Panowie...
Od pewnego czasu borykam się ze sporymi lagami jeśli chodzi o reakcje na pedał gazu (2-3-4sekundy). Ale tylko w 2 przypadkach: zaraz po zmianie biegu (taka turbo dziura) i przy próbie gwałtownego przyspieszenia przy spokojnej jeździe - wszystko powyżej 30-40 st.C silnika. Zrobiłem kilka logów dynamicznych, może komuś w przypływie dobrych chęci coś wpadnie w oko. Obserwując bloki 008 i 009 zauważyłem, że to nie skrzynia biegów (a już myślałem, że to winowajca) a tzw SMOKE LIMITATION w bloku 008 pozycja 4. Dopóki on nie wzrośnie do 350-510Nm to auto właśnie strasznie muli. Tylko, że przepływomierz (003) i turbina (011) też w tym czasie mają opóźnienia - ale to logiczne, bo coś go trzyma na "kagańcu". Dodam tylko, że w bloku 039 na pozycji 3 i 4 widać , że nastawnik turbiny reaguje idealnie i nie przycina. Czy ktoś mi pomoże naświetlić temat jak w tych trzech znalezionych nieprawidłowościach (ilość zasysanego powietrza, ciśnienie i limiter dymienia) wskazać winnego? Winny jest limiter i on hamuje turbinę a przez to przepływkę, czy na odwrót?
Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi:)
Ps.Logi tylko dynamicze zrobiłem, bo w statycznych wszystko jest ok:
http://vaglog.pl/log-003_008_009_Ii99N.html
http://vaglog.pl/log-003_011_008_uHOctZt.html
http://vaglog.pl/log-008_weqM3Ux.html
http://vaglog.pl/log-011_030_039_cqRq3.html
[ BPP 2.7 179 KM] Opóźnienia w reakcji na pedał gazu
Witaj nie znam się na logach ale miałem taki sam problem wciskając pedał gazu, reagował po mocniejszym wciśnięciu i przyczyną była wymiana przepustnicy tej pierwszej głównej. Najlepiej sprawdzić odkręcając ją potem zdjąć dekiel i sprawdzić czy klapka chodzi lekko a zęby się nie wycierają
było:
Audi 80 B2
Audi 80 B3
Audi 80 B4
Audi A4 B5
Audi Allroad C5
Audi A6C6
Teraz SQ5
Audi 80 B2
Audi 80 B3
Audi 80 B4
Audi A4 B5
Audi Allroad C5
Audi A6C6
Teraz SQ5