Witam państwa
W moim cudownym autku zaczął cieknąć jeden wtrysk. Słychać charakterystyczny syk kiedy otworzę maskę. 3 wtryski po prawej stronie były uszczelnione 6 miesięcy temu w ASO (koszt 3500zł!!!). Wiem, że to nie trudna robota więc chciałbym się zabrać za to sam. Potrzebował bym numery części które trzba wymienić po za tymi podkładkami no i numer samych podkładek bo nigdzie nie potrafię znaleźć informacji czy różnią się czymś od tych z normalnego 3.0 TDI. Czy śruby mocujące też muszą być wymienione?
Dzięki za pomoc
[CGQB 3.0 BiTDI 313] Cieknący wtrysk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Chcesz kupować wszystko w ASO? Jeśli tak, to za potrzebne części wyjdzie ok. 200 zł. Można kupić poza serwisem i wtedy zapłacisz ok. 65 zł z przesyłką . Na upartego śruby można zostawić stare, wtedy wyjdzie ok. 45 zł z przesyłką, ale lepiej dać nowe, ponieważ nie kosztują majątek.
[ Dodano: 2018-11-19, 14:20 ]
Jeśli chodzi o koszt wymiany w ASO, to chyba pomyliłeś się o jedno zero, ponieważ dałbym góra 350 zł .
[ Dodano: 2018-11-19, 14:20 ]
Jeśli chodzi o koszt wymiany w ASO, to chyba pomyliłeś się o jedno zero, ponieważ dałbym góra 350 zł .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
śruba: WHT004923B (ok. 10 zł)
podkładka: 059130519B (ok. 31 zł)
oring #1: WHT000884 (ok. 3 zł)
oring #2: 059130119 » WHT007480 » WHT007480A (ok. 25 zł)
Oring #1 znajduje się na środku wtrysku, a oring #2 to uszczelnienie powrotu. W przypadku ostatniego jest kilka nowszych numerów i tylko ten ostatni jest dostępny w ASO. Wymiana podkładki ogranicza się do odkręcenia śruby, wyciągnięcia wtrysku, wymianie wszystkiego i ponownym zamontowaniu. Śrubę dokręca się momentem 6 Nm + 90*, a przewód do wtrysku momentem 25 Nm. Płytka dociskowa zostaje przy danym wtrysku i nie mieszaj ich między sobą. Nie zamieniaj też wtrysków, ponieważ są one odpowiednio zakodowane.
podkładka: 059130519B (ok. 31 zł)
oring #1: WHT000884 (ok. 3 zł)
oring #2: 059130119 » WHT007480 » WHT007480A (ok. 25 zł)
Oring #1 znajduje się na środku wtrysku, a oring #2 to uszczelnienie powrotu. W przypadku ostatniego jest kilka nowszych numerów i tylko ten ostatni jest dostępny w ASO. Wymiana podkładki ogranicza się do odkręcenia śruby, wyciągnięcia wtrysku, wymianie wszystkiego i ponownym zamontowaniu. Śrubę dokręca się momentem 6 Nm + 90*, a przewód do wtrysku momentem 25 Nm. Płytka dociskowa zostaje przy danym wtrysku i nie mieszaj ich między sobą. Nie zamieniaj też wtrysków, ponieważ są one odpowiednio zakodowane.
- adrian1000
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 22 wrz 2017, 09:43
- Imię: Adrian
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.6 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ZGY