Witam
Posiadam C6 z 2006 3.0tdi. Mój problem polega na uciekaniu mocy w czasie jazdy. Wygląda to tak (obojętne czy silnik zimny czy ciepły), auto ładnie pracuje i przyśpiesza ale w pewnym momęcie gdy chce przyśpieszyć odcina mu moc po dodaniu gazu do oporu ciężko redukuje a o przyśpieszaniu to nie wspomnę, jest takie odczucie jakby odcinało turbinę. Czasami wiem kiedy wystąpi taki problem bo pomału brakuje silnikowi elastyczności w trasie. Zjadę na pobocze wrzucę parking dodaje gazu silnik ładnie pracuje a jak ruszę dalej nie będzie miał mocy. Moc odzyskuje po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika. Sprawdzałem czy są jakieś błędy u dwóch różnych mechaników i nic im nie pokazało. Kazali mi jeździć i liczą że się błąd zapisze ale jeżdżę tak od grudnia i nigdy nic nie zapisuje.
Proszę o jakieś pomysły. Bo tak się nie da jeździć.
[ ASB 3.0 232 KM] Brak mocy w czasie przyśpieszania
- adrian1000
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 22 wrz 2017, 09:43
- Imię: Adrian
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.6 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ZGY
Ciężko jest trafić kiedy taki problem wystąpi. Co do programów sprawdzających to ja się nie znam jakich używali. Co do mechaników to jeden sprowadza i handluje autami a przy okazji robi im potem serwis jak ktoś chce, a drugi robi pod szyldem Bosch serwis. Więc chłopaki się chyba znają. Mówili mi że może to być EGR, turbo do czyszczenia, przepływomierz, sonda lambda albo na łaske która pogryzła przewody od podciśnienia jesienią w golfie instalację elektryczną musiałem wymienić.
Może ktoś ma jeszcze jakieś rady?
Może ktoś ma jeszcze jakieś rady?
- kiler22
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 14 wrz 2016, 19:16
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
zmienić mechanikówMoże ktoś ma jeszcze jakieś rady?
może i się znają , może mają super szyldy itp ale nie każdemu chce się poświęcić czas nieokreślony , bawić w jazdę , sprawdzanie parametrów "na żywo" a potem kolejny czas na poszukiwanie przyczyn. żeby na końcu skasować niewielkie w sumie pieniądze.
patyk30 pisze:Mówili mi że może to być EGR, turbo do czyszczenia, przepływomierz, sonda lambda
to właśnie potwierdzenie - to w najlepszym razie wymieniacze ( na koszt klienta) a nie mechanicy