Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

2.0 TDI BRE - kilka zagadek

Diagnostyka VAG
ODPOWIEDZ
mateusz_n
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 27 lis 2019, 17:38
Lokalizacja: Pszczyna

2.0 TDI BRE - kilka zagadek

Post autor: mateusz_n » 29 lis 2019, 20:33

Przede wszystkim chciałem się przywitać z wszystkimi oraz z każdym z osobna z racji tego, że to mój pierwszy post na forum <hura>

Miesiąc temu stałem się szczęśliwym posiadaczem AUDI A6 C6 2.0 TDI BRE. Samochód spala średnio 8.5l z czego największą część stanowią dojazdy do pracy na dystansie 25km drogą szybkiego ruchu. Oczywiście mowa o rzeczywistym spalaniu,a nie wskazaniom komputera.

Chyba dosyć sporo? :|

Na biegu jałowym "trzęsie budą" i delikatnie falują obroty, w dodatku szarpie przy przyspieszaniu...

Świeżo po wymianie oleju i filtrów oraz po własnoręcznym czyszczeniu przepustnicy, EGR oraz kolektora ssącego.

Może logi z VCDS rozjaśnią sprawę? :)

LOGI STATYCZNE
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_BU283u.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_t1Pbclx.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_Q1446m.html
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_h5o6x19.html
Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_vsY1WB.html
Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_5F294Y.html

LOGI DYNAMICZNE
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_zn24w.html
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_58w6Tx4.html
Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_Fvk2LzZ.html

W dodatku dwukrotnie akumulator rozładował się do 0.
Pobór prądu na postoju 0,66A
Napięcie na akumulatorze 12,42V
Napięcie w momencie rozruchu 10,8V
Ładowanie bez obciążenia 13,9V

Może w tym temacie również warto wykonać jakieś logi?

Z góry dziękuję za pomoc <brawo>

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 30 lis 2019, 09:44

1. Samochód jest po programie, na turbinie nasz owerboost wali do 2600 mBar czyli turbo do przeglądu. Loguj po jednej grupie więcej widać.
2. Wtryski ok
3. Za duży pobór. Pamiętaj że sterowniki wygaszają się do 15 min.
Szukaj problemów z CD, navi, mmi

mateusz_n
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 27 lis 2019, 17:38
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: mateusz_n » 30 lis 2019, 11:47

Dziękuję za szybką odpowiedź.

1. "Samochód jest po programie" - w jakim sensie? Turbo do przeglądu, czyli co należałoby sprawdzić?
Logi w pojedynczych grupach niedługo wrzucę.

3. Za duży pobór? Mniemam, że wszystko w zależności od wyposażenia, ale do jakich wartości mówimy
o prawidłowym poborze?

Pozdrawiam :)

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 30 lis 2019, 16:07

1. Soft silnika modyfikowany, masz problem z przeładowaniem może problem na gruszce podcisnieniach lub zmienna geometria.
2. Prąd spoczynkowy powinien być do 50 90 mA.

mateusz_n
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 27 lis 2019, 17:38
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: mateusz_n » 30 lis 2019, 18:30

Soft silnika modyfikowany? To znaczy masz na myśli podnoszenie mocy czy jakąś inną modyfikację?

Dodaję jeszcze logi z BASIC SETTINGS:

Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_2D7BP6.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_1t3o95.html

Zawór EGR w logach statycznych cały czas w pozycji 99,6%, tutaj wykonuje ruch. Czy to znaczy, że się zawiesza?

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 30 lis 2019, 22:40

Tak mogła być podnoszona moc
Odnośnie EGR może się nie domykać

mateusz_n
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 27 lis 2019, 17:38
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: mateusz_n » 01 gru 2019, 21:23

Rozwinięcie w dziale silniki wysokoprężne.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja