Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Problem z szarpaniem a6c5 1.8turbo

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
monopollo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 20 lut 2019, 23:14
Imię: Kamil
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Rzeszów

Problem z szarpaniem a6c5 1.8turbo

Post autor: monopollo » 03 mar 2019, 20:58

Witam. Mam problem z szarpaniem auta od 2,7~tys obrotów do około 3,5 czasami 4. Auto mam w LPG, ostatnio znajomy mechanik robił mi wtryski, dał nowy reduktor. Auto w tym momencie ma około 180 kuców. Turbo się włącza przy 3 tys obrotów .
Czasami powyżej 3 tys przy całym gazie traci tak jakby moc na chwilę.
Czym może być spowodowane owe szarpanie? Mechanik mówił że świece.

[ Dodano: 2019-03-03, 20:58 ]
Pomoże ktoś? Całym autem szarpie jak by silnik miał wyskoczyć przy całym gazie
Ostatnio zmieniony 03 mar 2019, 12:20 przez monopollo, łącznie zmieniany 1 raz.

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 04 mar 2019, 10:39

No może coś wiecej... jakieś logi, czy dzieje się to na benzynie, jaki kod silnika itp...
Szarpanie to np. świece, cewki, nieszczelności, walnięte wtryskiwacze i to tylko te najczęstsze, a nie jedyne.

Awatar użytkownika
monopollo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 20 lut 2019, 23:14
Imię: Kamil
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: monopollo » 06 mar 2019, 06:34

Wtryski nowe były i dobrze działają. Dzieje się to na benzynie oraz gazie. Wczoraj zauważyłem delikatne plamy po oleju pod autem.

[ Dodano: 2019-03-04, 16:19 ]
Dzisiaj jadę na diagnozę przez vag. Leje się gdzieś olej pod silnikiem, blisko rozrządu. Jak będę wiedział więcej to napiszę.

[ Dodano: 2019-03-04, 18:47 ]
Wyskakuje błąd zaworu n75. Mam jakoś na dziko go wpiętego ponieważ nie jest wogóle podłączony do kostki. Jutro jadę na wymianę świec i zobaczymy co da się zrobić z tym zaworem.

[ Dodano: 2019-03-06, 06:34 ]
To były świece. Teraz nie przerywa ale jeszcze pozostał problem gdy zmieniam bieg lub przygazuje i puszczę gaz. Szarpie całym autem jednorazowo

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 06 mar 2019, 08:07

Sprawdź czy dzieje się to na Pb czy tylko na LPG. Bo jak na LPG to pewnie tzw. dotryski

Awatar użytkownika
monopollo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 20 lut 2019, 23:14
Imię: Kamil
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: monopollo » 06 mar 2019, 10:13

Na gazie i LPG.

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 06 mar 2019, 12:39

Przyglądnij się przepustnicy.

Awatar użytkownika
monopollo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 20 lut 2019, 23:14
Imię: Kamil
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: monopollo » 07 mar 2019, 20:37

To jest mbc ???Obrazek

[ Dodano: 2019-03-07, 20:37 ]
2 wężyki do tego idą

bartas614
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 92
Rejestracja: 05 sie 2016, 16:28
Imię: Bartek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Torun

Post autor: bartas614 » 10 mar 2019, 11:00

pisałes powyżej ze n75.
to już masz odpowiedz, ponieważ w zakresie od 2,5 tys powinno wstawać turbo i jesli n75 jest jebniete to bedzie wprowadzało turbine w tryb awaryjny. pewnie przeładowuje turbo i trzesie.a zawór to nie wiem coz to za ustrojstwo pokaz gdzie to jest umiejscowione.

Awatar użytkownika
monopollo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 20 lut 2019, 23:14
Imię: Kamil
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: monopollo » 18 mar 2019, 17:04

Problemem mocnego szarpania był zawór MBC. Muszę kupić teraz N75 do a6 c5 1.8T AEB

Zapoda ktoś linka do allegro do porządnego zaworku? Bo większość to słabe zamienniki.

[ Dodano: 2019-03-18, 17:04 ]
https://allegro.pl/oferta/zawor-cisnien ... 7608785033

Ten kupiłem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja