Witam. Mam problem tak jak w temacie strasznie szarpie az mi serce boli. Przy 4000 obrotach autko nie chce isc dalej. Na Vag-u  tzn.dokladnie na VCDS lite wyskoczyl mi blad. 
17865 -  Exhaust Gas Temp Sensor 2 (G236): Open or Short to Plus
P1457 - 35-00 -   -
czytalem troche o tym czujniku EGT na forum. Sadzicie ze to moze byc jedyna przyczyna? Auto po odpaleniu od razu wskakuje na 1200 obrotow. Zimne czy cieple zachowuje sie tak samo. Jak mam sprawdzic czy ten czujnik jest caly do wymiany czy tylko ten modul poniewaz prawdopodobnie jest problem z wyjeciem go po tej stronie?? jestem poczatkujacy w vagu wiec na ktorych kanalach najlepiej robic logi ? koledzy pomozcie.
			
			
									
									
						[AJK 2.7 230 KM] szarpie autem przy wdepniecu pedalu gazu do
- 
				
				czeslaw997
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 3
- Rejestracja: 08 sie 2013, 16:34
- Lokalizacja: Białystok
z tego co znalazłem możesz najpierw zrobić test czy to na pewno czujnik egt http://www.vaglinks.com/Docs/Audi/C5/Be ... esting.pdf
na stronie 26 i 27 masz wszystko napisane. Jeśli okaże się że to jednak ten czujnik wymiana nie jest zbyt skomplikowane jeśli masz umiejętności manualne to dasz rade http://www.audiworld.com/tech/eng73.shtml
 http://www.audiworld.com/tech/eng73.shtml
			
			
									
									
						na stronie 26 i 27 masz wszystko napisane. Jeśli okaże się że to jednak ten czujnik wymiana nie jest zbyt skomplikowane jeśli masz umiejętności manualne to dasz rade
 http://www.audiworld.com/tech/eng73.shtml
 http://www.audiworld.com/tech/eng73.shtmlMiałem to samo. Tu masz rozwiązanie http://audi.elfly.pl/EGT/egt.htm
Nie zastanawiaj się tylko zamawiaj płytkę bo to definitywnie załatwia problem
Ja mam wymienione takie dwie i problem nie powrócił
			
			
									
									
						Nie zastanawiaj się tylko zamawiaj płytkę bo to definitywnie załatwia problem

Ja mam wymienione takie dwie i problem nie powrócił

- 
				
				czeslaw997
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 3
- Rejestracja: 08 sie 2013, 16:34
- Lokalizacja: Białystok
- kot919
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
Możesz zrobić logi dynamiczne z grupy 101 (przepływka), 112 (czujniki temperatury), 115 (doładowanie turbin) oraz 91 i 92 (nastawniki rozrządu). Jak je wykonywać znajdziesz na forum (temat poruszany bardzo często)
Tak jak napisali koledzy prawdopodobnie masz uszkodzenie w EGT (dość częsty przypadek) - w przypadku ich wadliwego działania jest dawkowana zubożona mieszanka - ma to zapobiec przegrzaniu elementów turbiny oraz z tego co pamiętam obcina doładowanie.
Jeżeli układ nie działa poprawnie, to odcięcie mocy działa chwilowo co powoduje szarpanie silnika
			
			
									
									
						Tak jak napisali koledzy prawdopodobnie masz uszkodzenie w EGT (dość częsty przypadek) - w przypadku ich wadliwego działania jest dawkowana zubożona mieszanka - ma to zapobiec przegrzaniu elementów turbiny oraz z tego co pamiętam obcina doładowanie.
Jeżeli układ nie działa poprawnie, to odcięcie mocy działa chwilowo co powoduje szarpanie silnika
- 
				
				czeslaw997
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 3
- Rejestracja: 08 sie 2013, 16:34
- Lokalizacja: Białystok
 
							





 g236 jest od strony kierowcy??
 g236 jest od strony kierowcy?? ale dzieki za rade. Czy przeplywomierz ma cos z tym wpsolnego bo po jednego odlaczeniu problem znika lecz nie blad w vagu ale na wolnych obratach samochod szaleje.
 ale dzieki za rade. Czy przeplywomierz ma cos z tym wpsolnego bo po jednego odlaczeniu problem znika lecz nie blad w vagu ale na wolnych obratach samochod szaleje.




 
 
