parę lat mnie tutaj nie było ale wróciłem do C5, auto zakupiłem w niedziele na dojazdy do pracy,
z silnikiem 1.8 turbo i napędem na 4 buty z manualna skrzynia
Jestem bardzo milo zaskoczony jak ładnie zbierają się te 150 kuni odczucie jest lepsze jak było
w mojej byłej C5 2.4 i tipem a niby tam o 20 kuni więcej
Na razie nie mam planów na jakieś wariacje z autem ale kto wie co mi strzeli do głowy
Myślę tylko o zmianie tylnych lamp na jakieś LEDy i RNSD zastąpić androidem.
[ Dodano: 2019-09-14, 10:13 ]
Wczoraj udala sie wymiana termostatu po mimo drobnych problemow akcja zakonczona sukcesem
Na poczatek nie wiedzialem jak sie dobrac do obudowy termostatu ale obylo sie bez zdejmowania alternatora, wymontowalem zbiorniczek wyrownawczy i rure dolotowa od intercoolera wraz z przepustnica.
Oczywiscie nie obylo sie bez problemow bo po odkreceniu gornej sruby obudowy termostatu, srubka nie chciala sie trzymac nasadki i spadla gdzies w czelusciach komory silnika
Na poczatku myslalem ze srubka jak srubka wezme sobie nowa
Ale okazala sie jakas nietypowa
Zaczely sie poszukiwania zaginionej srubki
Tak wiec po odkreceniu lapy i podwieszeniu silnika udalo sie dlugim magnesem wyciagnac zaginiona srubke
Wystarczylo tylko wszystko poskladac i sie przejechac a silnik w koncu ma odpowiednia temperature
[ Dodano: 2019-09-14, 10:17 ]
Chcialem dodac zdjecie ale nie moge
Pojawia sie komunikat ze:
nie okreslono typu postu










