Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4] problem z odpalaniem

Silniki wysokoprężne
krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

Post autor: krzysiekjx1 » 31 mar 2011, 15:42

absolutnie nieee, wymiana filtra polega na odkręceniu go,zalaniu nowego czystym paliwem i przykręceniu do mocowania,a akurat powrotny wąż łączący pompe z filtrem jest znaczący bo nadmiar powracającego paliwa ma niwelować jego ubytek w filtrze wiec jest to znaczące a dopiero jego całkowity ubytek który jest skutkiem spalania(przynajmniej w teorii bo może być również skutkiem wycieku) jest uzupełniany ze zbiornika poprzez podciśnienie wytworzone przez pompę
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

pablo90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 268
Rejestracja: 14 lis 2010, 21:57
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: pablo90 » 04 kwie 2011, 09:53

dobra, problem wydaje sie byc opanowany, filtr przykrecony troche mocniej, weze wymienione.
odkrylem ze na dwoch powrotach miedzy wtryskami mam lekkie wycieki. chcialbym wymienic te wezyki, czy one sa jakies cisnieniowe ? jaka srednica ?
z tego co w etce widze sa to normalne weze ale nie znam ich srednicy (?). czy rzeczywiscie jest tak jak w etce ze waz wychodzac z wtryskiwacza jest scisniety opaska?
i jeszcze jedno, czy znow zapowietrze sobie uklad robiac te wezyki ?

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 04 kwie 2011, 11:41

Nic nie zapowietrzysz ale odpal odrazu niech sie odpowietrzy ;) W sklepie dadza Ci 'wezyki przelewu do tdi' cisnienia strasznego tam nie ma. Nie trzeba opasek ale mozesz uzyc np plastikowych samozaciskujacych 'trytytek'.
Obrazek TDI +

pablo90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 268
Rejestracja: 14 lis 2010, 21:57
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: pablo90 » 27 kwie 2011, 09:14

Panowie, wymienilem weze przy filtrze i wezyki przelewowe.. samochod pali i wszystko jest ok.

ale.. zauwazylem ostatnio ze po zgaszeniu silnika paliwo wraca do baku... tak byc powinno czy nie ? jesli nie to co to powoduje?

chmieliniak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 21 sty 2011, 20:00
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: chmieliniak » 23 maja 2011, 21:33

No własnie koledzy u mnie też paliwko sie cofa na węzu(zasilanie) z filtra do baku a na wężyku od filtra do pompy wszystko lalka... sprawdzie u was jak to sie dzieje ...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe opony samochodowe
hamulce części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
części samochodowe motostacja