[CDUD 3.0 245 KM] instrukcja demontażu EGR
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 02 cze 2018, 09:54
- Lokalizacja: Jedlina-Zdrój
[CDUD 3.0 245 KM] instrukcja demontażu EGR
Witam czy ktos posiada instrukcje demontazu i montazu zaworu egr w silniku CDUD
Ostatnio zmieniony 24 mar 2019, 11:48 przez Slawekm1978, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
A może i tak
.
[ Dodano: 2019-03-24, 12:02 ]
Zawór EGR to poprostu silniczek nastawczy V338. Poniżej masz instrukcje, które powinny pomóc w dostaniu się do niego.
https://www.dropbox.com/s/9mmk459tr6knz ... 20CDUD.rar

[ Dodano: 2019-03-24, 12:02 ]
Zawór EGR to poprostu silniczek nastawczy V338. Poniżej masz instrukcje, które powinny pomóc w dostaniu się do niego.
https://www.dropbox.com/s/9mmk459tr6knz ... 20CDUD.rar
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 02 cze 2018, 09:54
- Lokalizacja: Jedlina-Zdrój
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Oczywiście, że jest
. W jednej instrukcji obrazek jest ucięty, bo nie mieści się na stronie, więc dodany jest osobno. Drugi silniczek nastawczy odpowiedzialny jest za przepływ spalin przez chłodnicę EGR.
https://www.dropbox.com/s/vklzn0zoxta6i ... 20CNHA.rar

https://www.dropbox.com/s/vklzn0zoxta6i ... 20CNHA.rar
19226 - Filtr cząstek stałych; zespół 1
P2002 00 [237] - za mała skuteczność
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Filtr DPF był sprawdzany i nie jest zapchany.
[ Dodano: 2019-03-31, 00:40 ]
Jakieś pomysły?
P2002 00 [237] - za mała skuteczność
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Filtr DPF był sprawdzany i nie jest zapchany.
[ Dodano: 2019-03-31, 00:40 ]
Jakieś pomysły?