[APR 2.8 193 KM] pb+lpg na ciepłym ciężko pali, jakby go zal
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 108
- Rejestracja: 02 lis 2018, 05:37
- Imię: Tomasz A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Krakow
- Kontakt:
[APR 2.8 193 KM] pb+lpg na ciepłym ciężko pali, jakby go zal
Witam, jak w temacie
1. Audiczka ciężko odpala na ciepłym. Na zimnym złapie od strzała, a na ciepłym trzeba trochę podkręcić, ew krótkimi seriami zakręcać rozrusznik. Wydaje nam się razem z wujkiem dziewczyny tak jakby mu podlewało świece, troszeczkę szarpie podczas jazdy (dzisiaj będą wymieniane). Powinienem również mieć kabel do samochodu także powiedzcie mi co sprawdzić ewentualnie. Zwykła wtyczka elm po podpięciu na ciepłym samochodzie po gonitiwe 140-160km/h pokazała temp płynu chłodzącego 16 stopni C. Zastanawia mnie czy to tylko ta wtyczka coś źle odczytała czy faktycznie coś nie tak z czujnikiem jest. Dodatkowo jakie obroty na luzie powinny być w tym silniku?
2. Aktualnie mam poniżej 750(wydaje mi się że za małe, gdzieś ktoś kiedyś pisał że powinny być w granicach 820)
3. Jak już odpali na ciepłym trzeba go mocno przegazować bo inaczej nawet przy minimalnym ruszeniu kierownicą auto gaśnie i trzeba znowu się wysilać.
4. Wypadających zapłonów nie doświadczyłem jeszcze.
5. Wykluczam czujnik wału korbowego (skoro odpala na ciepłym, z ledwoscią ale odpala) ponoć jakby czujnik siadł to samochód nie powinien ani drgnąć przy kręceniu.
6. Nie ma znaczenia czy jest włączona centrala od gazu czy nie, objawy identyczne (na początku obstawiałem gaz)
7. Auto ma jakby dziurę w obrotach na lpg większą, na pb trochę mniejszą. Najbardziej wyczuwalne jest w granicy od 1000 - 1500 tak jakby mu się zapłon spóźniał. Czy to może być od wylatanych już świec?
Pozdrawiam,
Patryk
[ Dodano: 2019-02-09, 22:48 ]
A więc tak, świece zrobione, na ciężkim jednak czasem dalej linie zapali. Stojąc przodem do silnika to świece po prawej stronie czyli 4,5,6 były zalane. Uszczelka pokrywy do poprawy z tego co widzę na koszt warsztatu.
Vcds pokazał błąd g62, nie pokazuje natomiast zadn ych wartości w 1.silnik, bloki pomiarowe grupa 7... Puste bloki, reszta coś tam generuje, także komunikacja jest z tego co widzę.
Kabel od czujnika i przepływki wydaje się być lekko przygnieciony, podejrzewam, że jak targałem broki z głowic to gdzieś się się zaparłem. A właśnie od tamtej roboty zaczął palić ciężko na ciepłym.
W poniedziałek będę walczył dalej z czujnikiem, może wystarczy tylko wiązke wymienić.
Dam znać co i jak
1. Audiczka ciężko odpala na ciepłym. Na zimnym złapie od strzała, a na ciepłym trzeba trochę podkręcić, ew krótkimi seriami zakręcać rozrusznik. Wydaje nam się razem z wujkiem dziewczyny tak jakby mu podlewało świece, troszeczkę szarpie podczas jazdy (dzisiaj będą wymieniane). Powinienem również mieć kabel do samochodu także powiedzcie mi co sprawdzić ewentualnie. Zwykła wtyczka elm po podpięciu na ciepłym samochodzie po gonitiwe 140-160km/h pokazała temp płynu chłodzącego 16 stopni C. Zastanawia mnie czy to tylko ta wtyczka coś źle odczytała czy faktycznie coś nie tak z czujnikiem jest. Dodatkowo jakie obroty na luzie powinny być w tym silniku?
2. Aktualnie mam poniżej 750(wydaje mi się że za małe, gdzieś ktoś kiedyś pisał że powinny być w granicach 820)
3. Jak już odpali na ciepłym trzeba go mocno przegazować bo inaczej nawet przy minimalnym ruszeniu kierownicą auto gaśnie i trzeba znowu się wysilać.
4. Wypadających zapłonów nie doświadczyłem jeszcze.
5. Wykluczam czujnik wału korbowego (skoro odpala na ciepłym, z ledwoscią ale odpala) ponoć jakby czujnik siadł to samochód nie powinien ani drgnąć przy kręceniu.
6. Nie ma znaczenia czy jest włączona centrala od gazu czy nie, objawy identyczne (na początku obstawiałem gaz)
7. Auto ma jakby dziurę w obrotach na lpg większą, na pb trochę mniejszą. Najbardziej wyczuwalne jest w granicy od 1000 - 1500 tak jakby mu się zapłon spóźniał. Czy to może być od wylatanych już świec?
Pozdrawiam,
Patryk
[ Dodano: 2019-02-09, 22:48 ]
A więc tak, świece zrobione, na ciężkim jednak czasem dalej linie zapali. Stojąc przodem do silnika to świece po prawej stronie czyli 4,5,6 były zalane. Uszczelka pokrywy do poprawy z tego co widzę na koszt warsztatu.
Vcds pokazał błąd g62, nie pokazuje natomiast zadn ych wartości w 1.silnik, bloki pomiarowe grupa 7... Puste bloki, reszta coś tam generuje, także komunikacja jest z tego co widzę.
Kabel od czujnika i przepływki wydaje się być lekko przygnieciony, podejrzewam, że jak targałem broki z głowic to gdzieś się się zaparłem. A właśnie od tamtej roboty zaczął palić ciężko na ciepłym.
W poniedziałek będę walczył dalej z czujnikiem, może wystarczy tylko wiązke wymienić.
Dam znać co i jak
Ostatnio zmieniony 10 lut 2019, 15:22 przez MixTape, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
Nie podałeś kodu silnika. Tu masz rozpiskę blikow teoretycznie dla samochodów od 2000r
https://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/
Czyli w 7mce możesz nie mieć nic...
Generalnie maf i czujnik temperatury jeśli coś mieszają to mogą być i kiepskie palenie i kiepska jazda i zalane świece bo od nich zależy też dawka paliwa
https://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/
Czyli w 7mce możesz nie mieć nic...
Generalnie maf i czujnik temperatury jeśli coś mieszają to mogą być i kiepskie palenie i kiepska jazda i zalane świece bo od nich zależy też dawka paliwa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 108
- Rejestracja: 02 lis 2018, 05:37
- Imię: Tomasz A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Krakow
- Kontakt:
Kodu silnika nie znam, sprawdzę w vcds? Czujnik przepływu powietrza (maf) według odczytów z vcds jest okej na 800 obrotów przepływ jest ok 4.5g. Zauważyłem wczoraj, że jak robili zbieżność to pod stacja kontroli pojazdów na ciepłym odpalał od razu, wydaje mi się jakby kabel gdzieś nie miały styku.
Muszę je posprawdzać, ale dzisiaj jest niedziela, za niedługo do pracy i odpada robota. Mogę zerknąć na grupę 001 oraz 004 tam powinny być dane (nie wiem tylko czy zreainmuje kompa)
Jutro sprawdzę i dam znać co tam się podziało.
Dziękuję również za informację że zły odczyt (lub brak tego czujnika) może zaburzać pracę silnika.
[ Dodano: 2019-02-10, 14:42 ]
Na moją głowę gdzieś jest przerwa w kablu i pojawiła się od wymiany odmy i broków silnika, prawdopodobnie gdzieś uszkodziłem kabel idący w wiązce stąd błąd z czujnikiem, odepne goni zobaczę co wtedy pokaże, powinno być z tego co czytałem - 49 lub - 69?bo nie pamiętam teraz
Muszę je posprawdzać, ale dzisiaj jest niedziela, za niedługo do pracy i odpada robota. Mogę zerknąć na grupę 001 oraz 004 tam powinny być dane (nie wiem tylko czy zreainmuje kompa)
Jutro sprawdzę i dam znać co tam się podziało.
Dziękuję również za informację że zły odczyt (lub brak tego czujnika) może zaburzać pracę silnika.
[ Dodano: 2019-02-10, 14:42 ]
Na moją głowę gdzieś jest przerwa w kablu i pojawiła się od wymiany odmy i broków silnika, prawdopodobnie gdzieś uszkodziłem kabel idący w wiązce stąd błąd z czujnikiem, odepne goni zobaczę co wtedy pokaże, powinno być z tego co czytałem - 49 lub - 69?bo nie pamiętam teraz
- Pieterb
- Administrator
- Posty: 955
- Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
- Imię: Piotr
- Moje auto: A4 B7
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zamość
a to podstawa bo wtedy wiemy o czym rozmawiamyMixTape pisze:Kodu silnika nie znam,
Jest jeszcze możliwość że błąd ten pojawia się na zgaszonym silniku a na odpalonym go już nie ma ale z tym to jest już rożnie.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zanim coś tu napiszesz!
Zanim coś tu napiszesz!
- Pieterb
- Administrator
- Posty: 955
- Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
- Imię: Piotr
- Moje auto: A4 B7
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zamość
Sorry mój błąd ja kurna o innym czujniku pomyślałem. Ten błąd nie powinien występować i nie ważne czy silnik uruchomiony czy nie.
ps już poprawiłem temat!
ps już poprawiłem temat!
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zanim coś tu napiszesz!
Zanim coś tu napiszesz!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 108
- Rejestracja: 02 lis 2018, 05:37
- Imię: Tomasz A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Krakow
- Kontakt:
PieterB, Dobra najważniejsze silnik o kodzie APR (uaktualnione w profilu), co do błędu mówię, może jak się zaparłem srubokretem o jakieś kabel to przerwałem wiązke bądź uszkodziłem kabel, Brok z tej strony bardzo ciężko siedział niestety jutro będę sprawdzał.
Nie raz pojawiało mi się buczenie jak odpaliłem auto nie ważne czy na ciepłym czy na zimnym, ale z tego co widzę to kod silnika jasno mówi, że nie ma SAI albo nie ma tylko układu doprowadzania wtórnego powietrza
Nie raz pojawiało mi się buczenie jak odpaliłem auto nie ważne czy na ciepłym czy na zimnym, ale z tego co widzę to kod silnika jasno mówi, że nie ma SAI albo nie ma tylko układu doprowadzania wtórnego powietrza
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
Z Twojego opisu może faktycznie coś uszkodziłes w elektryce. No ale my tego przez internet nie sprawdzimy.
Natomiast co można by sprawdzić małym nakładem roboty:
-Sprawdzić odczyty czujnika temperatury zarówno tego od cieczy jak i tego od powietrza zasysanego
-zrobic logi
- sprawdzić ustawienie rozrządu
- zgasić samochód na pb wcześniej dając mu możliwość pochodzić chwilę na pb, najlepiej zakręcić garaż na butli
-skasowac błędy (nawet jeśli ich nie ma) przed zgaszeniem i zapaleniem.
Do tego skoro nie znałeś kodu silnika to podejrzewam że nie masz auta od dawna. Może po prostu świece są kiepskie lub sam układ zapłonowy. Teoretycznie takie coś primo być widoczne w logach.
Natomiast co można by sprawdzić małym nakładem roboty:
-Sprawdzić odczyty czujnika temperatury zarówno tego od cieczy jak i tego od powietrza zasysanego
-zrobic logi
- sprawdzić ustawienie rozrządu
- zgasić samochód na pb wcześniej dając mu możliwość pochodzić chwilę na pb, najlepiej zakręcić garaż na butli
-skasowac błędy (nawet jeśli ich nie ma) przed zgaszeniem i zapaleniem.
Do tego skoro nie znałeś kodu silnika to podejrzewam że nie masz auta od dawna. Może po prostu świece są kiepskie lub sam układ zapłonowy. Teoretycznie takie coś primo być widoczne w logach.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 108
- Rejestracja: 02 lis 2018, 05:37
- Imię: Tomasz A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Krakow
- Kontakt:
1. zwonko, auto mam od listopada. Świece które siedziały w aucie to były czteroelektrodowe, teraz są dwu.
2. Chodził na benzynie przed zgaszeniem, odpalanie niestety tak samo się objawia jakbym go zgasil na gazie.
3. Błędy mu pokasuje jutro, dzisiaj nie miałem głowy robić przy aucie. Dodatkowo nie świeci mi kontrolka check w samochodzie, tak jakby jej w ogóle nie było, nawet podczas włączania na zapłon.
4. Czy da się w etce sprawdzić którędy idzie wiązka od czujnika temperatury g62? Jeśli tak tj proszę o podesłanie.
5. Rozumiem, że temp cieczy to jest to co jest na wskazowce w samochodzie, a temp powietrza zasysanego to jest właśnie ten g62?
6. Jakie logi mu zrobić? Oraz gdzie sprawdzić rozrząd (ja mam do niego mieszane uczucia, ale silnik ładnie pracował i dalej tak pracuje, gdyby nie to odpalanie)
Pozdrawiam,
Patryk
[ Dodano: 2019-02-11, 16:31 ]
Jeszcze mam pytanie o świece, mianowicie, w oleju pływała 4. I 5. 6. trochę mniej, ale też coś tam było. Czy to może być wina źle założonej uszczelki pod pokrywą zaworów? Ewentualnie może pierścieni? Ale nie wiem jak to sprawdzić, czy na logach wyjdzie coś takiego?
2. Chodził na benzynie przed zgaszeniem, odpalanie niestety tak samo się objawia jakbym go zgasil na gazie.
3. Błędy mu pokasuje jutro, dzisiaj nie miałem głowy robić przy aucie. Dodatkowo nie świeci mi kontrolka check w samochodzie, tak jakby jej w ogóle nie było, nawet podczas włączania na zapłon.
4. Czy da się w etce sprawdzić którędy idzie wiązka od czujnika temperatury g62? Jeśli tak tj proszę o podesłanie.
5. Rozumiem, że temp cieczy to jest to co jest na wskazowce w samochodzie, a temp powietrza zasysanego to jest właśnie ten g62?
6. Jakie logi mu zrobić? Oraz gdzie sprawdzić rozrząd (ja mam do niego mieszane uczucia, ale silnik ładnie pracował i dalej tak pracuje, gdyby nie to odpalanie)
Pozdrawiam,
Patryk
[ Dodano: 2019-02-11, 16:31 ]
Jeszcze mam pytanie o świece, mianowicie, w oleju pływała 4. I 5. 6. trochę mniej, ale też coś tam było. Czy to może być wina źle założonej uszczelki pod pokrywą zaworów? Ewentualnie może pierścieni? Ale nie wiem jak to sprawdzić, czy na logach wyjdzie coś takiego?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
g62/g2 to dwa czujniki w jednym. Mierza temp cieczy chłodzącej. Jeden podaje temp do ECU a drugi na zegary. Czujnik temp powietrza zasynanego to co innego. W zależności od silnika jest albo zintegrowany z MAF albo w kolektorze jako osobny czujnik. Ma oznacznei bodajze G42.MixTape pisze:. Rozumiem, że temp cieczy to jest to co jest na wskazowce w samochodzie, a temp powietrza zasysanego to jest właśnie ten g62?
W grupie 004 pozycja 3 to temp cieczy, pozycja 4 to powietrze.
Tu masz poradnik, kiedyś chyba admina tego forum, a na pewno zasłużonego kolegi:
https://chomikuj.pl/xoslox/A6+C5/Instru ... 862017.pdf
Są tam też inne.
nie jestem pewien dokładnie co do APR. Ale zakaldam że siedzą z tymi linkime z blokami który podałem wcześniej. Sprawdź np. grupę 033, jeśli tam są wartości w porcentach i Voltach to komplet logów wygląda tak:MixTape pisze:6. Jakie logi mu zrobić?
Dynamiczny: 002+033 (Pb i LPG), 003+020(Pb), 090+093 (rozrząd, zrób na Pb)
Statyczny: 033 z przełączaniem paliw, co 60s. 60s LPG, 600sPb, 60s LPG, 60s Pb. 4 minuty ciągłego logu. Oraz 090+093 wystarczy 5 sekund logu.
Statyczny to ciepły silnik, wolne obroty, bez przygazówek. Dynamiczny to długa prosta, 3ci bieg, 1500RPM aż do 6200 RPM zwłaszcza w logu 002+033. W innych możesz skończyć trochę wcześniej niż 6000RPM. W 002+033 pasuje przekroczyć 6000. Przed logami dynamicznymi 002+033 kasujemy blędy nawet jeśli błędów nie ma, bo musimy wyzerować grupę 032.
zapytaj kolegi bendzjiMixTape pisze:4. Czy da się w etce sprawdzić którędy idzie wiązka od czujnika temperatury g62? Jeśli tak tj proszę o podesłanie.
nie wyjdzie na logach.MixTape pisze:Jeszcze mam pytanie o świece, mianowicie, w oleju pływała 4. I 5. 6. trochę mniej, ale też coś tam było. Czy to może być wina źle założonej uszczelki pod pokrywą zaworów? Ewentualnie może pierścieni? Ale nie wiem jak to sprawdzić, czy na logach wyjdzie coś takiego?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 108
- Rejestracja: 02 lis 2018, 05:37
- Imię: Tomasz A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Krakow
- Kontakt:
G2 wydaje się działać, pokazuje nie całe 90 stopni jak się zagrzeje, pokazuje tak odkąd wymieniłem termostat. Być może faktycznie uwaliłem jakiś kabel od g62 i nie podaje mu dokładnej temp do ecu i dlatego kręci i kręci i odpala po jakimś czasie.zwonko pisze:g62/g2 to dwa czujniki w jednym. Mierza temp cieczy chłodzącej. Jeden podaje temp do ECU a drugi na zegary. Czujnik temp powietrza zasynanego to co innego. W zależności od silnika jest albo zintegrowany z MAF albo w kolektorze jako osobny czujnik. Ma oznacznei bodajze G42.MixTape pisze:. Rozumiem, że temp cieczy to jest to co jest na wskazowce w samochodzie, a temp powietrza zasysanego to jest właśnie ten g62?
W grupie 004 pozycja 3 to temp cieczy, pozycja 4 to powietrze.
Tu masz poradnik, kiedyś chyba admina tego forum, a na pewno zasłużonego kolegi:
https://chomikuj.pl/xoslox/A6+C5/Instru ... 862017.pdf
Są tam też inne.
Jeżeli to ważne, przypomniałem sobie, że w vcds pisało również koło tego błędu z czujnik stan wysoki, jeżeli przetłumaczylibyśmy to na język polski
Logi porobię jak dorwe laptopa, w moim padł dysk chyba, że zrobię na wersji live windwosa, będę sprawdzał jeszcze
[ Dodano: 2019-02-11, 23:37 ]
czyli grzeje silnik i czekam aż osiągnie normalną temp oleju i zostawiam go na biegu jałowym i robię logi, tak?Statyczny to ciepły silnik, wolne obroty, bez przygazówek.
Oraz najważniejsze pytanie, czy na ten kawałek otworu wystający na dole spod zbiornika płynu chłodniczego ma coś być nałożone? Jakiś wężyk czy coś? Jak robiłem odme, to może nie świadomie odpiąłem, ale nie przypominam sobie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
Musi być na zegarach te 90 i bieg jałowy. Najlepiej żeby nie było to minutę po jakimś ostrym bytowaniu.czyli grzeje silnik i czekam aż osiągnie normalną temp oleju i zostawiam go na biegu jałowym i robię logi, tak?
Ostrze na to zdjęcie i nie wiem o jako otworek chodzi. Nie mniej jednak i tak nie znam silnika żeby to sprawdzić. Proponuję wpisać w google ETKA online i tam poszukać.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 108
- Rejestracja: 02 lis 2018, 05:37
- Imię: Tomasz A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Krakow
- Kontakt:
Logi w martwym punkcie jak na razie, brak laptopa robi swoje jutro może się coś uda porobić.
Chodzi mi dokładnie o to miejsce w zbiorniku płynu chłodniczego
Patrzyłem dzisiaj na czujnik, bez demontażu rury od przepustnicy, kable wydają się być okej. Poruszałem nimi trochę, zobaczmy czy coś się poprawi.
Robiąc broki nie byłem w stanie zachaczyć nawet o ten czujnik czy kabel (za duża odległość). Bardziej mi się wydaje, że może odma coś ma do tego.
Jutro będę sprawdzał czujnik dokładnie, niestety, zimno na dworze i źle się robi.
Pod korkiem wlewu płynu chłodniczego widzę jakby pianę, taką białą auto jeździło bez termostatu z niecały miesiąc, cholera wie czy uszczelka nie poszła ale tak, płynu nie ubywa, jedynie oleju, nie przybywa żadnej z tych dwóch cieczy. Dzienny przebieg auta ok 200 - 250 km
Olej wydaje mi się znikać przez te złe uszczelnienie pokrywy zaworów, dokładnie od strony kierowcy.
[ Dodano: 2019-02-13, 17:41 ]
Przy robieniu odmy nie podpiąłem czujnika płynu chłodniczego jak demontowałem zbiornik, przejechałem tak do sklepu 5 km i spowrotem. Może zapisało się coś wtedy nie tak i dlatego czujnik złapał błąd
[ Dodano: 2019-02-15, 21:39 ]
A więc tak, błędy:
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: None
Controller: 3B0 907 551 Q
Component: 2.8L V6/5V G01 0005
Coding: 04502
Shop #: WSC 02325
VCID: 311596C7E831
2 Faults Found:
16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal
P0116 - 35-00 - -
17746 - Camshaft Position Sensor (G40): Open or Short to Plus
P1338 - 35-00 - -
Readiness: 0000 0000
-------------------------------------------------------------------------------
Temp w grupie 3 lub 4( silnik), nie pamiętam teraz 75stopni w instruments 78 (także no coś mi nie pasuje ten czujinik, nie wygląda na jego uszkodzenie)
Czujnik halla to jest to G40?
Logi samego rozrządu tylko statyczne, przed podniesieniem obrotów na 820 https://www63.zippyshare.com/v/LMqA3YkL/file.html
oraz po podniesieniu obrotów
https://www63.zippyshare.com/v/lngOIDtH/file.html
Liczę na Was koledzy.
Reszta logów wkrótce
Pozdrawiam
Chodzi mi dokładnie o to miejsce w zbiorniku płynu chłodniczego
Patrzyłem dzisiaj na czujnik, bez demontażu rury od przepustnicy, kable wydają się być okej. Poruszałem nimi trochę, zobaczmy czy coś się poprawi.
Robiąc broki nie byłem w stanie zachaczyć nawet o ten czujnik czy kabel (za duża odległość). Bardziej mi się wydaje, że może odma coś ma do tego.
Jutro będę sprawdzał czujnik dokładnie, niestety, zimno na dworze i źle się robi.
Pod korkiem wlewu płynu chłodniczego widzę jakby pianę, taką białą auto jeździło bez termostatu z niecały miesiąc, cholera wie czy uszczelka nie poszła ale tak, płynu nie ubywa, jedynie oleju, nie przybywa żadnej z tych dwóch cieczy. Dzienny przebieg auta ok 200 - 250 km
Olej wydaje mi się znikać przez te złe uszczelnienie pokrywy zaworów, dokładnie od strony kierowcy.
[ Dodano: 2019-02-13, 17:41 ]
Przy robieniu odmy nie podpiąłem czujnika płynu chłodniczego jak demontowałem zbiornik, przejechałem tak do sklepu 5 km i spowrotem. Może zapisało się coś wtedy nie tak i dlatego czujnik złapał błąd
[ Dodano: 2019-02-15, 21:39 ]
A więc tak, błędy:
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: None
Controller: 3B0 907 551 Q
Component: 2.8L V6/5V G01 0005
Coding: 04502
Shop #: WSC 02325
VCID: 311596C7E831
2 Faults Found:
16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal
P0116 - 35-00 - -
17746 - Camshaft Position Sensor (G40): Open or Short to Plus
P1338 - 35-00 - -
Readiness: 0000 0000
-------------------------------------------------------------------------------
Temp w grupie 3 lub 4( silnik), nie pamiętam teraz 75stopni w instruments 78 (także no coś mi nie pasuje ten czujinik, nie wygląda na jego uszkodzenie)
Czujnik halla to jest to G40?
Logi samego rozrządu tylko statyczne, przed podniesieniem obrotów na 820 https://www63.zippyshare.com/v/LMqA3YkL/file.html
oraz po podniesieniu obrotów
https://www63.zippyshare.com/v/lngOIDtH/file.html
Liczę na Was koledzy.
Reszta logów wkrótce
Pozdrawiam
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga