U mnie po 10 latach rdzewieją obydwa przednie błotniki. Zaznaczam, że mam ten samochód od nowości i oczywiście nie było żadnej stłuczki.lewy87r pisze:Siemka,
mam pytanie czy są jakieś typowe miejsca rdzewienia naszych autek?
- już się naczytałem opinii, że nie bite nie rdzewieje, że jest ocynk i nie ma prawa rdzewieć etc...
ale szczerze mówiąc to nie rdzewieje tylko wartburg
Moje ma ogniska rdzy na lewym nadkolu, przednia para drzwi-listwa dolna, dach od szyby przedniej, i tylna blenda(to ostatnie akurat dlatego, że puknięte).
Dziś akurat widziałem dokładnie ten sam poziom korozji w tych samych miejscach w innym A6 C5 z mojego rocznika.
(oprócz blendy)
Nie interesuje mnie, że moje auto wpadło w poślizg i obracając się uderzało we wszystko co było na drodze, i zanim zawinęło się na drzewie to zrobiło salto zahaczając dachem o brzozę...
Z jakimi rdzewiejącymi partiami swojego auta się zmagacie?
[A6 C5] Korozja w C5.
Re: Rdza :)
BOGDANA6
Pierwsza c5 mialem z 98r. teraz mam druga z koncowki 2002r. i korozja jest w tych samych miejscach , a mianowicie przy ryglach tylnych drzwi montowanych na nadkolach te chromowane elementy. Pod nimi i wokol nich sa ogniska korozji , male ale sa . Kolega mial z 97r. i rowniez ta sama przypadlosc , sprawdzcie sobie tam koledzy , moge sie zalozyc ze nie jeden z was tam znajdzie ta złą rdze
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 891
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
no ja mam avanta i najbardziej denerwuje mnie zaciek na łączeniu się na tylnych szybach bagaznika tych listwe chromowanych. widac ze rdza tam weszla i taki hamski zaciek sie robi.... dalej to moja wina ale mala parkingowke mialem i blotnik sie cofnal i skaleczyl drzwi przy otwieraniu i drzwi kawalek maja leciutki nalocik bo nie ma tam lakieru
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
Hehe wydaje mi sie ze musi byc to jakis blad konstrukcyjny poniewaz niby element bezposrednio nie jest narazony na kontakt z woda , ale jednak jakos ona musi tam wchodzic i siedziec skoro wystepuje takie zjawisko . W tej c5 z 98 roku zdjelem rygiel i lakiernik wyszlifowal mi to i porzadnie zakonserwowal i pomalowal. Sladu nie bylo przez ok7miesiecy pozniej auto sprzedalem i nie wiem jak teraz to wyglada. A w obecnej audi zamierzam zrobic to na wiosne razem z malowaniem dokladek i progow Sprawdzajcie koledzy jestem ciekaw ile osob jeszcze znajdzie tam rudą
Mam w tym samym miejscu slady rdzy... na szczescie, jak mam prawie 3 lata auto tak korozja nie postapila. Dlatego postanowilem tego nie robic. Ale jak ogladalem auto to bylem w szoku... w poprzednim A4 B5 z 95 roku do tej pory nie ma grama rdzy.Dankoo pisze:Pierwsza c5 mialem z 98r. teraz mam druga z koncowki 2002r. i korozja jest w tych samych miejscach , a mianowicie przy ryglach tylnych drzwi montowanych na nadkolach te chromowane elementy. Pod nimi i wokol nich sa ogniska korozji , male ale sa . Kolega mial z 97r. i rowniez ta sama przypadlosc , sprawdzcie sobie tam koledzy , moge sie zalozyc ze nie jeden z was tam znajdzie ta złą rdze
Dodatkowo na przednich drzwiach mam slady korozji nad dolnymi listwami - tez normalne miejsce. U mnie w przeszlosci juz naprawiane(mierzone auto miernikiem) i znow jest rdza. Jak trafie drzwi w kolorze to po prostu je wymienie.
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 24 kwie 2012, 16:45
- Lokalizacja: podkarpackie/Lipa
U mnie też w nadkolach zaczęła pojawiać się rdza, a że masz srebrny kolor nadwozia zakupiłem WURTH CYNK jasny w spraju (zynk hell) i przeleciałem po nadkolach, kolor identyczny jak miałem tak mam a rdzy nie widać. Oczywiści zrobiłem to z umiarem nie wywaliłem całego spraya na pomalowanie, ale już mija 9 miesięcy i nie ma śladu ukochanej rdzy:)
Nie ważne czym jeździsz...
Ważnie żeby to było Audi
Ważnie żeby to było Audi
Widzę, że temat rozwojowy
To może polecimy jak wyglądają ceny napraw blacharskich (małe ogniska rdzy bądź lakier odpryśnięty) - bez konieczności malowania całego elementu.. Proszę o info czy ktoś robił i ile kosztowało?
Dodatkowo widziałem na allegro mój kolor 140PLN za drzwi wyboru nie ma zbytnio ale trzeba pilnować. A na pewno coś się trafi - ja na pewno wymieniam całe drzwi.(blachę)
Błotniki w kolorze raczej nie osiągalne - wszystkie kończą tak samo ;P - pozostaje naprawa starego choć nie wiem czy dospawać już nie będzie trzeba czegoś... :P
Ostatnio podjechałem na myjkę po zimie i - muszę się czym prędzej zabrać za elementy do uratowania bo widzę, że jak tylko choć małe ognisko się pojawi to w miarę szybko postępuje... A już wiem, że autem będę jeździł do końca jego dni. Bo mechanicznie jest zbyt dobry.
To może polecimy jak wyglądają ceny napraw blacharskich (małe ogniska rdzy bądź lakier odpryśnięty) - bez konieczności malowania całego elementu.. Proszę o info czy ktoś robił i ile kosztowało?
Dodatkowo widziałem na allegro mój kolor 140PLN za drzwi wyboru nie ma zbytnio ale trzeba pilnować. A na pewno coś się trafi - ja na pewno wymieniam całe drzwi.(blachę)
Błotniki w kolorze raczej nie osiągalne - wszystkie kończą tak samo ;P - pozostaje naprawa starego choć nie wiem czy dospawać już nie będzie trzeba czegoś... :P
Ostatnio podjechałem na myjkę po zimie i - muszę się czym prędzej zabrać za elementy do uratowania bo widzę, że jak tylko choć małe ognisko się pojawi to w miarę szybko postępuje... A już wiem, że autem będę jeździł do końca jego dni. Bo mechanicznie jest zbyt dobry.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 06 wrz 2010, 06:58
- Lokalizacja: Zgorzelec
Rdza przy relingach
W mojej 6-ce pecherze pod lakierem sa tylko i wylacznie przy relingach z przodu i z tylu,z jednej i drugiej strony