[A6 C5] PROBLEM Z WAÂŁKIEM KOLEKTORA ASN
[A6 C5] PROBLEM Z WAÂŁKIEM KOLEKTORA ASN
Jak w temacie, otóż mam taki problem, jak widzicie na fotkach.
Mam pytanie do Was.
1. czy te uszkodzenia mają jakiś wpływ na pracę silnika, jeśli tak to jaki?
2. czy mam ktoś stary wałek i sprzeda mi te elementy
Mam pytanie do Was.
1. czy te uszkodzenia mają jakiś wpływ na pracę silnika, jeśli tak to jaki?
2. czy mam ktoś stary wałek i sprzeda mi te elementy
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
---------------------------------------
Audi A4 Avant 2.8 Quattro Tip 193KM
Audi A6 Avant 3.0 Quattro Tip 220KM
Audi 80 B1 1.3 2dr Coupe
Audi 90 B3 2.2 Turbo sedan Quattro
Audi A6 Avant 2.5 TDi Manual 155KM
Audi A6 Avant 2.5 TDi Tip AFB 150KM
Audi A4 Avant 2.8 Quattro Tip 193KM
Audi A6 Avant 3.0 Quattro Tip 220KM
Audi 80 B1 1.3 2dr Coupe
Audi 90 B3 2.2 Turbo sedan Quattro
Audi A6 Avant 2.5 TDi Manual 155KM
Audi A6 Avant 2.5 TDi Tip AFB 150KM
powyciągałem wszystkie te klipsy plastikowe i tak założyłem, nie odczułem żadnej różnicy w pracy silnika ani na wolnych obrotach oraz podczas jazdy
---------------------------------------
Audi A4 Avant 2.8 Quattro Tip 193KM
Audi A6 Avant 3.0 Quattro Tip 220KM
Audi 80 B1 1.3 2dr Coupe
Audi 90 B3 2.2 Turbo sedan Quattro
Audi A6 Avant 2.5 TDi Manual 155KM
Audi A6 Avant 2.5 TDi Tip AFB 150KM
Audi A4 Avant 2.8 Quattro Tip 193KM
Audi A6 Avant 3.0 Quattro Tip 220KM
Audi 80 B1 1.3 2dr Coupe
Audi 90 B3 2.2 Turbo sedan Quattro
Audi A6 Avant 2.5 TDi Manual 155KM
Audi A6 Avant 2.5 TDi Tip AFB 150KM
U mnie ten wałek się ewidentnie tłucze w tym kolektorze ,
więc pewnie też coś z tymi plastikami , na razie zero błędów i jakiejś wadliwej pracy silnika ,
poza dziwnym dźwiękiem z kolektora,
Sądzę że nawet jeśli by jakiś fragment tego plastiku odpadł to zanim zdąży coś zepsuć ulegnie spaleniu,
Więc może lepiej nie ruszać
więc pewnie też coś z tymi plastikami , na razie zero błędów i jakiejś wadliwej pracy silnika ,
poza dziwnym dźwiękiem z kolektora,
Sądzę że nawet jeśli by jakiś fragment tego plastiku odpadł to zanim zdąży coś zepsuć ulegnie spaleniu,
Więc może lepiej nie ruszać
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Lepiej wyjąć to co się tam rusza, coś odpadnie, może sobie wpaść między zawór/przylgnię, i ..... nastąpi kolizja Co dalej wiesz...dawid2300 pisze:U mnie ten wałek się ewidentnie tłucze w tym kolektorze ,
więc pewnie też coś z tymi plastikami , na razie zero błędów i jakiejś wadliwej pracy silnika ,
poza dziwnym dźwiękiem z kolektora,
Sądzę że nawet jeśli by jakiś fragment tego plastiku odpadł to zanim zdąży coś zepsuć ulegnie spaleniu,
Więc może lepiej nie ruszać
Rozkręciłem gościa , nie ściągając całego kolektora ,
odkręciłem tylko te 2 torksy na przodzie , odpiąłem podciśnienie i wysunąłem wałek oczywiście nie cały
ale praktycznie widać 3/4 całości ,
niby wszystko trzyma się kupy,
te jasne plastiki troszkę się ruszają ale nic nie odpada,
Nie zdołałem nic urwać wyrwać, mimo wszystko po włożeniu wałka na swoje miejsce
wyczuwam delikatny luz i ten właśnie luz skutkuje dziwnym dźwiękiem,( stukiem )
Może tak ma być
Skręciłem do kupy i jeżdżę dalej .
odkręciłem tylko te 2 torksy na przodzie , odpiąłem podciśnienie i wysunąłem wałek oczywiście nie cały
ale praktycznie widać 3/4 całości ,
niby wszystko trzyma się kupy,
te jasne plastiki troszkę się ruszają ale nic nie odpada,
Nie zdołałem nic urwać wyrwać, mimo wszystko po włożeniu wałka na swoje miejsce
wyczuwam delikatny luz i ten właśnie luz skutkuje dziwnym dźwiękiem,( stukiem )
Może tak ma być
Skręciłem do kupy i jeżdżę dalej .
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Nie mam pojęcia, u mnie jest inny system niż w ASN, ale skoro nic nie udało Ci się urwać, to następna kontrola na 15k km i już.dawid2300 pisze:Rozkręciłem gościa , nie ściągając całego kolektora ,
odkręciłem tylko te 2 torksy na przodzie , odpiąłem podciśnienie i wysunąłem wałek oczywiście nie cały
ale praktycznie widać 3/4 całości ,
niby wszystko trzyma się kupy,
te jasne plastiki troszkę się ruszają ale nic nie odpada,
Nie zdołałem nic urwać wyrwać, mimo wszystko po włożeniu wałka na swoje miejsce
wyczuwam delikatny luz i ten właśnie luz skutkuje dziwnym dźwiękiem,( stukiem )
Może tak ma być
Skręciłem do kupy i jeżdżę dalej .
Nie wiem, jak to jest tam skonstruowane, ale może można by jakieś tulejki z teflonu dorobić i osadzić na nowo ten wałek, żeby nie miał luzu i nie stukał.
- romanikxxl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 17 sty 2013, 13:05
- Lokalizacja: Lubin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 06 gru 2015, 21:00
- Lokalizacja: Koszalin
Witamromanikxxl pisze:Rozwiązałeś problem kolego z tym stukaniem w kolektorze? U mnie też coś stuka i nie wiem czy to to.dawid2300 pisze:Oki na razie latam dalej, osiągi nie zmienione wiec nie boli
Dzięki za podjęcie tematu....
Pozdrawiam i szerokości
I co ten wirnik tak klepał? Bo u mnie tez cos brzeczy
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga