[ AUK 3.2 256 KM] Nie chodzi na 3 cylindry
[ AUK 3.2 256 KM] Nie chodzi na 3 cylindry
Witam
Mam taki problem otóż, trafiło mi się takie ładne a6 c6 3.2 fsi ale wracając do tematu problem polega na tym że nie chodzi na 3 cylindry, głowica od kierowcy... I co może być przyczyną? Powiem tylko że cewki i świece sprawne, przekładane z drugiej głowicy...
Niestety nie wystarczyło mi czasu żeby sprawdzić coś jeszcze ale chciałbym też poznać Wasze opinie co może być uszkodzone...
Powiem tylko jeszcze że mruga żółta kontrolka w instrukcji oznaczona jako "System kontroli spalin" i auto nie było podłączane pod kompa, dopiero jutro albo pojutrze będę miał taką możliwość...
Mam taki problem otóż, trafiło mi się takie ładne a6 c6 3.2 fsi ale wracając do tematu problem polega na tym że nie chodzi na 3 cylindry, głowica od kierowcy... I co może być przyczyną? Powiem tylko że cewki i świece sprawne, przekładane z drugiej głowicy...
Niestety nie wystarczyło mi czasu żeby sprawdzić coś jeszcze ale chciałbym też poznać Wasze opinie co może być uszkodzone...
Powiem tylko jeszcze że mruga żółta kontrolka w instrukcji oznaczona jako "System kontroli spalin" i auto nie było podłączane pod kompa, dopiero jutro albo pojutrze będę miał taką możliwość...
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Niestety podmianka czujników nie pomogła...
Błędy które dziś sie pojawiły to:
P0346 Czujnik położenia wałka rozrządu 2
Sygnał nieznany
P0391 Czujnik położenia wałka rozrządu
Sygnał niezrozumiały
P0018 Synchronizacja wałka rozrządu (rzad 2) do wału korbowego
Błąd przypisania
P2005 Klapa ruchoma doładowania kolektora ssącego rzad 2
Klapa zacina się w połowie otwarcia
Co rozbić?
[ Dodano: 2014-01-11, 00:31 ]
Ma ktoś jakieś pomysły co może być przyczyną?
Błędy które dziś sie pojawiły to:
P0346 Czujnik położenia wałka rozrządu 2
Sygnał nieznany
P0391 Czujnik położenia wałka rozrządu
Sygnał niezrozumiały
P0018 Synchronizacja wałka rozrządu (rzad 2) do wału korbowego
Błąd przypisania
P2005 Klapa ruchoma doładowania kolektora ssącego rzad 2
Klapa zacina się w połowie otwarcia
Co rozbić?


[ Dodano: 2014-01-11, 00:31 ]
Ma ktoś jakieś pomysły co może być przyczyną?
Ja bym obstawiał ten czujnik... oby...Smiszny pisze:P0346 Czujnik położenia wałka rozrządu 2
Sygnał nieznany
P0391 Czujnik położenia wałka rozrządu
Sygnał niezrozumiały
P0018 Synchronizacja wałka rozrządu (rzad 2) do wału korbowego
Błąd przypisania
Problem z kolektorem... niestety nienaprawialny element... w ASO ok. 4k PLNSmiszny pisze:P2005 Klapa ruchoma doładowania kolektora ssącego rzad 2
Klapa zacina się w połowie otwarcia

Jest przyczyna, rozleciał się ślizg łańcucha i przeskoczył łańcuch na jednej z głowic, mam nadzieje że zawory całe jeszcze nie sprawdzone... Silnik dziś wyciągnięty i ustawiony na nowo rozrząd i wymieniony ślizg... Pozostaje wszystko powyczyszczać, poskręcać i będę sprawdzał kompresje czy zawory w porządku i jak tak to montaż do auta i próba :D