Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Pomoc w lokalizacji wycieku

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
hemiV8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 468
Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2001
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: hemiV8 » 28 lip 2013, 12:19

Matyskris pisze:o jakie te części musze wymienić przy wymianie odmy
Dodatkowo musisz się zaopatrzyć w n/w części

1. 035 115 427 - o-ring przewodu zasilającego w olej turbosprężarkę 15x2,5 (x1)
2. N 013 811 5 - pierścień uszczelniający przewodu olejowego przy turbinie 10x13,5 (x2)
3. 046 131 547 - uszczelki EGR-a zaworu recyrkulacji spalin i rur łączących z kolektorem (x3)

Przy okazji skorzystaj z okazji i wyczyść zawór recyrkulacji spalin. Dodatkowo (ja bym tak zrobił) możesz pokusić się o rozszerzenie prac i przy okazji wyczyścić z całego zalegającego tam syfu dolot, klapę gaszącą z kolektorami ssącymi, łącznikiem.

I w wersji rozszerzonej o w/w prace trzeba dodatkowo wymienić:

1. 059 129 717 G - uszczelki kolektorów ssących (x2)
2. 059 133 073 B - uszczelki do rury łączącej kolektory ssące (x2)
3. 059 133 074 - uszczelka pomiędzy łącznik kolektorów a klapę gaszącą (x1)
4. 059 131 797 A - uszczelka na przewód między EGR a kolektorem ssącym (x1)

...i to tyle oczywiście satysfakcja gwarantowana :)

Matyskris
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 12 lip 2013, 14:22
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: Matyskris » 04 sie 2013, 16:29

Panowie wszystko porobiłem to z czego mogło cieknąć i teraz mam pytanie bo spłukałem silnik wodą żeby te oleje ropa itp co poplamiły mi silnik spłyneła no i teraz autko stoi drugi dzień i dalej plami możliwe że przez 2 dni obciekał silnik z tego co go myłem ??? czy jest to raczej nie realne ??

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja