[A6 C4] problem z odpalaniem
-
krzysiekjx1
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski
absolutnie nieee, wymiana filtra polega na odkręceniu go,zalaniu nowego czystym paliwem i przykręceniu do mocowania,a akurat powrotny wąż łączący pompe z filtrem jest znaczący bo nadmiar powracającego paliwa ma niwelować jego ubytek w filtrze wiec jest to znaczące a dopiero jego całkowity ubytek który jest skutkiem spalania(przynajmniej w teorii bo może być również skutkiem wycieku) jest uzupełniany ze zbiornika poprzez podciśnienie wytworzone przez pompę
dobra, problem wydaje sie byc opanowany, filtr przykrecony troche mocniej, weze wymienione.
odkrylem ze na dwoch powrotach miedzy wtryskami mam lekkie wycieki. chcialbym wymienic te wezyki, czy one sa jakies cisnieniowe ? jaka srednica ?
z tego co w etce widze sa to normalne weze ale nie znam ich srednicy (?). czy rzeczywiscie jest tak jak w etce ze waz wychodzac z wtryskiwacza jest scisniety opaska?
i jeszcze jedno, czy znow zapowietrze sobie uklad robiac te wezyki ?
odkrylem ze na dwoch powrotach miedzy wtryskami mam lekkie wycieki. chcialbym wymienic te wezyki, czy one sa jakies cisnieniowe ? jaka srednica ?
z tego co w etce widze sa to normalne weze ale nie znam ich srednicy (?). czy rzeczywiscie jest tak jak w etce ze waz wychodzac z wtryskiwacza jest scisniety opaska?
i jeszcze jedno, czy znow zapowietrze sobie uklad robiac te wezyki ?
-
chmieliniak
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 34
- Rejestracja: 21 sty 2011, 20:00
- Lokalizacja: Szczytno









