Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AUDI ALLROAD C5 TDI] zmiana zawieszenia na zwykłe quattro

Zawieszenie
Awatar użytkownika
Gwozdzio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 17 mar 2008, 18:10
Lokalizacja: Zamość

[AUDI ALLROAD C5 TDI] zmiana zawieszenia na zwykłe quattro

Post autor: Gwozdzio » 03 lis 2009, 18:54

Koledzy mam pytanie czy można włożyć zwykłe zawieszenie z audi a6 c5 do allroad c5
Pytanie nie co dziwne ponieważ mam A6 2,5 tdi ake avant quattro manual, ale tak mi się pokomplikowało ze muszę zmienić na automat i myślę o zakupie allroad c 5 z takim samym motorem, bardzo mi się podoba opakowanie w allroad i poprostu chciałbym go obniżyć i zastanawiam się czy jest to możliwe. Czy muszę wymienić całe kolumny czy wystarczy wymiana amortyzatorów i sprężyn i odłączenie całej tej pneumatyki i odłączenie komputera od poziomowania.

Pozdrawiam

Ława
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 13 wrz 2008, 01:18
Lokalizacja: Słupsk _ Irlandia

Post autor: Ława » 03 lis 2009, 20:18

nie tak łatwo kolego...
Allroad ma inaczej zawieszone całe zawieszenie... Wydaje mi się że musiałbyś wymienić wszystko razem z "sankami", przód i tył.

A tak pozatym żeby obnizyć allroad'a to wystarczy Vag-com i równy garaż :lol:
Pozdrawiam <ok>
A4 2.8 ACK 1997/Vectra B 1.6 1998/Passat 2.0 AZM 2002, allroad 2.5 Tdi AKE 2001/Focus II 2.0 Tdci 2006/ Primastar 1.9 Dci 2006 - jest
A6 2.0 Tdi BRE 2007 - jest

Awatar użytkownika
Gwozdzio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 17 mar 2008, 18:10
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Gwozdzio » 03 lis 2009, 21:06

Z tego co czytałem to dolne wahacze są inne montaż amorów bardzo podobny.
A co do Vag i równego garażu ale oryginał nie da tego co koni + eibach a taki mam plan tzn mam to w obecnym aucie co planuje wymontować.

Ława
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 13 wrz 2008, 01:18
Lokalizacja: Słupsk _ Irlandia

Post autor: Ława » 03 lis 2009, 23:05

ÂŻeby zamontować normalne zestaw gwintowany do allroad'a musisz posiadać specjalne dystanse do rego zestawu. Nikt ich nie robir oprócz Arnott ind. w soim zestawie:
http://www.arnottindustries.com/file.as ... Size=SMALL
A4 2.8 ACK 1997/Vectra B 1.6 1998/Passat 2.0 AZM 2002, allroad 2.5 Tdi AKE 2001/Focus II 2.0 Tdci 2006/ Primastar 1.9 Dci 2006 - jest
A6 2.0 Tdi BRE 2007 - jest

Awatar użytkownika
Toranaga
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 30 lip 2008, 00:34
Lokalizacja: Alkmaar/Holandia

Post autor: Toranaga » 03 lis 2009, 23:07

Jest możliwe go obniżyć i to na dodatek jednym przyciskiem...
O przełożeniu ze zwykłej a6 zawiasu krótko: zapomnij.
Jeśli interesuje Cię tylko pozbycie się dobrego zawieszenia na korzyść zwykłej fedry to zainteresuj się ofertą jankesów:
http://www.arnottindustries.com/part_AU ... id478.html

Pozdrawiam ... i zastanów się zanim zrobisz z allroada kalekę ...

Awatar użytkownika
Gwozdzio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 17 mar 2008, 18:10
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Gwozdzio » 05 lis 2009, 10:35

Nikt nie będzie robił kaleki z allroad tylko będzie obniżone o 40mm w SPAM do oryginalnego Audi A6 jak bym chciał jeździć szczudłowatym to bym nic nie ruszał a ze lubię autka posadzone to tak sobie kombinuje czy da się zastąpić tą pneumatykę zawiasem Koni ze zwykłego quattro. Tak jak patrzę to ten jankeski kit ma identyczne mocowania co moje Koni tylko co dalej z elektroniką by się na zegarach nie świeciło i ESP nie głupiało. Poprostu czy da się wyłączył cały układ pneumatyki w Allroad.

Awatar użytkownika
Toranaga
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 30 lip 2008, 00:34
Lokalizacja: Alkmaar/Holandia

Post autor: Toranaga » 05 lis 2009, 13:59

Jak dla mnie na najniższym poziomie zawieszenie siedzi bardzo nisko ... ale wszystko jest względne ... :)

Jankesi piszą "Comes with instructions on disarming the suspension warning lights" i że nie trzeba żadnych specjalnych urządzeń ... więc chyba nie ma problemu z odłączeniem elektroniki. Zagadaj do nich ... może się rozpiszą ;)

Pozdrawiam!

cameleon741

Post autor: cameleon741 » 28 sty 2010, 17:56

nie lepiej byłoby gdybyś sobie ze zwykłego a6, zrobił allroada wizualnie ? Mam na myśli zmianę zderzaków i lamp. Pomyśl, że jak skaleczysz tak allroada, to ciężko będzie Ci go sprzedać i spoooooooro na nim stracisz... Zastanów się nad tym... :roll:

Awatar użytkownika
Gwozdzio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 17 mar 2008, 18:10
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Gwozdzio » 31 sty 2010, 10:56

cameleon741 pisze:nie lepiej byłoby gdybyś sobie ze zwykłego a6, zrobił allroada wizualnie ? Mam na myśli zmianę zderzaków i lamp. Pomyśl, że jak skaleczysz tak allroada, to ciężko będzie Ci go sprzedać i spoooooooro na nim stracisz... Zastanów się nad tym... :roll:
A co z błotnikami tylnymi w normalnym A6 nie są napompowane

cameleon741

Post autor: cameleon741 » 31 sty 2010, 17:35

no cóż, niestety :roll:

krymu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 08 lut 2012, 01:05
Lokalizacja: Przemków

Post autor: krymu » 28 lut 2013, 00:03

ÂŁawa pisze:ÂŻeby zamontować normalne zestaw gwintowany do allroad'a musisz posiadać specjalne dystanse do rego zestawu. Nikt ich nie robir oprócz Arnott ind. w soim zestawie:
http://www.arnottindustries.com/file.as ... Size=SMALL
Czy nie wystarczy zmienić mocowanie górne McPhersona żeby zawias podszedł od zwykłej A6?
http://www.audizine.com/forum/showthrea ... ild-Thread

Awatar użytkownika
karol2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 25 cze 2013, 12:18
Lokalizacja: Lewin Brzeski

Post autor: karol2 » 12 lip 2013, 15:27

Planuje w niedalekiej przyszłości zakup Allrada :] tak czyam i czytam i widzę, że sporo problemów przysparza pneumatyka i jej elektronika (niestety). Gwint gwintem, ale ciekawe czy dużo problemów było by z zastąpieniem oryginalnego zawieszenia Airem <mysli> Systemy są podobne, tylko wykonanie i materiały inne. Co Wy Panowie na to, czy herezję szerzę <glupek> coraz więcej się tego po drogach turla a poprostu bardziej mi sie podoba "buda" Allrada niż zwykłe A6 C5 Avant.

Gościu zmienił to górne aluminiowe mocowanie na takie z A4 B5? ten z Audizina. Ciekawe jak z tyłem, czy tam też Plug&Play było.

Awatar użytkownika
marek_gnd
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 66
Rejestracja: 20 sty 2013, 17:37
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdańśki

Post autor: marek_gnd » 22 paź 2014, 08:02

Odgrzeje kotleta. To jak da się wsadzić zwykłą zawiechę do Allroada czy nie? Mówię tu o przekładaniu kompletu wózków przód i tył, wahaczy,amorków...

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 22 paź 2014, 08:19

marek_gnd pisze:To jak da się wsadzić zwykłą zawiechę do Allroada czy nie?
Nie dawno na alegroszu był Allroad C5 ze zmienionym zawieszeniem na zwykłe, więc się da.

Awatar użytkownika
marek_gnd
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 66
Rejestracja: 20 sty 2013, 17:37
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdańśki

Post autor: marek_gnd » 22 paź 2014, 10:38

Dzięki. Ostatnio oglądałem mocowania zawiasu w olku i też mi na oko wychodziło, że to samo co zwykła A6 ale chciałem się upewnić. W końcu lepiej uczyć się na cudzych błędach.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl