no widocznie jest to jakis postep...goly191 pisze:co to jakiś wypas :?: czy jak :?:
niektorzy widza w tym plusy inni minusy...
Od 2001 magistrala jest wymagana, wczesniej jej istnienie w aucie zalezalo od potrzeb producenta. Najwyrazniej A6 bylo wystarczajaco dobrym autem i bez magistrali CAN. Odbiegamy od tematu. Moj samochod sie trzesie a wy mi tu o CANie. Pies drapal przebieg.elmi_k pisze:tylko ze tak jak pisalem w innych pojawil sie duzo wczesniej niz w A6. W Toyocie Avensis bodajze w 98r.
no to przeciez wczesniej pisales ze pojedzie do mechaniora... to niech popatrzy na poduszki pod silnikiem i skrzynia....pysniakm pisze:Moj samochod sie trzesie
Dobrze mowisz, moge byc przewrazliwiony bo jezdzilem wiele benzyna V6 no i sluzbowe Caddy ktore nie wibruje wcale. Silnik jak silnik, pracuje jak traktor, w koncu to 4 cyl. PD tdi. Trudno mi ocenic czy pracuje rowno. Generalnie czekam na mechanika, sie zobaczy, nie ma paniki. Ciekawostka, dzis wykupilem ubezpieczenie, 4 lata znizek itd. - 790 euro (AC, oc+fire and theft niewiele taniej). Za swojego galanta placilem niecale 500zl.elmi_k pisze:no to przeciez wczesniej pisales ze pojedzie do mechaniora... to niech popatrzy na poduszki pod silnikiem i skrzynia....pysniakm pisze:Moj samochod sie trzesie
a na "ucho" silnik rowno pracuje?
no i trzeba podpiac pod komputer poniewaz moze to byc cos "silnikowego" - heh...a moze jestes poprostu przewrazliwiony.
masz mozliwosc wsiasc do podobnego jak Twoj i zobaczyc jak sie zachowuje? to byloby najlepsze porownanie i wtedy zobaczylbys czy jest ok czy cos z Twoim autem sie dzieje