[ AYM 2.5 155 KM] problem z odpalaniem
[ AYM 2.5 155 KM] problem z odpalaniem
witam. jak to każdemu się zdarza jeÂździć na rezerwie to i mnie.. choć odradzam już i sam tego nie robię. niedawno jechałem na rezerwie i mi audi stanęło,nie wiem czy już był pusty czy po prostu syfu dostał i paliwa nie zaciągał. tankowałem z baniaków i odpowietrzałem go,ale nic nie dało więc laweta. kupiłem nowy filtr paliwa,wymieniłem,zalałem do pełna i odpowietrzyłem,zagadał audik lecz zaciągał powietrza,było widać w wężyku pod maską. Moja opinia poszła na to,że to wysiadła pompa paliwowa w zbiorniku i wymieniłem ją. Teraz czasem ma znów problem odpalać,a pod maską znów idzie powietrze,widać bąbelki. Co to może do cholery być?! mam pół zbiornika,ale przy większej ilości też tak się działo.
- hemiV8
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 468
- Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gliwice
Mustasj,
Cześć
Nie będę się rozpisywał zobacz w linku poniżej jest instrukcja odpowietrzenia układu paliwowego, (ale to pewnie wiesz) by Carl pierwsza strona i pierwszy post. Bardziej kieruję cię na stronę 3 -
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic ... 3&start=40
do postu Carl-a, w którym przytoczył wątek opracowany przez danka3miasto o walce z odpowietrzaniem.
W wątku masz foto jak podłączyć węże żeby sprawdzić, od którego miejsca zasysa powietrze. Osobiście tylko radzę żebyś zaczął od sprawdzenia przed filtrem paliwa jak tutaj -
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 737cd.html
a w dalszej części długie węże i tak jak dalej opisuj danka3miasto, czyli -
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... b6049.html
Pomiń tylko demontaż pompy paliwa w baku (wymieniałeś na nową jak piszesz), choć możesz ją zdemontować żeby sprawdzić czy w garnuszku nie ma żadnych paproków/zanieczyszczeń. Czasem przy częściowo zapchanym smoku pojawiają się problemy z zapowietrzaniem układu.
Powodzenia i pisz co i jak.
Pozdrawiam, Grzegorz
Cześć

Nie będę się rozpisywał zobacz w linku poniżej jest instrukcja odpowietrzenia układu paliwowego, (ale to pewnie wiesz) by Carl pierwsza strona i pierwszy post. Bardziej kieruję cię na stronę 3 -
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic ... 3&start=40
do postu Carl-a, w którym przytoczył wątek opracowany przez danka3miasto o walce z odpowietrzaniem.
W wątku masz foto jak podłączyć węże żeby sprawdzić, od którego miejsca zasysa powietrze. Osobiście tylko radzę żebyś zaczął od sprawdzenia przed filtrem paliwa jak tutaj -
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 737cd.html
a w dalszej części długie węże i tak jak dalej opisuj danka3miasto, czyli -
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... b6049.html
Pomiń tylko demontaż pompy paliwa w baku (wymieniałeś na nową jak piszesz), choć możesz ją zdemontować żeby sprawdzić czy w garnuszku nie ma żadnych paproków/zanieczyszczeń. Czasem przy częściowo zapchanym smoku pojawiają się problemy z zapowietrzaniem układu.
Powodzenia i pisz co i jak.
Pozdrawiam, Grzegorz
muszę pomyśleć czy ma sens wyjmowanie znów pompy paliwa... dzięki za instrukcje,dobrze opisane:)
[ Dodano: 2013-06-20, 22:16 ]
odkopię temat. Pompa paliwowa w zbiorniku wymieniona. Tak jak pisałem się zapowietrzał przy odpaleniu czasem lecz odpalił. Wskazka paliwa spadła poniżej pół i zaczęła mrugać kontrolka świec żarowych i samochód po czasie zgasł i nie chce odpalić,nie ciągnie paliwa. Podłączyłem VAGA i wyskakuje błąd 1441-low fuel level sensor 27-10- implausible signal-intermitten. Może to być niedziałający czujnik paliwa?
[ Dodano: 2013-06-20, 22:16 ]
odkopię temat. Pompa paliwowa w zbiorniku wymieniona. Tak jak pisałem się zapowietrzał przy odpaleniu czasem lecz odpalił. Wskazka paliwa spadła poniżej pół i zaczęła mrugać kontrolka świec żarowych i samochód po czasie zgasł i nie chce odpalić,nie ciągnie paliwa. Podłączyłem VAGA i wyskakuje błąd 1441-low fuel level sensor 27-10- implausible signal-intermitten. Może to być niedziałający czujnik paliwa?