Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Dziwne klekotanie

Silniki benzynowe
KrzysztofP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 63
Rejestracja: 09 paź 2018, 09:03
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Dziwne klekotanie

Post autor: KrzysztofP » 10 paź 2019, 19:26

Witam tak jak w temacie podczas odpalenia auta na zimnym silniku prze sekundę może dwie max coś dziwnie klekocze, ciężko nawet ustalić skąd dochodzi ten dźwięk załączam filmik
Dodam ze auto chodzi normalnie nic się nie dzieje ITP to coś tak to nazwijmy występuje tylko jak odpalam na zimnym potem przy każdym następnym odpaleniu już tego nie ma nawet jak go zapale dosłownie na sekundy i zgaszę to tez już tego nie ma :)

https://photos.app.goo.gl/FQzNZ7be9dVDchTB7

Może coś podpowiecie :)

krzychu973
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 16 wrz 2019, 14:48
Imię: Wielebyt ustaw auto
Rocznik: 2021
Moje auto: Nie mam
Nadwozie: Inne
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Brak
Skrzynia: Brak
Paliwo: Brak
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: krzychu973 » 10 paź 2019, 19:56

Na początek urochomiłbym ze ściągniętym paskiem osprzętu, a jak się nic nie zmieni to może rozrząd wyciągniety.

KrzysztofP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 63
Rejestracja: 09 paź 2018, 09:03
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: KrzysztofP » 21 paź 2019, 19:07

he he chciałem napisać już w pierwszym poście o rozrządzie ze był zmieniany rok temu kilka ładnych tysi poszło ale czekałem kiedy ktoś o tym napisze bo jak to ..... od razu rozrząd :)
a tu zaraz w pierwszym poście :)
Pozdrawiam :)

[ Dodano: 2019-10-21, 19:07 ]
ok widzę ze nikt tematu się podjąć nie chce :) z koro to nie rozrząd bo to najłatwiej stwierdzić.

Problemem był zawór pompy oleju oraz dysza wtrysku oleju.
Dysza zasmarowana strasznie zapchana prawie a zaworek chodził ciężko dopiero jak dostał ciśnienia po ok 1-2 sekundach jakoś w miarę to chodziło.

Okazało się w salonie audi ze problem jest im znany i już nie raz się z tym zetknęli w tych silnikach mało z tego nawet u mnie w salonie trzymają dwa komplety do wymiany tego na stanie.

Koszt części mnie wyniósł ok 450 zł u stukania nie ma :)

Z czego bardzo się ciesze:)

predki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1083
Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
Imię: predki
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: LEGNICA

Post autor: predki » 21 paź 2019, 19:29

masz zdjecie tego zestawu
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja