Forumowicze, pacjent to A6C7 FL rocznik 2015 z silnikiem 3.0 TDI 218KM, S-tronic. Jest problem ze skrzynią biegów, tzn. przy zatrzymywaniu i zrzucaniu biegu z 2 na 1 występuje szarpnięcie.
Błedy:
1 Fault Found:
18765 - Valve 3 i Transmission Part 1
P17D4 00 [096] - Mechanical Malfunction
Intermittent - Not Confirmed - Testet Sinced Memory Clear
Prawdopodobnie siedzi mechatronika. Tylko nie wiem czy wystarczy zestaw naprawczy czy to raczej grubsza sprawa? Ktoś miał podobne objawy/błędy i może coś doradzić?
Pozdrawiam
P.S. Temat był i zniknął?! Jeśli coś nie gra, to proszę o info na priv a nie tylko usuwanie tematu.
[S-TRONIC+Q] Szarpanie na 1 biegu i bład
- UneeK
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 477
- Rejestracja: 14 kwie 2011, 12:48
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnośląskie
Po to jest forum, aby zadawać pytania czyż nie? Pewnie nie obejdzie się bez serwisu ale zawsze porada Kolegi z forum może być przydatna/pomocna i bardziej zbliżyć do tematu.carlos777 pisze:Kolejny temat z zapytaniami do wróżbity Macieja.
Jak tego nie rozbierzesz to się nie przekonasz co masz do roboty!
Jak nie chcesz rozbierać skrzyni to jedź na rentgen
![]()
![]()
[ Dodano: 2020-02-27, 14:01 ]
Dzięki za info. Szukałem tematu po swoich postach, w "Koszu" itd. Nic nie znalazłem, po prostu odparował bez śladu, stąd moje zapytanie.mat1324 pisze:Na forum jest zasada, że tematów nie usuwamy, a jedynie przenosimy do kosza (pomijam konta typu spam, ale to inna historia). Wszedłem w Twój profil i nie masz żadnego posta w koszu, więc nic nie zostało tam przeniesione.
Pozdro

- UneeK
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 477
- Rejestracja: 14 kwie 2011, 12:48
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnośląskie
Widzę, że umniejszasz mnie, aby dodać sobie... hehe... Masz 45 lat a zachowujesz się jak dzieciak.carlos777 pisze:Pewnie napisał posta ale zamiast go zamieścić to zrobił podgląd.
Widać lajkonik w każdej dziedzinie.
A jeśli TY nie jesteś "lajkonik" to odpowiedz z sensem, tylko w sprawie dotyczącej TEMATU.
Pozdrawiam
U mnie też się zaczęło od tego (szarpnięcie przy redukcji z 2 na 1) i pozniej wspomniany blad (co skutkowalo brakiem ciśnienia na sprzęgle - brakiem biegow)...
Naprawa - wymiana sprzegla - bo jedno nie trzymalo (niby zawory w mech. ok), potem bledy zaczely pojawiac sie na obu zaworach zatem nastepnie duzy zestaw naprawczy do mech. (nie zawiera zaworow rzucajacych blad). Po zmianie zestawu - te same bledy (przy wyzszej temp. oleju przekladniowego - ok 90 stopni). Koncowa diagnoza - "hydraulika" w mechatronice. Koncowo moj zestaw naprawczy i komp. przelozony do innej uzywanej mech. i dziala - jezdzi narazie bez problemu (choc pod stalyma nadzorem)
.
Rekomendacje - sam chętnie uslysze
Widze ze auto relatywnie swieze - nie ma szans na jakas dobrą wolę pogwarancyjna?
BTW: tak wyglada zawor o ktory chodzi w błędzie.
Naprawa - wymiana sprzegla - bo jedno nie trzymalo (niby zawory w mech. ok), potem bledy zaczely pojawiac sie na obu zaworach zatem nastepnie duzy zestaw naprawczy do mech. (nie zawiera zaworow rzucajacych blad). Po zmianie zestawu - te same bledy (przy wyzszej temp. oleju przekladniowego - ok 90 stopni). Koncowa diagnoza - "hydraulika" w mechatronice. Koncowo moj zestaw naprawczy i komp. przelozony do innej uzywanej mech. i dziala - jezdzi narazie bez problemu (choc pod stalyma nadzorem)

Rekomendacje - sam chętnie uslysze

Widze ze auto relatywnie swieze - nie ma szans na jakas dobrą wolę pogwarancyjna?

BTW: tak wyglada zawor o ktory chodzi w błędzie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Bylo: Audi A6C6, ASB 3.0 TDi 233