Koledzy jest problem!
Zapalam silnik bez roznicy czy na gazie i na benzynie, Zaczyna nim telepać zero błedów zaczyma jechać 2 tysiace obrotów zaczyna sie mocno dławić wyskakuje błąd ZBYT WYSOKA TEMPERATURA LAMBDA 2 no ale jade dalej dlaje trzesie redukuje gaz w podloge i przy 5 tys obrotów tak trzesie że zapala CHECK i mryga. Na komputerze pojawia sie komunikat o wymianie wszystkich zaplonów 1,2,3,4.
Wymieniłem przepływkę, cewki, sprawdzone przewody elektryczne, filtry, świece są stare NGK
Po skasowaniu błędów wszystko wraca do normy
Mam downpipe na 2 emulatorach sonde nr 2 .
[INNY] AWT 1.8T wypadanie wszystkich zapłonów
[INNY] AWT 1.8T wypadanie wszystkich zapłonów
Trochę się znam, a trochę nie znam
-
OnlineDoc
- Administrator
- Posty: 2707
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
eldozet, może być cewka zapłonowa albo moduł zapłonowy. Tylko dziwne, że nie ma nic z VAG'iem.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją i Multifonika.
Ps: Polecam iParts.pl
Ps: Polecam iParts.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 15 sie 2013, 11:46
- Lokalizacja: Podlaskie
Słyszałem o podobnym problemie u kumpla ale tam był motor 2,8 koleszka zasięgną info u specjalisty i wyobrazicie sobie że doradził mu zmienić akumulator o odpowiednich parametrach do tego motoru bo miał za mały i po podłączeniu przekręcić stacyjkę tak aby nie uruchomić zapłonu włączyć neutral uruchomić zapłon odczekać tak 60sekund i wyłączyć zapłon następnie uruchomić auto. Wiecie że pomogło auto pracuje do tej pory równo bez problemów sam byłem w szoku.
Było :Audi S6 C5 4.2 V8
Teraz :Audi S6 C6 5.2 V10
Teraz :Audi S6 C6 5.2 V10
ja mam do 1,8T wrzucony 74 Ah ale wymieniłem jakiś czas temu katalizator na rure z kwasówki z wolnym przelotem w ktorej siedza dwie sondy. Sonda 2 jest na emulatorze i zastanawiam sie czy to moze być wina tego
[ Dodano: 2013-09-24, 22:25 ]
Koledzy a może macie jakiegoś dobrego elektryka/elektronika samochodowego w Warszawie Ząbkach lub okolicach który nie weżmie 100 tysiecy a naprawi
[ Dodano: 2013-09-24, 22:25 ]
Koledzy a może macie jakiegoś dobrego elektryka/elektronika samochodowego w Warszawie Ząbkach lub okolicach który nie weżmie 100 tysiecy a naprawi
Trochę się znam, a trochę nie znam
znajomy w 1.8T ARZ miał problem po odpaleniu po nocy. Silnik jakby pracował na 3 cylindrach, dopiero po chwili pracował normalnie.
brejdakowi w 1.8T AWT na 1 biegu jechał normalnie, na kolejnych zaczynał szarpać i jakby odcinać przy około 4 tys obrotów. Po podpięciu do kompa wyskoczył błąd z wypadajacym zapłonem. Cewki i świece były sprawdzone, a po zmianie oleju jak ręką odjął, zero problemów w obu przypadkach
zalewali motula 10w40
może sprawdź ten trop..
brejdakowi w 1.8T AWT na 1 biegu jechał normalnie, na kolejnych zaczynał szarpać i jakby odcinać przy około 4 tys obrotów. Po podpięciu do kompa wyskoczył błąd z wypadajacym zapłonem. Cewki i świece były sprawdzone, a po zmianie oleju jak ręką odjął, zero problemów w obu przypadkach
zalewali motula 10w40
może sprawdź ten trop..
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga