[a6 c5 2,5tdi 150km] ciezko pali prosze o rade
- 
				
				krzysztof2010
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 59
- Rejestracja: 18 paź 2010, 08:47
- Lokalizacja: Esbjerg (Denmark)
[a6 c5 2,5tdi 150km] ciezko pali prosze o rade
witam czy mial moze ktos podobny problem jak ja??? A mianowicie chodzi mi o to ze jak mam zimny silnik to auto bardzo ciezko pali.  przy zakupie powiedziano mi ze byl wymieniony rozrzad,moze ktos go zle ustawil i teraz mam problem z odpalaniem???.  teraz to pol biedy ale jak przyjdzie zima to bede sie z tym meczyl.  dodam ze na cieplym silniku autko pali jak nalerzy. Z gory dzieki za pomoc
			
			
													
					Ostatnio zmieniony 15 lis 2010, 18:40 przez krzysztof2010, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									krzysiek
						- 
				
				krzysztof2010
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 59
- Rejestracja: 18 paź 2010, 08:47
- Lokalizacja: Esbjerg (Denmark)
Obstawiam na zły kąt wtrysku, skoro rozrząd był robiony. Miałem takie same objawy. Oczywiście VAG prawdę Ci powie.
			
			
									
									szneider
BYŁO-VECTRA A1.6,PASSAT B3GT1.8,OMEGA A 2.0,GOLF II 1.3,TOLEDO 2.0GT,PASSAT B3 2.0,VENTO 1.8,MAZDA 626 2.0,2.0D,BRAVO 1.4,AUDI B4 2.0,2.3,1.9TDI,AUDI 100C4 2.5TDI,A6 C4 1.9TDI,A6 C4 2.5TDI,A4 1.9TDI (90,110ps),PASSAT B5 1.9TDI (115,130),AUDI A6C5 2.5TDI,AUDI A4,A6 1.9TDI(130),SHARAN1.9TDI
						BYŁO-VECTRA A1.6,PASSAT B3GT1.8,OMEGA A 2.0,GOLF II 1.3,TOLEDO 2.0GT,PASSAT B3 2.0,VENTO 1.8,MAZDA 626 2.0,2.0D,BRAVO 1.4,AUDI B4 2.0,2.3,1.9TDI,AUDI 100C4 2.5TDI,A6 C4 1.9TDI,A6 C4 2.5TDI,A4 1.9TDI (90,110ps),PASSAT B5 1.9TDI (115,130),AUDI A6C5 2.5TDI,AUDI A4,A6 1.9TDI(130),SHARAN1.9TDI
- 
				
				krzysztof2010
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 59
- Rejestracja: 18 paź 2010, 08:47
- Lokalizacja: Esbjerg (Denmark)
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
ja stawiam na kąt wtrysku. VAG czy też VCDS - następca VAGa - to taki progra komputerowy do diagnostyki auta, oczywiście musi być też do tego specjalny kabel do podłączenia auta z kompem, wygląda trochę jak EURO-ZÂŁÂĄCZE, ale mechanik już będzie wiedział jak to się jje. Miałem podobnie po wymianie rozrządu i kąt wtrysku ustawiałem 3 razy, z tego co pamiętam mam teraz ustawione na -1.2 stopnia i z tego co słyszałem właśnie między -1 a -2 stopnia jest najlepiej, a z tego co widzę, czym jeździsz, to masz silnik AFB więc stawiam na identyczne nastawy.
			
			
									
									Artur
						- 
				
				krzysztof2010
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 59
- Rejestracja: 18 paź 2010, 08:47
- Lokalizacja: Esbjerg (Denmark)
 
							













 
 
