Mam pytanie do Was.
1. czy te uszkodzenia mają jakiś wpływ na pracę silnika, jeśli tak to jaki?
2. czy mam ktoś stary wałek i sprzeda mi te elementy

Lepiej wyjąć to co się tam rusza, coś odpadnie, może sobie wpaść między zawór/przylgnię, i ..... nastąpi kolizjadawid2300 pisze:U mnie ten wałek się ewidentnie tłucze w tym kolektorze ,
więc pewnie też coś z tymi plastikami , na razie zero błędów i jakiejś wadliwej pracy silnika ,
poza dziwnym dźwiękiem z kolektora,
Sądzę że nawet jeśli by jakiś fragment tego plastiku odpadł to zanim zdąży coś zepsuć ulegnie spaleniu,
Więc może lepiej nie ruszać
Nie mam pojęcia, u mnie jest inny system niż w ASN, ale skoro nic nie udało Ci się urwać, to następna kontrola na 15k km i już.dawid2300 pisze:Rozkręciłem gościa , nie ściągając całego kolektora ,
odkręciłem tylko te 2 torksy na przodzie , odpiąłem podciśnienie i wysunąłem wałek oczywiście nie cały
ale praktycznie widać 3/4 całości ,
niby wszystko trzyma się kupy,
te jasne plastiki troszkę się ruszają ale nic nie odpada,
Nie zdołałem nic urwać wyrwać, mimo wszystko po włożeniu wałka na swoje miejsce
wyczuwam delikatny luz i ten właśnie luz skutkuje dziwnym dźwiękiem,( stukiem )
Może tak ma być
Skręciłem do kupy i jeżdżę dalej .
Witamromanikxxl pisze:Rozwiązałeś problem kolego z tym stukaniem w kolektorze? U mnie też coś stuka i nie wiem czy to to.dawid2300 pisze:Oki na razie latam dalej, osiągi nie zmienione wiec nie boli![]()
Dzięki za podjęcie tematu....
Pozdrawiam i szerokości