Witam samochód już kupiłem z taką dolegliwością, na zimnym jest ok, po nagrzaniu samochód przy ruszaniu lub przy gwałtownym przyspieszaniu strzela w wydech jak przy wypadaniu zapłonów, ale błędu o wypadaniu zapłonów nie ma. W sterowniku zapisuje się błąd:
17536 - Fuel Trim Bank 1 System too lean.
Nie wiem za bardzo od czego zacząć, dolot niby szczelny, skracanie dolotu w kolektorze nie działa ale w 4.2 to norma.
Wypadanie zapłonów A6 C5 4.2 V8 ARS
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 130
- Rejestracja: 02 cze 2011, 00:02
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Doc
- Administrator
- Posty: 2679
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
5 sekund szukania na google
http://forum.skodaclub.pl/tuning-mechan ... -t888.html
Warto sprawdzić. Może również partacze.... założyli gaz do niesprawnego silnika. (?)
http://forum.skodaclub.pl/tuning-mechan ... -t888.html
Warto sprawdzić. Może również partacze.... założyli gaz do niesprawnego silnika. (?)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 21 paź 2018, 14:27
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Opolskie
Przykład znaleziony w 5 sekund ale na kompletnie innym silniku i to doładowanym...Doc pisze:5 sekund szukania na google
http://forum.skodaclub.pl/tuning-mechan ... -t888.html
Warto sprawdzić. Może również partacze.... założyli gaz do niesprawnego silnika. (?)
Rzeski_STG, To samo miałem z moim 4,2. Zimny jeszcze chodził dobrze, później wypadanie zapłonu i to takie które nie pokazywał komputer w aucie. A dlaczego? Bo wypadanie było przypadkowa na każdym z 8 cylindrów. Na beznynie chodził lepiej niż na LPG. Odstawiłem auto do Gazownika, diagnoza zapłon. Wymienił świece ale nie wiele to dało. Odstawiłem auto do innego gazownika i tu zaskoczenie, nawet nic nie wymieniał, utawił tylko przerwy na świecach wymienionych tydzień wcześniej przez innego "gazownika". Problemy ustały, auto chodzi jak powinno
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 130
- Rejestracja: 02 cze 2011, 00:02
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Silnik 1.8 turbo zawsze miał problem z przepływkami i zaworem dv. Zaczne od regulacji gazu, może coś chrzani w mapach sterownika. Dolot jest na bank szczelny, silnik pracuje idealnie rowno na wolnych obrotach, co dziwne na 4.2, bo lubią sie telepać. Szkoda kasy i nerwów wydać conajmniej 200zł na świece i mieć nadal wypadajace zapłony
[ Dodano: 2018-11-02, 17:43 ]
Problem rozwiązany, dziś wyczyściłem i wyregulowałem listwy wtryskowe i wymieniłem filtry gazowe, nic to nie zmieniło to wykręciłem świece, wyglądały na nowe, przykręcone chyba palcami, jedna kąpała się w oleju, wyczyściłem wydmuchałem przykręciłem z powrotem i chodzi jak talala.
[ Dodano: 2018-11-02, 17:43 ]
Problem rozwiązany, dziś wyczyściłem i wyregulowałem listwy wtryskowe i wymieniłem filtry gazowe, nic to nie zmieniło to wykręciłem świece, wyglądały na nowe, przykręcone chyba palcami, jedna kąpała się w oleju, wyczyściłem wydmuchałem przykręciłem z powrotem i chodzi jak talala.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga