Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AYM 2.5 155 KM] problem z odpalaniem

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Mustasj
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 157
Rejestracja: 25 cze 2012, 17:44
Lokalizacja: Grudziądz

[ AYM 2.5 155 KM] problem z odpalaniem

Post autor: Mustasj » 17 cze 2013, 10:40

witam. jak to każdemu się zdarza jeÂździć na rezerwie to i mnie.. choć odradzam już i sam tego nie robię. niedawno jechałem na rezerwie i mi audi stanęło,nie wiem czy już był pusty czy po prostu syfu dostał i paliwa nie zaciągał. tankowałem z baniaków i odpowietrzałem go,ale nic nie dało więc laweta. kupiłem nowy filtr paliwa,wymieniłem,zalałem do pełna i odpowietrzyłem,zagadał audik lecz zaciągał powietrza,było widać w wężyku pod maską. Moja opinia poszła na to,że to wysiadła pompa paliwowa w zbiorniku i wymieniłem ją. Teraz czasem ma znów problem odpalać,a pod maską znów idzie powietrze,widać bąbelki. Co to może do cholery być?! mam pół zbiornika,ale przy większej ilości też tak się działo.

Auris1986
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 339
Rejestracja: 29 sty 2012, 14:52
Imię: Zbyszek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: KIELCE

Post autor: Auris1986 » 17 cze 2013, 12:05

Niestety żmudna praca Cię czeka. Szukać musisz od zbiornka paliwa aż po filtr czy nie gdzieś wężyk lub rurka paliwowa nie ma przetarcia (wystarcz mikroskopijna nieszczelność i po herbacie ) SprawdÂź szczególnie wszyskie końcówki, zaciski przy filtrze paliwowym. :(
Pozdr <luzik>

Awatar użytkownika
hemiV8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 468
Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2001
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: hemiV8 » 17 cze 2013, 12:35

Mustasj,
Cześć :)

Nie będę się rozpisywał zobacz w linku poniżej jest instrukcja odpowietrzenia układu paliwowego, (ale to pewnie wiesz) by Carl pierwsza strona i pierwszy post. Bardziej kieruję cię na stronę 3 -

http://www.audiklub.org/forum/viewtopic ... 3&start=40

do postu Carl-a, w którym przytoczył wątek opracowany przez danka3miasto o walce z odpowietrzaniem.
W wątku masz foto jak podłączyć węże żeby sprawdzić, od którego miejsca zasysa powietrze. Osobiście tylko radzę żebyś zaczął od sprawdzenia przed filtrem paliwa jak tutaj -

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 737cd.html

a w dalszej części długie węże i tak jak dalej opisuj danka3miasto, czyli -

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... b6049.html

Pomiń tylko demontaż pompy paliwa w baku (wymieniałeś na nową jak piszesz), choć możesz ją zdemontować żeby sprawdzić czy w garnuszku nie ma żadnych paproków/zanieczyszczeń. Czasem przy częściowo zapchanym smoku pojawiają się problemy z zapowietrzaniem układu.

Powodzenia i pisz co i jak.
Pozdrawiam, Grzegorz

Mustasj
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 157
Rejestracja: 25 cze 2012, 17:44
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: Mustasj » 17 cze 2013, 13:36

muszę pomyśleć czy ma sens wyjmowanie znów pompy paliwa... dzięki za instrukcje,dobrze opisane:)

[ Dodano: 2013-06-20, 22:16 ]
odkopię temat. Pompa paliwowa w zbiorniku wymieniona. Tak jak pisałem się zapowietrzał przy odpaleniu czasem lecz odpalił. Wskazka paliwa spadła poniżej pół i zaczęła mrugać kontrolka świec żarowych i samochód po czasie zgasł i nie chce odpalić,nie ciągnie paliwa. Podłączyłem VAGA i wyskakuje błąd 1441-low fuel level sensor 27-10- implausible signal-intermitten. Może to być niedziałający czujnik paliwa?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja