Opisze co do tej pory zrobiłem:
-Zacząłem od sprawdzenia kompresji. Każdy z cylindrów ma po 12 także kompresja dobra.
-Wymieniłem świece na nowe NKG Laser coś tam
-Wymieniłem odmę razem z tymi plastikowymi wężami ,które były poklejone taśmą izolacyjną.
-Sprawdziłem rozrząd, który wg komputera jest w porządku
-Lewe powietrze również zostało wyeliminowane
-Przeczyściłem przepustnicę.
-Ciśnienie paliwa w normie
Pod kompem 0 błędów.
Mogę zrobić logi tylko które bloki będą potrzebne?
Wiem, że to dosyć częsty problem z tymi silnikami, przeczytałem sporo tematów na forum jednak żaden nie rozwiązuje mojego.
Jak sprawdzić cewki? Nie jestem w stanie ich podmienić miejscami ponieważ wypadanie zapłonu jest na różnych cylindrach i wypada losowo. Czujniki spalania stukowego? Może kolektor? Chociaż klapek nie słychać a błędu nie ma.
Jakieś wskazówki? Sugestie? Dodam, że to moje pierwsze Audi i przygoda z marką rozpoczyna się dosyć ciekawie
