[a6 c5 2.8] wymiana oleju i kilka innych spraw
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 180
- Rejestracja: 30 cze 2008, 21:42
- Lokalizacja: wielkopolska/Poznan
to ten przycisk http://img152.imageshack.us/my.php?image=img1958rg7.jpg
kurde fatalne zdjecie to pierwsze ale moze 2 bedzie lepsze
http://img152.imageshack.us/my.php?image=img1959zd4.jpg
a przycisk wyglada na orginalny nie wiem czy mam fabryczny alarm czy nie dopiero kupilem auto i o takie rzeczy nawet nie pytalem ale w grzybkach od ryglowania dzwi mrugaja czerwone swiatelka i jak zamykam centralnym to mrugaja awaryjki ale bez pipniecia :mrgreen:
kurde fatalne zdjecie to pierwsze ale moze 2 bedzie lepsze
http://img152.imageshack.us/my.php?image=img1959zd4.jpg
a przycisk wyglada na orginalny nie wiem czy mam fabryczny alarm czy nie dopiero kupilem auto i o takie rzeczy nawet nie pytalem ale w grzybkach od ryglowania dzwi mrugaja czerwone swiatelka i jak zamykam centralnym to mrugaja awaryjki ale bez pipniecia :mrgreen:
moja milosc- audi 80 b4 2.0
moja kochanka- a6 c5 2.8
moja kochanka- a6 c5 2.8
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 180
- Rejestracja: 30 cze 2008, 21:42
- Lokalizacja: wielkopolska/Poznan
filtra nie mailem mozliwosci wymienic wiem ze taka wymiana to nie wymianna ale glownie chodzilo mi o dolewanie oleju a poki nie wymienilem to nie wiedzialem jaki dolewac, jak wroce na polske to wymienie jeszcze raz razem z filtrem
[ Dodano: 2008-10-15, 18:13 ]
no to problem oleju alarmu i przyciku sie rozwiazal wiec moze macie pomysl jakis na eariujace wskazniki i wyswietlacze , aha zauwazylem ze kilometry dzienne co ktores odpalenie same sie kasuja
[ Dodano: 2008-10-15, 18:13 ]
no to problem oleju alarmu i przyciku sie rozwiazal wiec moze macie pomysl jakis na eariujace wskazniki i wyswietlacze , aha zauwazylem ze kilometry dzienne co ktores odpalenie same sie kasuja

moja milosc- audi 80 b4 2.0
moja kochanka- a6 c5 2.8
moja kochanka- a6 c5 2.8
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 180
- Rejestracja: 30 cze 2008, 21:42
- Lokalizacja: wielkopolska/Poznan
witaj ja tez "boszka" filtefer zalozylem i stralka jest w keirunku silnika , zalozylem wedlug wskazan starego filtra i pytalem tam gdzie kupowalem filtr wiec chyba zle zalozyles , stralka pokazuje kierunek przeplywu paliwa wiec od baku w strone silnika musi byc
moja milosc- audi 80 b4 2.0
moja kochanka- a6 c5 2.8
moja kochanka- a6 c5 2.8
sikor to ja mam problem, śruba mocująca przewód od strony silnika ma rozmiar 19 i jest większa od tej od strony baku - 17. Na filtrze też mam dwa rodzaje gwintu 19 i 17, tak więc raczej inaczej nie założy, nie ma też możliwości przełożenia śrub, bo otwory na przewodach też są inne, także teraz zgłupiałem, :shock: jakieś wskazówki lub porady ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 180
- Rejestracja: 30 cze 2008, 21:42
- Lokalizacja: wielkopolska/Poznan
mzajrzyj pod auto od strony wlewu poaliwa tam jest filtr pod plastikowwa oslona musisz najpierw poluzowac obejmy mocujace wezyki(uwazaj zeby sobie paliwa na glowe nie nalac) a pozniej obejme mocujaca filtr i pamietaj aby filtr zalozyc zgodnie ze wskazaniami strzalki jak nadal nie wiesz to pytaj
morfeusz mozliwe ze ktos sobie nagwintowal te sruby sam juz nie wiem ale bardzo dziwna sprawa trzebaby spytac kogos kto ma taki silnik jak ty chcoiaz chyba nie ma to znaczenia ...........................
morfeusz mozliwe ze ktos sobie nagwintowal te sruby sam juz nie wiem ale bardzo dziwna sprawa trzebaby spytac kogos kto ma taki silnik jak ty chcoiaz chyba nie ma to znaczenia ...........................
moja milosc- audi 80 b4 2.0
moja kochanka- a6 c5 2.8
moja kochanka- a6 c5 2.8
olej , filt paliwa, i dziwny guzik
I ja cosik dożucę, a własciwie to złoże do kupy:
1) Olej lej pol syntetyk - byle nie najtanszy bo to tak nieladnie, zawsze filtr oleju wymieniaj - to podstawa, co do .. ile oleju wlać ... wlej 3 litry ... poczekaj az dobrze splynie sprawdz miernik - jak nic nie bedzie - dolej kolejneo litra ... znowu nic dolej nastepnego - pokazuje minimum dolej litra i po klopocie .... patent na kazdy jeden samochod. Nigdy nie przeskakuj z minerala - na pol syntetyk, z pol sysnetyku na syntetyk. Lej najlepiej to co było ( nie mowie o firmie). Inaczej mozesz sie zdziwic jak bardzo zacznie sie z niego lać ... czego nie życzę ....
2) filtr paliwa pod siedzeniem pasażera tył - poszukaj - nie ma bola żebys zle zalozyl ... masz dwie rozne sruby na to... powodzenia ze zdjeciem obejmy - u mnie khym urwałem - ze złości bo śruba nie chciała zejsc - a jak rozwiercalem zlamalem dwa wiertla i spalilem jedna wiertarke.
3) guzik jak juz koledzy wspomnieli - na bank rozlacza czujki ruchu w samochodzie - jakbys mial piesa czy cóś - i go w samochodzie zamykał - nie polecam - :D
pozdrawiam -
1) Olej lej pol syntetyk - byle nie najtanszy bo to tak nieladnie, zawsze filtr oleju wymieniaj - to podstawa, co do .. ile oleju wlać ... wlej 3 litry ... poczekaj az dobrze splynie sprawdz miernik - jak nic nie bedzie - dolej kolejneo litra ... znowu nic dolej nastepnego - pokazuje minimum dolej litra i po klopocie .... patent na kazdy jeden samochod. Nigdy nie przeskakuj z minerala - na pol syntetyk, z pol sysnetyku na syntetyk. Lej najlepiej to co było ( nie mowie o firmie). Inaczej mozesz sie zdziwic jak bardzo zacznie sie z niego lać ... czego nie życzę ....
2) filtr paliwa pod siedzeniem pasażera tył - poszukaj - nie ma bola żebys zle zalozyl ... masz dwie rozne sruby na to... powodzenia ze zdjeciem obejmy - u mnie khym urwałem - ze złości bo śruba nie chciała zejsc - a jak rozwiercalem zlamalem dwa wiertla i spalilem jedna wiertarke.

3) guzik jak juz koledzy wspomnieli - na bank rozlacza czujki ruchu w samochodzie - jakbys mial piesa czy cóś - i go w samochodzie zamykał - nie polecam - :D
pozdrawiam -