[A6 C5] Chiptuning 2.7Biturbo 250km, jak wplywa na kondycje
[A6 C5] Chiptuning 2.7Biturbo 250km, jak wplywa na kondycje
Witam,
Jak ten silnik znosi chiptuning?
Auto jest w stanie absolutnie kolekcjonerskim, nie chcialbym, aby nowy program sprzyjal jemu szybszemu zuzyciu. Czy mam sie czego obawiac?W planach jest rowniez instalacja gazowa, co rowniez sprawia, ze mam pewne watpliwosci.
Autko to Audi A6 C5 Avant 2.7Biturbo, 250km, 2003rok.
Pozdrawiam
Jak ten silnik znosi chiptuning?
Auto jest w stanie absolutnie kolekcjonerskim, nie chcialbym, aby nowy program sprzyjal jemu szybszemu zuzyciu. Czy mam sie czego obawiac?W planach jest rowniez instalacja gazowa, co rowniez sprawia, ze mam pewne watpliwosci.
Autko to Audi A6 C5 Avant 2.7Biturbo, 250km, 2003rok.
Pozdrawiam
Audi A6 Avant 2.7Biturbo Quattro '03
Poczytaj sobie tę strone/forum- zobaczysz do czego zdolne te silniki i ich właściciele
http://sportaudi.pl/viewforum.php?f=3
http://sportaudi.pl/viewforum.php?f=3
Probowal sie ktos ostatnio rejestrowac na tej stronie?Gdy ja to robie, wyskakuje blad, ze wszystkie pola z "*" powinny byc wypelnione, nie bylo by w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, ze wypelnione sa.Jarek-LT pisze:Poczytaj sobie tę strone/forum- zobaczysz do czego zdolne te silniki i ich właściciele
http://sportaudi.pl/viewforum.php?f=3
Audi A6 Avant 2.7Biturbo Quattro '03
- zbig_wwl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 408
- Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
Gratuluję zakupu - zmień profilówkę z tego diesla
Samym chip'em osiągniesz okolice 300ps i bardzo fajną "odczuciową" charakterystykę z dość dużym niutkiem do ok. 4500rpm. Jak już się do tego przyzwyczaisz, to będziesz miał "odczucie", że autko przymula w wyższych partiach obotów
, ale jako daily to nadal daje radę.
Kolejne "stage" to już grubsze mody i większe $, bo żeby mieć te 350-380pa to masz do zrobienia turbiny, DP, IC, wtryski, pompa, sprzęgło, wydech + jakieś pierdołki, które zawsze wyjdą. Nie wspomnę, że jakiekolwiek mody to bym zaczął od hamulców, bo fabryczne, szczególnie tył, to jakieś nieporozumienie
A odpowiadając na pytania - silnik znosi chipa bardzo dobrze, w tym z LPG również (byleby set dobrany do mocy). Miałem 2.7bit w dwóch autach, łącznie z 8 lat, obydwa z LPG, z jednym przejeździłem ze 100kkm w konfiguracji 300ps, w drugim też około 100kkm w konfiguracji 360ps - nie przypominam sobie jakichkolwiek problemów z motorownią

Samym chip'em osiągniesz okolice 300ps i bardzo fajną "odczuciową" charakterystykę z dość dużym niutkiem do ok. 4500rpm. Jak już się do tego przyzwyczaisz, to będziesz miał "odczucie", że autko przymula w wyższych partiach obotów

Kolejne "stage" to już grubsze mody i większe $, bo żeby mieć te 350-380pa to masz do zrobienia turbiny, DP, IC, wtryski, pompa, sprzęgło, wydech + jakieś pierdołki, które zawsze wyjdą. Nie wspomnę, że jakiekolwiek mody to bym zaczął od hamulców, bo fabryczne, szczególnie tył, to jakieś nieporozumienie

A odpowiadając na pytania - silnik znosi chipa bardzo dobrze, w tym z LPG również (byleby set dobrany do mocy). Miałem 2.7bit w dwóch autach, łącznie z 8 lat, obydwa z LPG, z jednym przejeździłem ze 100kkm w konfiguracji 300ps, w drugim też około 100kkm w konfiguracji 360ps - nie przypominam sobie jakichkolwiek problemów z motorownią

Pozdrawiam
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
Z tego, co wiem, w turbo diesel'u spalanie sie zmniejsza po chiptuningu, a jak to wyglada w benzyniakach?zbig_wwl pisze: Miałem 2.7bit w dwóch autach, łącznie z 8 lat, obydwa z LPG, z jednym przejeździłem ze 100kkm w konfiguracji 300ps, w drugim też około 100kkm w konfiguracji 360ps - nie przypominam sobie jakichkolwiek problemów z motorownią
Audi A6 Avant 2.7Biturbo Quattro '03
- zbig_wwl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 408
- Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
Tu masz moje "tankowania" https://www.motostat.pl/vehicle-stats/67202 z allroada jak był w konfiguracji 300ps. Po kolejnym "stage" spalanie nieco mi spadło, ale to głównie dlatego, że w ramach "stage" przyszła też baaardzo dłuuuuga skrzynia z disel'a. Statystyk już nie prowadziłem.
Generalnie nie liczyłbym, że po samym chip'ie spalanie spadnie bez szkody dla silnika i/lub środowiska - raczej w drugą stronę.
Generalnie nie liczyłbym, że po samym chip'ie spalanie spadnie bez szkody dla silnika i/lub środowiska - raczej w drugą stronę.
Pozdrawiam
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW