Przymierzam się do wymiany sprzęgła (tarcza, docisk i łożysko) w moim aucie A6C5 2,4. Mam QUATTRO więc do odpięcia jest wał. Domyślam się, że najlepiej oznaczyć połączenie przy skrzyni, odkręcić go i odkręcić podporę aby zyskać miejsce na wyciągnięcie skrzyni. Teraz najważniejsze 
- czy dostęp do śrub mocujących skrzynię jest problemowy
- należy jakoś odłączać lewarek skrzyni od wybieraka (chodzi o część w kabinie i skrzynię)
- czy po odkręceniu skrzyni wysunie się ją do tyłu czy będzie trzeba cos jeszcze luzować
- czy trzeba rozpinać wydechy
- ile waży manualna skrzynia - czy sam ja utrzymam
Dzięki za podpowiedzi...
			
			
									
									
						[ A6 C5] Wymiana sprzęgła krok po kroku QUATTRO
- czy dostęp do śrub mocujących skrzynię jest problemowy - masz kilka śrub od góry ale nie jest to takie straszne.
- należy jakoś odłączać lewarek skrzyni od wybieraka (chodzi o część w kabinie i skrzynię) - trzeba odłączyć cięgna przy skrzyni inaczej nie wyciągniesz
- czy po odkręceniu skrzyni wysunie się ją do tyłu czy będzie trzeba cos jeszcze luzować - nic więcej nie trzeba jedynie nie wiem jak Ci wydech idzie i to jedyna możliwość że będzie trzeba go ściągnąć
- czy trzeba rozpinać wydechy - j/w
- ile waży manualna skrzynia - czy sam ja utrzymam - lepiej weź kogoś do pomocy
			
			
									
									
						- należy jakoś odłączać lewarek skrzyni od wybieraka (chodzi o część w kabinie i skrzynię) - trzeba odłączyć cięgna przy skrzyni inaczej nie wyciągniesz
- czy po odkręceniu skrzyni wysunie się ją do tyłu czy będzie trzeba cos jeszcze luzować - nic więcej nie trzeba jedynie nie wiem jak Ci wydech idzie i to jedyna możliwość że będzie trzeba go ściągnąć
- czy trzeba rozpinać wydechy - j/w
- ile waży manualna skrzynia - czy sam ja utrzymam - lepiej weź kogoś do pomocy
 
							






 ), a z pewnością jeszcze ciężej będzie ją samemu założyć z powrotem.
 ), a z pewnością jeszcze ciężej będzie ją samemu założyć z powrotem.



 
 
