pfff :[ :P
A może masz kolektory całe wymienione poliftowe? Pamiętasz jakiego koloru byly uszczelki?

nugat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 105
Rejestracja: 08 kwie 2014, 05:25
Lokalizacja: warszawa

Post autor: nugat » 13 kwie 2014, 19:59

czarne bodajże napewno nie pomarańcz

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 13 kwie 2014, 20:12

nugat pisze:czarne bodajże napewno nie pomarańcz

ponoć kolektory z zielonymi uszczelkami są nowsze ale nie jestem pewien...etka mi padła i nie mam jak sprawdzić które to które..ciekawe czy idzie gdzieś dorwać te poprawione zestawy

nugat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 105
Rejestracja: 08 kwie 2014, 05:25
Lokalizacja: warszawa

Post autor: nugat » 13 kwie 2014, 20:38

wiesz co napewno nie mialem poprawionych kolektorów bo mialem nakleiki pomaranczowe z data produkcji auta tj 2005r :P

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 13 kwie 2014, 22:16

Koledzy sa 2 rodzaje kolektorow do silnika euro 4 starszy typ bez uszczelki nagorze od 2004-2007 I euro 5 z uszczelka zielona od 2007-2012 I 5 pinowa wtyczka z innym nastawnikiem.porwione kolektory zaczeli wkladac po 2009.pozdro

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga