Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 1.9 Tdi] Wyraźny spadek mocy do 3tys

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bart3k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 459
Rejestracja: 15 sty 2010, 10:14
Imię: Bartek
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin/Piaski
Kontakt:

[A6 C5 1.9 Tdi] Wyraźny spadek mocy do 3tys

Post autor: bart3k » 02 cze 2011, 23:16

Panowie dziś pojawił się problem :| podczas przekraczania 2,5 tys zacza się wydobywać świst z pod maski i zaczeła puszczać czarne bąki z wydechu. Nie trzeba było długo szukac,okazł się pęknięty wąż cisnieniowy(ten krótki kawałek gumowej rury)Zakupiłem dziś nową i zamontowałem,auto znów zaczeło jechać normalnie do momentu przejechania jakiś 10km i podczas jechania znacznie powyzej dozwolonej prędkosci odczułew wyraźny spadek mocy.Myslałem że to tryb awaryjny jak to sie czacem juz zdarzało.. lecz po ponowwnym odpaleniu nic nie wróciło do normy a mianowicie do 3 tyś jest zamulone(tak jak w trybie awaryjnym)a powyżej 3tyś już jedzie normalnie. O co tu może chodzić? czy to może być wina przepływki?

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 03 cze 2011, 08:54

a powyżej 3tyś już jedzie normalnie
Objaw wskazuje na brak pracy geometrii turbo. Może podczas wymiany ów felernego węża przypadkowo uszkodziłeś coś na podciśnieniu. Warto sprawdzić.

Awatar użytkownika
bart3k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 459
Rejestracja: 15 sty 2010, 10:14
Imię: Bartek
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin/Piaski
Kontakt:

Post autor: bart3k » 03 cze 2011, 21:57

piotras72, miałeś racje,dwa plastikowe wężyki wyskoczyły ze swojego miejsca. Ale po naprawie tego dalej jest tak samo. zaglądam juz tam ze wszystkich możliwych stron i nie widzę nic więcej co mugłbym uszkodzić :|

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 04 cze 2011, 08:39

Jeśli założyłeś je prawidłowo- sprawdź na pracującym silniku czy jest podciśnienie na gruszce turbo.

Awatar użytkownika
bart3k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 459
Rejestracja: 15 sty 2010, 10:14
Imię: Bartek
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin/Piaski
Kontakt:

Post autor: bart3k » 06 cze 2011, 00:05

Już wszystko jest ok <radocha> poprostu za luźno wcisnolem te plastikowe przewody.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja