[AUDI ALLROAD C5 TDI] zmiana zawieszenia na zwykłe quattro
[AUDI ALLROAD C5 TDI] zmiana zawieszenia na zwykłe quattro
Koledzy mam pytanie czy można włożyć zwykłe zawieszenie z audi a6 c5 do allroad c5
Pytanie nie co dziwne ponieważ mam A6 2,5 tdi ake avant quattro manual, ale tak mi się pokomplikowało ze muszę zmienić na automat i myślę o zakupie allroad c 5 z takim samym motorem, bardzo mi się podoba opakowanie w allroad i poprostu chciałbym go obniżyć i zastanawiam się czy jest to możliwe. Czy muszę wymienić całe kolumny czy wystarczy wymiana amortyzatorów i sprężyn i odłączenie całej tej pneumatyki i odłączenie komputera od poziomowania.
Pozdrawiam
Pytanie nie co dziwne ponieważ mam A6 2,5 tdi ake avant quattro manual, ale tak mi się pokomplikowało ze muszę zmienić na automat i myślę o zakupie allroad c 5 z takim samym motorem, bardzo mi się podoba opakowanie w allroad i poprostu chciałbym go obniżyć i zastanawiam się czy jest to możliwe. Czy muszę wymienić całe kolumny czy wystarczy wymiana amortyzatorów i sprężyn i odłączenie całej tej pneumatyki i odłączenie komputera od poziomowania.
Pozdrawiam
nie tak łatwo kolego...
Allroad ma inaczej zawieszone całe zawieszenie... Wydaje mi się że musiałbyś wymienić wszystko razem z "sankami", przód i tył.
A tak pozatym żeby obnizyć allroad'a to wystarczy Vag-com i równy garaż :lol:
Pozdrawiam
Allroad ma inaczej zawieszone całe zawieszenie... Wydaje mi się że musiałbyś wymienić wszystko razem z "sankami", przód i tył.
A tak pozatym żeby obnizyć allroad'a to wystarczy Vag-com i równy garaż :lol:
Pozdrawiam
A4 2.8 ACK 1997/Vectra B 1.6 1998/Passat 2.0 AZM 2002, allroad 2.5 Tdi AKE 2001/Focus II 2.0 Tdci 2006/ Primastar 1.9 Dci 2006 - jest
A6 2.0 Tdi BRE 2007 - jest
A6 2.0 Tdi BRE 2007 - jest
ÂŻeby zamontować normalne zestaw gwintowany do allroad'a musisz posiadać specjalne dystanse do rego zestawu. Nikt ich nie robir oprócz Arnott ind. w soim zestawie:
http://www.arnottindustries.com/file.as ... Size=SMALL
http://www.arnottindustries.com/file.as ... Size=SMALL
A4 2.8 ACK 1997/Vectra B 1.6 1998/Passat 2.0 AZM 2002, allroad 2.5 Tdi AKE 2001/Focus II 2.0 Tdci 2006/ Primastar 1.9 Dci 2006 - jest
A6 2.0 Tdi BRE 2007 - jest
A6 2.0 Tdi BRE 2007 - jest
- Toranaga
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 30 lip 2008, 00:34
- Lokalizacja: Alkmaar/Holandia
Jest możliwe go obniżyć i to na dodatek jednym przyciskiem...
O przełożeniu ze zwykłej a6 zawiasu krótko: zapomnij.
Jeśli interesuje Cię tylko pozbycie się dobrego zawieszenia na korzyść zwykłej fedry to zainteresuj się ofertą jankesów:
http://www.arnottindustries.com/part_AU ... id478.html
Pozdrawiam ... i zastanów się zanim zrobisz z allroada kalekę ...
O przełożeniu ze zwykłej a6 zawiasu krótko: zapomnij.
Jeśli interesuje Cię tylko pozbycie się dobrego zawieszenia na korzyść zwykłej fedry to zainteresuj się ofertą jankesów:
http://www.arnottindustries.com/part_AU ... id478.html
Pozdrawiam ... i zastanów się zanim zrobisz z allroada kalekę ...
Nikt nie będzie robił kaleki z allroad tylko będzie obniżone o 40mm w SPAM do oryginalnego Audi A6 jak bym chciał jeździć szczudłowatym to bym nic nie ruszał a ze lubię autka posadzone to tak sobie kombinuje czy da się zastąpić tą pneumatykę zawiasem Koni ze zwykłego quattro. Tak jak patrzę to ten jankeski kit ma identyczne mocowania co moje Koni tylko co dalej z elektroniką by się na zegarach nie świeciło i ESP nie głupiało. Poprostu czy da się wyłączył cały układ pneumatyki w Allroad.
- Toranaga
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 30 lip 2008, 00:34
- Lokalizacja: Alkmaar/Holandia
Jak dla mnie na najniższym poziomie zawieszenie siedzi bardzo nisko ... ale wszystko jest względne ...
Jankesi piszą "Comes with instructions on disarming the suspension warning lights" i że nie trzeba żadnych specjalnych urządzeń ... więc chyba nie ma problemu z odłączeniem elektroniki. Zagadaj do nich ... może się rozpiszą
Pozdrawiam!
Jankesi piszą "Comes with instructions on disarming the suspension warning lights" i że nie trzeba żadnych specjalnych urządzeń ... więc chyba nie ma problemu z odłączeniem elektroniki. Zagadaj do nich ... może się rozpiszą
Pozdrawiam!
A co z błotnikami tylnymi w normalnym A6 nie są napompowanecameleon741 pisze:nie lepiej byłoby gdybyś sobie ze zwykłego a6, zrobił allroada wizualnie ? Mam na myśli zmianę zderzaków i lamp. Pomyśl, że jak skaleczysz tak allroada, to ciężko będzie Ci go sprzedać i spoooooooro na nim stracisz... Zastanów się nad tym... :roll:
Czy nie wystarczy zmienić mocowanie górne McPhersona żeby zawias podszedł od zwykłej A6?ÂŁawa pisze:ÂŻeby zamontować normalne zestaw gwintowany do allroad'a musisz posiadać specjalne dystanse do rego zestawu. Nikt ich nie robir oprócz Arnott ind. w soim zestawie:
http://www.arnottindustries.com/file.as ... Size=SMALL
http://www.audizine.com/forum/showthrea ... ild-Thread
Planuje w niedalekiej przyszłości zakup Allrada tak czyam i czytam i widzę, że sporo problemów przysparza pneumatyka i jej elektronika (niestety). Gwint gwintem, ale ciekawe czy dużo problemów było by z zastąpieniem oryginalnego zawieszenia Airem Systemy są podobne, tylko wykonanie i materiały inne. Co Wy Panowie na to, czy herezję szerzę coraz więcej się tego po drogach turla a poprostu bardziej mi sie podoba "buda" Allrada niż zwykłe A6 C5 Avant.
Gościu zmienił to górne aluminiowe mocowanie na takie z A4 B5? ten z Audizina. Ciekawe jak z tyłem, czy tam też Plug&Play było.
Gościu zmienił to górne aluminiowe mocowanie na takie z A4 B5? ten z Audizina. Ciekawe jak z tyłem, czy tam też Plug&Play było.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy