Dodatkowo musisz się zaopatrzyć w n/w częściMatyskris pisze:o jakie te części musze wymienić przy wymianie odmy
1. 035 115 427 - o-ring przewodu zasilającego w olej turbosprężarkę 15x2,5 (x1)
2. N 013 811 5 - pierścień uszczelniający przewodu olejowego przy turbinie 10x13,5 (x2)
3. 046 131 547 - uszczelki EGR-a zaworu recyrkulacji spalin i rur łączących z kolektorem (x3)
Przy okazji skorzystaj z okazji i wyczyść zawór recyrkulacji spalin. Dodatkowo (ja bym tak zrobił) możesz pokusić się o rozszerzenie prac i przy okazji wyczyścić z całego zalegającego tam syfu dolot, klapę gaszącą z kolektorami ssącymi, łącznikiem.
I w wersji rozszerzonej o w/w prace trzeba dodatkowo wymienić:
1. 059 129 717 G - uszczelki kolektorów ssących (x2)
2. 059 133 073 B - uszczelki do rury łączącej kolektory ssące (x2)
3. 059 133 074 - uszczelka pomiędzy łącznik kolektorów a klapę gaszącą (x1)
4. 059 131 797 A - uszczelka na przewód między EGR a kolektorem ssącym (x1)
...i to tyle oczywiście satysfakcja gwarantowana
