Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 1.9 AJM] Wibracje, przebieg, kilka pytan od 'nowego'

Układ napędowy i skrzynie biegów
Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 15 paź 2009, 23:08

goly191 pisze:co to jakiś wypas :?: czy jak :?:
no widocznie jest to jakis postep...

niektorzy widza w tym plusy inni minusy...
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

pysniakm

Post autor: pysniakm » 15 paź 2009, 23:26

elmi_k pisze:tylko ze tak jak pisalem w innych pojawil sie duzo wczesniej niz w A6. W Toyocie Avensis bodajze w 98r.
Od 2001 magistrala jest wymagana, wczesniej jej istnienie w aucie zalezalo od potrzeb producenta. Najwyrazniej A6 bylo wystarczajaco dobrym autem i bez magistrali CAN. Odbiegamy od tematu. Moj samochod sie trzesie a wy mi tu o CANie. Pies drapal przebieg.<rotfl>

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 15 paź 2009, 23:32

pysniakm pisze:Moj samochod sie trzesie
no to przeciez wczesniej pisales ze pojedzie do mechaniora... to niech popatrzy na poduszki pod silnikiem i skrzynia....

a na "ucho" silnik rowno pracuje?
no i trzeba podpiac pod komputer poniewaz moze to byc cos "silnikowego" - heh...a moze jestes poprostu przewrazliwiony.

masz mozliwosc wsiasc do podobnego jak Twoj i zobaczyc jak sie zachowuje? to byloby najlepsze porownanie i wtedy zobaczylbys czy jest ok czy cos z Twoim autem sie dzieje
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

pysniakm

Post autor: pysniakm » 17 paź 2009, 01:54

elmi_k pisze:
pysniakm pisze:Moj samochod sie trzesie
no to przeciez wczesniej pisales ze pojedzie do mechaniora... to niech popatrzy na poduszki pod silnikiem i skrzynia....

a na "ucho" silnik rowno pracuje?
no i trzeba podpiac pod komputer poniewaz moze to byc cos "silnikowego" - heh...a moze jestes poprostu przewrazliwiony.

masz mozliwosc wsiasc do podobnego jak Twoj i zobaczyc jak sie zachowuje? to byloby najlepsze porownanie i wtedy zobaczylbys czy jest ok czy cos z Twoim autem sie dzieje
Dobrze mowisz, moge byc przewrazliwiony bo jezdzilem wiele benzyna V6 no i sluzbowe Caddy ktore nie wibruje wcale. Silnik jak silnik, pracuje jak traktor, w koncu to 4 cyl. PD tdi. Trudno mi ocenic czy pracuje rowno. Generalnie czekam na mechanika, sie zobaczy, nie ma paniki. Ciekawostka, dzis wykupilem ubezpieczenie, 4 lata znizek itd. - 790 euro (AC, oc+fire and theft niewiele taniej). Za swojego galanta placilem niecale 500zl.;) Pozdrawiam i milego weekendu..;)

Awatar użytkownika
Forum A6 C4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1681
Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
Imię: A6 C4 Forum
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki / Filipów

Post autor: Forum A6 C4 » 17 paź 2009, 10:28

pysniakm pisze:. Nadwozie wpada na pol sekundy w lekkie wibracje gdy silnik zatrzymuje sie. .
sprawdź koło na wale ja miałem rozwulkanizowane i przy zapalaniu i gaszeniu trzęsło autem

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 17 paź 2009, 10:35

syper pisze:sprawdź koło na wale ja miałem rozwulkanizowane i przy zapalaniu i gaszeniu trzęsło autem
popatrz, ze kolega ma calkiem inny model i silnik ...
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

pysniakm

Post autor: pysniakm » 06 lis 2009, 05:01

A wiec tak, podczas ruszania z pierwszego biegu wyrazne wibracje i trzeba naprawde kombinowac pedalem sprzegla by ruszal gladko. Komplet sprzegla do wymiany rozumiem. Zadnych halasow - czy wymieniac tez kolo dwumasowe..? Mechanik mowi mi ze wibracje na biegu jalowym sa normalne i nie powinienem porownywac do auta z 2006 ktore nie wibruje bo 2001 to starsza konstrukcja.. Tylko ze ja nie ufam mechanikom.

juniorexx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 24 gru 2009, 08:27
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: juniorexx » 26 gru 2009, 00:05

Podpinam się pod temat sprzęgła ;-)
Swoje Audi kupiłem z uszkodzonym sprzęgłem- jak wcisnę pedał sprzęgła to słychać stukot, grzechotanie. Przy wkładaniu oraz zmianie biegów nic nie haczy, nie zgrzyta i nie szarpie silnikiem :roll:
Podpowiedzcie mi co to może być- łożysko, tarcza sprzęgła, dwumas :roll:
Pewnie jak je rozbiorę to będzie widać ale chciałbym się dowiedzieć co tym sądzicie.
Śpiesz się powoli- zawsze zdążysz się spóźnić!

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja