Auto na zimnym odpalam średnio dwa, trzy razy na dzień. Nie załącza się to zawsze. No ale to posprawdzam. Obroty po odpaleniu mam w granicach ponad 1000 obrotów, a później spadają nawet poniżej 750.
Co do odmy, jeżeli kartkę zasysa to jest drożna tak?
Eżektor widzę, że w razie "w" idzie zakupić nowy.
Pewnie jutro coś będę grzebał, zanim zawiozę do mechanika
[ Dodano: 2019-01-09, 00:06 ]
Mechanik twierdzi, że eżektor i odma drożna. Od wymiany oleju tj ok nie całe 10 tys temu do dnia dzisiejszego wlałem prawie 3 l oleju. Jeżeli wchodzi do silnika na prawdę 5.5l to dolewka która już zrobiłem mnie jakoś nie satysfakcjonuje. Nie wiem już co wymienić co posprawdzać. Może macie jakiegoś dobrego mechanika w pobliżu Katowic, Krakowa.
Mi już ręce opadają, szkoda silnika.
Zauważyłem natomiast, że jeżeli stanie na górce tak że przód jest wyżej niż to wtedy śmierdzi olejem, tak jakby gdzieś było nieszczelność i najbardziej ujawniła się podczas stania na pochyłym terenie. Może to was na coś naprowadzi
Liczę dalej na waszą pomoc
[ Dodano: 2019-01-09, 16:35 ]
Dziś się przyznali mechanicy, że nie wymienili uszczelek z bloku silnika, tylko uszczelnili z prawej strony bo z lewej nie było dojścia, w sumie to by się zgodziło, wycieki widoczne są ze strony prawej.
W piątek jestem umówiony na wymianę. Dam znać jak poszło