Witam. Po wymianie zaworu n75(stary zawór przełączał auto w tryb awaryjny) wyskakują mi błędy. Błąd n75 był od zawsze.
01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
26-00 -Output open
A ten błąd zaczął wyskakiwać prawdopodobnie po zmianie n75
00561 mixture adaptation
14-10 - adaptation limit(add) Exceeded- Intermittent
Ktoś ma jakieś pomysły jak się tego pozbyć?
[ Dodano: 2019-05-03, 11:37 ]
Słyszałem że adaptacja przepustnicy może pomóc. Napisze ktoś jak ja wykonać ?
Błędy po wymianie n75 a6c5 1.8t AEB
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01262
czyli generalnie albo wadliwy N75 albo kable.
No a mieszanka to mieszanka... Jak na Pb nie jedzie to pewnie pompa. Ale to gdybanie bez logów itp.
czyli generalnie albo wadliwy N75 albo kable.
No a mieszanka to mieszanka... Jak na Pb nie jedzie to pewnie pompa. Ale to gdybanie bez logów itp.
- Doc
- Administrator
- Posty: 2956
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
monopollo pisze:Słyszałem że adaptacja przepustnicy może pomóc. Napisze ktoś jak ja wykonać ?
Nie-e. To inna "beczka" z 97r / 1.8T. Tylko obroty, regulacja biegu jałowego z gorącym silnikiem.monopollo pisze:01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
26-00 -Output open
No właśnie i n75.pwirkus pisze:sprawdz filtr paliwa


2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.