Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[Allroad A6 C5] Nie odpala, zapowietrzony. Pompa?

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kenfollet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 07 mar 2009, 20:45
Lokalizacja: Katowice

[Allroad A6 C5] Nie odpala, zapowietrzony. Pompa?

Post autor: kenfollet » 10 maja 2009, 11:53

Witam.
Sprawa ma się bardzo podobnie jak u kolegi "bchristian" z kilku postów niżej.
Opiszę wszystko jednak dokładnie, żeby nie było wątpliwości:
Auto jeździło idealnie, żadnego spadku mocy itd. Zapalało od strzału. Zero białego dymu itd. Zrobiłem rozrząd, jeździłem 3 dni i...
Auto postawiłem w garażu. Zostawiam na noc a rano... Nic! Za żadne skarby nie chce zapalić. Rozrusznik kręci aż rozładuje akumulator a auto nawet się nie zakrztusi. Zaciągnąłem auto do znajomego mechanika (specjalisty od BMW). Pooglądał, pokombinował, zadzwonił do kolegi z Audi. Sprawdza układ paliwowy a tam pustynia. W tych wężykach pod szybą nie ma kropli paliwa. Do tych wężyków podał mu bidon z paliwem, odpowietrzył układa, jedno psiknięcie startera i silnik znowu ożył. Tydzień jeździłem. Przejechałem kilkaset kilometrów. Auto zapalało idealnie. Dzisiaj wsiadam w garażu, przekręcam kluczyk i lipa... To samo...
Moje pytanie co robić? Brać go na diagnozę? Kto dobrze na ÂŚląsku diagnozuje, dodam, że auto stoi unieruchomione więc żeby go gdzieś dalej ciągnąć jest problem...
Czy to pompa czy raczej coś innego?
Co radzicie? Gdzie szukać?

Awatar użytkownika
Piotr 13585
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 73
Rejestracja: 06 gru 2008, 23:04
Lokalizacja: Berlin/Szczecin/Nowe

Post autor: Piotr 13585 » 10 maja 2009, 12:30

Uklad trzeba od razu sprawdzic, a nie krecic do oporu rozrusznikiem. :evil:

Chyba masz pompe w tanku zepsuta, dlatego sie uklad zapowietrzyl.

Teraz moze byc, ze przez to odpalanie bez paliwa mogla pompa VP44 sie uszkodzic. :shock:

Awatar użytkownika
kenfollet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 07 mar 2009, 20:45
Lokalizacja: Katowice

Post autor: kenfollet » 10 maja 2009, 15:24

Olbrzymie dzięki za pomoc.
Co mam teraz robić w takim razie z autem? Szukać kogoś z Vagiem czy tutaj to urządzenie nie ma nic do powiedzenia?
Gdzie mogę znaleźć w okolicy Katowic kogoś z Vagiem? Nie mogę chyba auta za daleko holować (automat)?
O mechaniku w Kobiórze słyszałem już dużo dobrego. Ale, którą pompę mam naprawiać? Tą z baku czy pompę wtryskową (VP44?).

Awatar użytkownika
kenfollet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 07 mar 2009, 20:45
Lokalizacja: Katowice

Post autor: kenfollet » 10 maja 2009, 16:00

Piotruś pisze:
Najlepiej wcale nie holować /ani lawetować/ bo problem z tym duży a niepotrzebny ... :roll: .
Twój samochód (moim zdaniem) można zdiagnozować i uruchomić na miejscu, a nakład części nie powinien przekroczyć kilkunastu złotych ;-) ... .
Trzeba tylko chcieć i zapukać w odpowiednie drzwi ... ;-) .
Trochę nie rozumiem tej tajemniczości.
Jakie drzwi? Jeżeli wiesz kto to może zrobić to proszę poleć go.
Mam odpalić auto starterem i jechać do mechanika? O jaką uszczelkę chodzi? Z pompy? Bak się nie "odpowietrza"? Proszę o pomoc bo ja o mechanice niestety nic nie wiem:( Jedyne co mogę zrobić to oddać auto w czyjeś dobre ręce...

kosmo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 08 mar 2009, 17:33
Lokalizacja: Wadowice/Kraków

Post autor: kosmo » 10 maja 2009, 16:18

kenfollet pisze:

Trochę nie rozumiem tej tajemniczości.
Jakie drzwi? Jeżeli wiesz kto to może zrobić to proszę poleć go.
Zapukaj do Piotrusia a napewno nie będziesz zawiedziony <ok>

Awatar użytkownika
georgos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 23 lip 2010, 10:39
Lokalizacja: Pyrzyce
Kontakt:

Post autor: georgos » 07 paź 2010, 16:14

witam, mam podobny problem z zapowietrzaniem się i już tracę siły. U mnie wcześniej się zapowietrzał i powymieniałem filtr zaworek itp. Działał trzy dni, rano palił od kopa a na czwarty odpalił i zaraz zgasł. Mam pytanie czy jeśli będzie to pompa VP to jest taka możliwość że odpali i po momencie zgaśnie? czy raczej dalej szukać nieszczelności? kolega mi mówił że niby w pompie w środku jest jeszcze jakiś zaworek zwrotny i może on puszczać, poradził mi założyć dodatkowy na powrocie od filtra do baku, nie wiem co robić. Chciałbym wyeliminować usterkę zamiast wstawiać zaworki. Jeszcze trochę i przestanę spać przez ten samochód
Audi Ty jesteś jak zdrowie, ile Cię trzeba cenić ten tylko się dowie kto Ci wcisnął gaz choć w połowie...

cyprek86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 13 paź 2010, 10:50
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: cyprek86 » 13 paź 2010, 11:12

Witam mam problem ze swoim autem, jestem szczęśliwym posiadaczem auta audi a6 rok 2000, ostatnio pojawił mi się problem a mianowicie podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka świec żarowych i migała aż auto zgasło, teraz nadal tak się dzieje jeśli paliwo spada poniżej 240km chodzi mi o to jeśli komputer pokazuje że na tyle pozostało jeszcze paliwa, no i jak nie dotankuje to gaśnie i trzeba do elektryka prowadzić, on coś wspomniał by sprawdzić pompe i powiedział że mam dzielony bak paliwa i coś może być z jedną z pomp. co mi radzicie i co to może być?Dopowiem ze utrzymuje poziom palia większy by to się nie powtórzyło i wszystko gra ale na długiej trasie mogę nie mieć cpn i będę miał problem.Czekam na pomoc pozdrawiam

Awatar użytkownika
Szuder
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 278
Rejestracja: 13 sty 2009, 17:00
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Szuder » 01 maja 2011, 08:06

Piotruś pisze:Tak, ÂŁukasz to wyjątkowy fachowiec i też polecam go wszystkim zagubionym duszyczkom <rotfl> ;-) ale Ty Kenfollet - przynajmniej narazie nie powinieneś niczego wymieniać oprócz kilku (a prawdopodobnie tylko jednego) małego oringu uszczelniającego ... :-P ... .
Piotruś, ja też mam problem z zapowietrzającym się układem paliwowym, szczególnie po dłuższym postoju. Który to oring trzeba wymienić (i gdzie on się znajduje) i gdzie go kupić...

Z góry dzięki za pomoc...
Obrazek
"...myślałam ze se jakies chipy zakładacie że niby się jednoczycie...." K.Ł.

&#1040;&#1059;&#1044;&#1048; &#1040;6 quattro

ElDraque2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 06 lip 2009, 16:55
Lokalizacja: Noord-Brabant

Post autor: ElDraque2 » 31 paź 2011, 08:14

Jak poszlo koledzy z uleczeniem ukladu paliwowego?
pozdrawiam!

lukasz89k1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 11 paź 2011, 19:00
Lokalizacja: mielec

Post autor: lukasz89k1 » 14 lis 2011, 00:49

witam wszystkich czy ktos mi pomoże ja mam taki problem że prbuje zapalić samochód kręce ale nie zapala nie chcąc rozładować aku ciągnie mnie brat i samochód od razu zapala chodzi na postoju nastepnie jade po jakis 25 km auto delikatnie zaczyna szarpać jakby paliwa nie było czy cos takiego (bak na ful)puszczam noge z gazu gasnie :(po tym próbuje odpalić i nic ani na ciągniecie nie reaguje cholowanie po jakis 20 km holowania próba zapalenia poprzez ciagniecie auto zapala chodzi na postoju ruszam i za chwile znów klapa co to może być???
tak jakby chodził na zimnym i po ostygnieciu silnika no i nie zapala na rozruch:(aku nowy mam z tydzień nie cały
pomocy bo nie wiem co sie dzieje

Awatar użytkownika
rebok23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 29 kwie 2011, 12:54
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: rebok23 » 14 lis 2011, 13:41

Siemka. Po przejechaniu 160km trasy odczekałem zgasiłem audi. Po 20min wsiadam kręcę i niccccc. Dzwonie i robie klucz 17nastka odkręcam wtrysk kręce nie leci dolewam ropy do filtra jest pełny zakręcam wszystko biorę plaka psikam w filtr powietrza i kręcę i odpalił. Poprostu wężyk od powrotu był przecięty i się zapowietrzył, wężyk wymieniłem lata dalej ok. POZDRO

lukasz89k1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 11 paź 2011, 19:00
Lokalizacja: mielec

Post autor: lukasz89k1 » 14 lis 2011, 17:34

sprbuje tego może to samo i u mnie dzieki:)oby tlko to

Awatar użytkownika
rebok23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 29 kwie 2011, 12:54
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: rebok23 » 15 lis 2011, 13:04

I jak kolego? (plak) <lol> pomógł??? U mnie naprawde pomógł. POZDRO

lukasz89k1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 11 paź 2011, 19:00
Lokalizacja: mielec

Post autor: lukasz89k1 » 15 lis 2011, 17:11

już mogę powiedzieć co u mnie było:P
popękały wężyki co łączą wtryski nie te metalowe tylko te gumowe w jakims materiale i łapało powietrze widocznie teraz działa:)a plak oczywiscie chwilke tylko użyłem:P

lukasz89k1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 11 paź 2011, 19:00
Lokalizacja: mielec

Post autor: lukasz89k1 » 20 lis 2011, 03:56

kurcze ja mam nadal ten problem. Gdzieś coś musi być nadal nie tak, tylko co i gdzie? Pomóżcie.
Te od wtrysku powroty (czy przelewy), wymieniłem te wężyki i jeździłem, zrobiłem koło 150 km i nadal problem jest

Rozumiem pośpiech, ale zwracaj proszę uwagę na ortografię i używaj znaków interpunkcyjnych, bo ciężko zrozumieć taki potok słów jeszcze napisanych z błędami. Poprawiłem /mod G
Ostatnio zmieniony 20 lis 2011, 08:51 przez lukasz89k1, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja