Potrzebuję porady:
Zrobiłem mapę na BRE 140-168KM/ skrzynia GYX i mam teraz powracający (3. raz) problem z przeniesieniem napędu. Sprzęgło nie wytrzymuje dłużej niż rok/ 25kkm, nie ściera się tarcza tylko "zrywa" się samoregulacja w docisku, przez co tarcza sama w sobie ściera się max 0.5mm a sprzęgło zaczyna się ślizgać już po ok 6m-cach. Drugim problemem jest DMW, które też mało wytrzymuje (ostatnia wymiana DMW+ sprzęgło koniec kwietnia '18 /LUK za kazdym razem) a problem powrócił. Nie może to być zbyt duże obciążenie ze względu na moc bo podobno ten sam zestaw jest montowany do 2.0tdi 170km. Nie jest to też problem wysprzęglika (też wymieniony). Nie powiem że jeżdżę wolnoa ale też nie butuję go, bez żadnych zrywek, zwijania asfaltu itp (za stary jestem na to).
Czy ktoś spotkał się z takim samym problemem? Jakieś propozycje, zamienniki, rozwiązania mile widziane. Z góry dzięki,
Andrzej
[ MANUAL] Sprzęgło i dwumas za szybko się kończy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 26 kwie 2018, 21:00
- Lokalizacja: Kąpino
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 26 kwie 2018, 21:00
- Lokalizacja: Kąpino
siela, u mnie tarcza też się nie ścierała a mimo to sprzęgło potrafilo się ślizgać. Wymieniłem tarcze z 2masa a po 20tys km zaczęło się ślizgać. Po rozebraniu i weryfikacji że docisk nie daje rady, bo już lekko "zeszklil" tarcze postanowilem obić kevlarem. Koszt 250zl + robocizna za wyjęcie i włożenia sprzęgła. 10tys przejechane i o niebo lepiej nawet niż na nowej tarczy