parę lat mnie tutaj nie było ale wróciłem do C5, auto zakupiłem w niedziele na dojazdy do pracy,
z silnikiem 1.8 turbo i napędem na 4 buty z manualna skrzynia

Jestem bardzo milo zaskoczony jak ładnie zbierają się te 150 kuni odczucie jest lepsze jak było
w mojej byłej C5 2.4 i tipem a niby tam o 20 kuni więcej

Na razie nie mam planów na jakieś wariacje z autem ale kto wie co mi strzeli do głowy

Myślę tylko o zmianie tylnych lamp na jakieś LEDy i RNSD zastąpić androidem.
[ Dodano: 2019-09-14, 10:13 ]
Wczoraj udala sie wymiana termostatu po mimo drobnych problemow akcja zakonczona sukcesem

Na poczatek nie wiedzialem jak sie dobrac do obudowy termostatu ale obylo sie bez zdejmowania alternatora, wymontowalem zbiorniczek wyrownawczy i rure dolotowa od intercoolera wraz z przepustnica.
Oczywiscie nie obylo sie bez problemow bo po odkreceniu gornej sruby obudowy termostatu, srubka nie chciala sie trzymac nasadki i spadla gdzies w czelusciach komory silnika

Na poczatku myslalem ze srubka jak srubka wezme sobie nowa

Ale okazala sie jakas nietypowa

Zaczely sie poszukiwania zaginionej srubki


Tak wiec po odkreceniu lapy i podwieszeniu silnika udalo sie dlugim magnesem wyciagnac zaginiona srubke

Wystarczylo tylko wszystko poskladac i sie przejechac a silnik w koncu ma odpowiednia temperature

[ Dodano: 2019-09-14, 10:17 ]
Chcialem dodac zdjecie ale nie moge

Pojawia sie komunikat ze:
nie okreslono typu postu