Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Błąd P17D600 Stronic NHF po chipie i sofcie w silnik CDUC

Układ napędowy i skrzynie biegów
ODPOWIEDZ
AudiA7 Rzeszow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 14 sie 2018, 17:05
Lokalizacja: Rzeszów

Błąd P17D600 Stronic NHF po chipie i sofcie w silnik CDUC

Post autor: AudiA7 Rzeszow » 02 sie 2019, 09:12

Witam serdecznie <luzik>

Robiłem kapitalny remont skrzyni kilka miesięcy temu (została obudowa bebechy nowe- sprzegla, oleje, sterownik, dwumas, uszczelniacze, pelne elektorozawory wszystkie), mam dziwne dwa objawy:

1) przy jezdzie normalnej, nawet agresywnej po miescie biegi skrzynia zmienia aksamitnie, jak wyjadę na autosrtade i szybko sie rozpedzam wtedy mocno zapina z szarpnieciem,

2) mialem robionego Chipa na 310/630nm u Gregora w jasle z wgranym oprogramowaniem skrzynie zwiększającym ciśnienie na sprzęgłach, cały czas mam taki o to bład jak w zalączonym obrazku, czy to jest normalne? te dwa objawy?
dodam ze ostatnio mi na chwile zaswiecilo sie ograniczenie w skrzyni, po zresetowaniu auta dalsza jazda normalna. auto super zadbane i ponad przeciętnie serwisowane.

3) czym jak kupie skrzynie o oznaczeniu NWF a mam fabrycznie NHF czy bedzie pasować? czy jak bym tylko włożył swoj sterownik to by poszło czy rózni sie czymś innym?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Klucha11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 09 lip 2018, 23:51
Lokalizacja: RJS

Post autor: Klucha11 » 02 sie 2019, 17:12

Co masz na myśli sterownik? Na bank nie masz wymienionych wszystkich elektrozaworow bo wszystkich nie można kupić chyba że w używce.

[ Dodano: 2019-08-02, 17:12 ]
Ps możesz mieć problem z tym gosciem
http://www.transmissionpartsusa.com/pro ... 74002k.htm

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 02 sie 2019, 17:52

Skrzynia NWF jest od A4/A5, więc nie podejdzie.

AudiA7 Rzeszow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 14 sie 2018, 17:05
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: AudiA7 Rzeszow » 04 sie 2019, 08:29

Klucha11 pisze:Co masz na myśli sterownik? Na bank nie masz wymienionych wszystkich elektrozaworow bo wszystkich nie można kupić chyba że w używce.
wymienilem te ktore sa dostepne czyli dwa male i dwa duze
[ Dodano: 2019-08-02, 17:12 ]
Ps możesz mieć problem z tym gosciem
http://www.transmissionpartsusa.com/pro ... 74002k.htm
oporcz usa da rade to gdzies w polsce kupic? jest jakis manual?

[ Dodano: 2019-08-04, 08:29 ]
Klucha11, wymienilem dwa male i dwa duze, dam rade to gdzeis dostac w Polsce? jest jakis manual do tego aby to wymienic prawidlowo? masz jakies doswiadczenie w czym to pomaga? dzieku

Klucha11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 09 lip 2018, 23:51
Lokalizacja: RJS

Post autor: Klucha11 » 04 sie 2019, 17:58

Nie wiem czy w Polsce to dostanie. Ja sprowadzalem. Nie tylko zawory do wymiany potrzebne są. Manuala nie ma i raczej trzeba mieć doświadczenie w obróbce metali. Jeszcze kilka sztuk mam głównego ciśnienia i chłodzenia oleju.

[ Dodano: 2019-08-04, 17:51 ]
Pojazdy wyposażone w przekładnie VW / Audi 0B5 i DL501 mogą wykazywać problemy związane z prowadzeniem pojazdu, takie jak opóźnione załączanie, gwałtowne lub łagodne zmiany biegów i nierówne ciśnienie w przewodzie, co często skutkuje poparzeniem sprzęgła. Problemy te mogą być spowodowane zużyciem otworu regulatora ciśnienia, co pozwala na znaczną utratę płynu z obwodu. Regeneracja otworu i zainstalowanie ponadwymiarowego zaworu regulacyjnego Sonnax 225740-02K eliminuje zużycie i przywraca krytyczne tolerancje w celu ożywienia kontroli ciśnienia w przewodzie i poprawionej zmiany przełożeń we wszystkich zakresach.

[ Dodano: 2019-08-04, 17:52 ]
W pojazdach z przekładniami VW / Audi 0B5 i DL501 często występują trudne zacięcia i gwałtowne zmiany biegów, które mogą ulec przegrzaniu. Może to być spowodowane zużyciem otworu na zaworze sterującym chłodzeniem sprzęgła, który rozprowadza schłodzony olej do zespołu podwójnego sprzęgła. Zużycie w tym otworze zapobiega przedostawaniu się krytycznego oleju chłodzącego do zespołu sprzęgła. Regeneracja otworu i zainstalowanie ponadwymiarowego zaworu sterującego chłodzenia sprzęgła Sonnax 225740-01K eliminuje zużycie, aby przywrócić pożądaną zmianę biegów i kontrolę temperatury

[ Dodano: 2019-08-04, 17:55 ]
A objawy to...
Ostre zmiany biegów

Ostre zaangażowanie

PrzegrzanieOpóźnione zaangażowanie

Nieregularne ciśnienie w przewodzie

Ciężkie zmiany

Kody poza zakresem kontroli ciśnienia

Miękkie zmiany i słaby wzrost linii
Sorki ze może nie zrozumiałe ale na szybko Google tlumaczylem

[ Dodano: 2019-08-04, 17:58 ]
Dodam że zawory nie są identyczne jak oryginalne. Maja inna trochę budowę inne odległości między grzybami

AudiA7 Rzeszow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 14 sie 2018, 17:05
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: AudiA7 Rzeszow » 08 sie 2019, 11:19

hej, pisales w watku na forum do mnie na temat tych zaworkow do wymiany, mozesz podac jakis swoj numer kom. zebym mogl zamienic kilka zdan z Toba jesli by byla taka mozliwosc?







Klucha11 pisze:Nie wiem czy w Polsce to dostanie. Ja sprowadzalem. Nie tylko zawory do wymiany potrzebne są. Manuala nie ma i raczej trzeba mieć doświadczenie w obróbce metali. Jeszcze kilka sztuk mam głównego ciśnienia i chłodzenia oleju.

[ Dodano: 2019-08-04, 17:51 ]
Pojazdy wyposażone w przekładnie VW / Audi 0B5 i DL501 mogą wykazywać problemy związane z prowadzeniem pojazdu, takie jak opóźnione załączanie, gwałtowne lub łagodne zmiany biegów i nierówne ciśnienie w przewodzie, co często skutkuje poparzeniem sprzęgła. Problemy te mogą być spowodowane zużyciem otworu regulatora ciśnienia, co pozwala na znaczną utratę płynu z obwodu. Regeneracja otworu i zainstalowanie ponadwymiarowego zaworu regulacyjnego Sonnax 225740-02K eliminuje zużycie i przywraca krytyczne tolerancje w celu ożywienia kontroli ciśnienia w przewodzie i poprawionej zmiany przełożeń we wszystkich zakresach.

[ Dodano: 2019-08-04, 17:52 ]
W pojazdach z przekładniami VW / Audi 0B5 i DL501 często występują trudne zacięcia i gwałtowne zmiany biegów, które mogą ulec przegrzaniu. Może to być spowodowane zużyciem otworu na zaworze sterującym chłodzeniem sprzęgła, który rozprowadza schłodzony olej do zespołu podwójnego sprzęgła. Zużycie w tym otworze zapobiega przedostawaniu się krytycznego oleju chłodzącego do zespołu sprzęgła. Regeneracja otworu i zainstalowanie ponadwymiarowego zaworu sterującego chłodzenia sprzęgła Sonnax 225740-01K eliminuje zużycie, aby przywrócić pożądaną zmianę biegów i kontrolę temperatury

[ Dodano: 2019-08-04, 17:55 ]
A objawy to...
Ostre zmiany biegów

Ostre zaangażowanie

PrzegrzanieOpóźnione zaangażowanie

Nieregularne ciśnienie w przewodzie

Ciężkie zmiany

Kody poza zakresem kontroli ciśnienia

Miękkie zmiany i słaby wzrost linii
Sorki ze może nie zrozumiałe ale na szybko Google tlumaczylem

[ Dodano: 2019-08-04, 17:58 ]
Dodam że zawory nie są identyczne jak oryginalne. Maja inna trochę budowę inne odległości między grzybami

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja