czarny19 pisze:wiem jak fotel wyglada i oczywiscie klasyfikuje sie do obszycia za 2-3tyg dlatego narazie robie co innego:)tak posiada LPG STAG300 na ktorym chodzi bardzo dobrze,a przebieg to 211tys ile jest w tym prawdy tego nie wie nikt
Odnosnie FWD to odpowiedz jest prosta nie jestem w stanie utrzymac quattro
![:( :(](https://a6klub.pl/images/smilies/smutny.gif)
Co jest zainstalowane oprócz Staga (jakie wtryski, reduktor) ?
Odnośnie quattro, to nawet nie wiesz jak bardzo się mylisz
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Bardziej bym się na Twoim miejscu obawiał automatu niż napędu quattro. Jest to bardzo cierpliwy i idiotoodporny napęd. Spalanie może być ciut wyższe jedynie w mieście (ok.1.5l więcej), na trasie nawet nie zauważysz różnicy. Zawieszenie - wiadomo, coś za coś, ale jak auto nie jest styrane, zmęczone to i inwestycji dużych nie będzie. Jak spojrzysz na mój podpis to zobaczysz że też jeździłem ośkami i myślałem kiedyś podobnie jak Ty
leonulim pisze:gitmar, Dziiwnie podchodzisz do komentarza ( inwalida ) co to
Kupujemy auta na rynku wtórnym które mają po 15 lat , każdy doskonale wie że to co by sie chciało kupić jest nierealne i kupuje to co wpada mu w oko , sam mam FWD i nie ubolewam może tylko zimą troszke mnie denerwuje bo o tej porze roku nie jest za bardzo potrzebne do zwykłego użytku , ale wiadomo jak bym miał to by ekstra było , każdy ma co ma i tym sie cieszy a nie chodzi tu o krytyke że on nie ma quatro a ty masz , inną wadą u ciebie jest ekonomia której za to wogóle nie ma przy takiej jednostce ale oczewiście V8 jest zajewbisty a takich z napędem FWD bo byś nie ruszył normalnie hehe dlatego masz to co masz .
Nie zrozum mnie zle
Inwalida to w żargonie miłośników Audi auto z napędem FWD, dziwne że nie wiedziałeś....
Trochę się nie zgodzę, że trzeba brać to co jest. 3 lata temu poszukiwałem A6 C4 2.8 30V ACK Avant quattro manual. Miało być koniecznie w takim zestawieniu. Przejechałem się po Polsce za jednym autem ponad 1000km i okazała się mina. W ogłoszeniach nie trafiało się nic godnego uwagi. W końcu byłem na tyle zdeterminowany, że wsiadłem w auto i wyjechałem do Deutschlandu, zrobiłem 3000km i kupiłem dokładnie to co chciałem oglądając uprzednio kilka egzemplarzy. Wcześniej miałem inne C4 i stwierdziłem że albo taka albo żadna ! Jak się chce to naprawdę można. Z obecnym autem było inaczej. Byłem już trochę znudzony C4-kami i chciałem C5 FL Avant quattro albo A4 B6. Ale trafiło się takie auto w bardzo fajnym stanie, więc się skusiłem i dalej mam C4
Czy skrytykowałem auto? Nie napisałem że mi się nie podoba. Swoje zdanie mam prawo przedstawić i uważam że od tego jest ten dział. Nie chodzi o to żeby słodzić że och i ach....jeśli przedstawisz konstruktywną krytykę nt.mojego auta to również się nie obrażę
Czy u mnie wadą jest ekonomia? Porównując 4.2 + LPG i 2.5 TDI uważam że wielkich różnic w kosztach nie ma. 15l LPG/100km w trasie to tyle samo co 7l ON
![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
AEL w mieście też potrafi spalić 10l ON (a z quattro to nawet nie trzeba się starać o taki wynik) - to tyle samo 20l LPG
![;) ;)](https://a6klub.pl/images/smilies/oczko.gif)
Zresztą to auto nie miało być ekonomiczne, tylko dawać frajdę z jazdy, od ekonomii mam co innego.
Przejedź się quattrówką w zimie lub podczas deszczowej pogody gdy jest ślisko, w piachu, w błocie gdziekolwiek to zmienisz zdanie....Jest to moje piąte quattro i na Audi ośkę chyba bym się już nie zdecydował....quattro jest jak choroba
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)