Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BMK 3.0 224 KM] Chipowac czy nie?

Silniki wysokoprężne
Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

[ BMK 3.0 224 KM] Chipowac czy nie?

Post autor: Deniro » 08 cze 2013, 00:13

Panowie Chipowac ten motor czy sobie odpuscic? ogolnie jestem zadowolony z elastycznosci od 0 do 120 , mocy zaczyna brakowac od 120 w zwyz , boje sie o kondycje i zywotnosc silnika

fresh2002
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 432
Rejestracja: 22 sty 2013, 16:19
Imię: Jacek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: fresh2002 » 08 cze 2013, 01:13

siemka,
nie mam c6, ale miałem przyjemność testowania iii ja bym nic nie ruszał (emocje były bardzo pozytywne), ale jak już musisz :> zrobiłbym upgrade w kierunku oszczędności paliwa i tyle.
CCCO marzenie zrealizowane - C6 by stinger

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2012
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 08 cze 2013, 07:57

kolego ja bym robił program. Po samym programi masz 270-280KM . po wsadzeniu IC i poluznieniu wydeszku 300+ KM

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 08 cze 2013, 11:46

No tak ale jak to sie odbije na silniku?

Rozrzadzie
Wtryskiwaczach
Panewkach

Jestem Slaby

Post autor: Jestem Slaby » 08 cze 2013, 21:41

chipuj. ja swoj BRE z pompowtryskami 2.0 TDI 140 KM na 170 zrobiłem przy przebiegu 180 tysięcy.

musisz:
1) tankować vpowery, ultimate a nie na tesco czy auchan
2) gasić silnik po min. 30 s na luzie aby turbo się schłodziło
3) nie możesz go katować na zimnym

wszystko będzie ok, możesz mi zaufać. mam dużo gorszą jednostkę jeśli chodzi o 'żywotność' a nie mam z nią najmniejszych problemów.

podjedÂź do częstochowy (prv) to załatwie Ci tani chiptuning (kolega ma firmę z hamownią Best Performance)

bać się nie masz czego :) ja się też bałem, ale paru kolegów rozwiało moje wątpliwości i dziś jestem zadowolony :)

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2012
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 08 cze 2013, 22:28

a ja swoje 2.0 tdi mam zrobione na 240 KM i też jest wszystko OK . Nie ma co się zastanawiac jak masz wtryski ok to wal śmialo na program.

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 10 cze 2013, 06:30

Jestem Slaby pisze:chipuj.
musisz:
1) tankować vpowery, ultimate a nie na tesco czy auchan
)
To dla wtrysków w 3.0 tdi chyba jest najgorsze wyjście ...
Na Schell, Orlen, ale zwykłą normalną ON !

Awatar użytkownika
darel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 12 kwie 2011, 18:21
Imię: Darek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI 272KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: darel » 10 cze 2013, 19:26

nikos pisze: To dla wtrysków w 3.0 tdi chyba jest najgorsze wyjście ...
Na Schell, Orlen, ale zwykłą normalną ON !
nikos a dlaczego tak jest? Takie "uszlachetniane" paliwa coś psują? To by było trochę bez sensu, żeby płacić więcej za paliwo, które jest gorsze od tego zwykłego no ale może jest jakiś racjonalny argument. Jeśli możesz rozwiń nieco temat bo to jest dość intrygujące <mysli>

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 11 cze 2013, 00:49

W poprzednia zime tankowalem caly czas zwykla rope (w samochodzie dostawczym) dla odmiany zalalem sobie ta niby swietna verve , z orlena z centrum miasta... po przejechaniu 500m paliwko zamarzlo:) takze nie wiem czy to naprawde jakies mega dobre jest

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 11 cze 2013, 06:40

darel pisze:
nikos pisze: To dla wtrysków w 3.0 tdi chyba jest najgorsze wyjście ...
Na Schell, Orlen, ale zwykłą normalną ON !
nikos a dlaczego tak jest? Takie "uszlachetniane" paliwa coś psują? To by było trochę bez sensu, żeby płacić więcej za paliwo, które jest gorsze od tego zwykłego no ale może jest jakiś racjonalny argument. Jeśli możesz rozwiń nieco temat bo to jest dość intrygujące <mysli>
Kolego z tego co mi tłumaczył mechanik, wersje uszlachetnione ON - tzw premium są bardziej suche niż zwykły ON.

Dlatego dla lepszego smarowania, polecił mi tankowanie zwykłej ropy, a jedynie raz na pół roku np jak jadę w dłuższą trasę do pełna V-powera.

I od lutego tak stosuję <okok>

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 13 cze 2013, 20:58

Deniro, Bez zastanawiania - zrób chip

Ja jak wyjechałem z budynku po upgradzie to banan nie schodził mi z twarzy przez 2 godziny :). Jestem już po wirusie ponad 4 miechy i zero objawów. Po przyzwyczajeniu się nogi do mocy spalanie jest delikatnie mniejsze niż przed (sprawdzone). Oczywiście pisze tutaj o mniejszym spalaniu kiedy jedziemy normalnie ze stałą prędkością <okok>


PS: Jaki masz silnik, bo z podpisu wynika, że to nie BMK. A temat już o BMK jest <mysli>

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 13 cze 2013, 23:29

Czuc rzeczywiscie te 30-40km wiecej?

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 14 cze 2013, 15:29

Deniro, Czuć i to bardzo. Jest znacząca różnica ale nie w koniach tylko bardziej w Nm - bardziej w krzesło wgniata :) ;)

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 14 cze 2013, 23:41

No to cisne niebawem do dynosoftu :D ile mniej wiecej impreza , kolo 1000 ?

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 15 cze 2013, 07:58

Deniro pisze:No to cisne niebawem do dynosoftu :D ile mniej wiecej impreza , kolo 1000 ?
1200-1500
Tylko dobry tuner CI powie, żeby chip miał sens wtryski muszą być w bardzo dobrym stanie.
Jak ja dzwoniłem na jesień i wtryski miałem ok, ale stare spytał się jaki przebieg mają,
Ja mówię +/- 200 tyś, to mówi nie ma szans. Wymień wtryski i przyjedÂź ...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga