Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Dobór haka do avant polift

Nadwozie
ODPOWIEDZ
yatta
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 126
Rejestracja: 09 lis 2009, 12:33
Lokalizacja: Koszalin

Dobór haka do avant polift

Post autor: yatta » 08 sty 2019, 11:51

Ktoś sie orientuje jaki hak musze kupić?
Avant polift quattro z pneumatycznym zawieszeniem.
Z gory dzieki :)

yarowsc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1331
Rejestracja: 10 sie 2017, 23:32
Imię: Jarek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lubuskie
Kontakt:

Post autor: yarowsc » 09 sty 2019, 09:10

a w czym problem jest ?? pasuje każdy do A6 C6 Avant

yatta
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 126
Rejestracja: 09 lis 2009, 12:33
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: yatta » 09 sty 2019, 10:58

A no zdaje sie na tym forum czytalem, że do pompowanego zawieszenia jest podobno inny.

Tu - hak-holowniczy-avant-sedan-roznice-vt91270.htm

yarowsc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1331
Rejestracja: 10 sie 2017, 23:32
Imię: Jarek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lubuskie
Kontakt:

Post autor: yarowsc » 09 sty 2019, 11:35

tak, ale w rzeczywistości jest inaczej - każdy hak pasuje pod każdą wersję nadwozia, bez znaczenia, czy jest to zawieszenie zwykłe, czy pneumatyka

yatta
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 126
Rejestracja: 09 lis 2009, 12:33
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: yatta » 04 mar 2019, 13:13

yarowsc pisze:tak, ale w rzeczywistości jest inaczej - każdy hak pasuje pod każdą wersję nadwozia, bez znaczenia, czy jest to zawieszenie zwykłe, czy pneumatyka
No to jednak jest róznica.
Hak pod pneumatyczne zawieszenie ma inną kule.

yarowsc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1331
Rejestracja: 10 sie 2017, 23:32
Imię: Jarek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lubuskie
Kontakt:

Post autor: yarowsc » 04 mar 2019, 21:47

yatta pisze:
yarowsc pisze:tak, ale w rzeczywistości jest inaczej - każdy hak pasuje pod każdą wersję nadwozia, bez znaczenia, czy jest to zawieszenie zwykłe, czy pneumatyka
No to jednak jest róznica.
Hak pod pneumatyczne zawieszenie ma inną kule.
że niby czym "kula" ma się różnić ??

yatta
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 126
Rejestracja: 09 lis 2009, 12:33
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: yatta » 05 mar 2019, 08:58

Dzisiaj rozmawiałem z człowiekiem, który robi wiązki do haków. Hak do pneumata ma niższą kulę, z tego powodu, że pneumat skompensuje ugięcie zawieszenia po napięciu przyczepy poprzez dopompowanie amorkow. Jak będziesz miał jak od zwykłego zawieszenia w pneumacie, to w efekcie dyszel przyczepy będzie około 9cm wyzej niż powinien. Obadaj sobie jak wygląda hak chowany westfalia z końcówką nr C i D. W wersji D kula jest niższa.

[ Dodano: 2019-03-05, 08:58 ]
yarowsc pisze:
yatta pisze:
yarowsc pisze:tak, ale w rzeczywistości jest inaczej - każdy hak pasuje pod każdą wersję nadwozia, bez znaczenia, czy jest to zawieszenie zwykłe, czy pneumatyka
No to jednak jest róznica.
Hak pod pneumatyczne zawieszenie ma inną kule.
że niby czym "kula" ma się różnić ??
W nawiazaniu do powyzszego:
popatrz na ten hak
https://allegro.pl/oferta/hak-odchylany ... 7574962372

i na ten
https://allegro.pl/oferta/hak-holownicz ... 7824904921

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga