Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 2.7 BiT ARE] Błąd 17965 P1557 - odcina doładowanie

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
kerley95
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 05 paź 2018, 16:00
Imię: kerley95
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

[A6 C5 2.7 BiT ARE] Błąd 17965 P1557 - odcina doładowanie

Post autor: kerley95 » 05 paź 2018, 16:21

Jako, że to mój pierwszy post chciałbym się ze wszystkimi przywitać :)
Jeżeli w złym miejscu pisze to prosiłbym o przeniesienie.

Pacjent to A6 C5, 2.7 BiT w manualu.
Od jakiegoś czasu walcze z przeładowaniem turbo. Wyraźnie czuć, że powyżej 3 tys. obrotów odcina troche ładowania.
Zawór N75 nowy ori, DVki też nowe ori, WG i węże od nich też całe i trzymają ciśnienie.
Szczelność dolotu też sprawdzona przez mechanika, choć obawiam się, że pobieżnie.
Logów niestety nie mam jak zrobić, przynajmniej nie w tym momencie. Czy oprócz ewentualnych nieszczelności w dolocie, przyczyną może być klapka od WG w gorącej stronie turbo?

Dodam, że przy hamowaniu silnikiem w zakresie 3-2 tys. obrotów słysze dosyć mocne buczenie w okolicach turbo od strony kierowcy. Wsadzony downpipe, więc katalizator odpada :p

Zdjęcie nie moje, do podglądu.

Obrazek

Przeszukałem dużo wątków o tych zaworkach od WG, ale nigdzie nie moge znaleźć konkretnej odpowiedzi.

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 05 paź 2018, 23:12

Nie wiem czy chodzi Ci o te pękniecia wokół klapki, jesli juz to bardziej wpływa to na niedoładowanie niz na przeładowanie, prościej chyba będzie jednak zrobić logi i podrzucić do oceny.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

kerley95
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 05 paź 2018, 16:00
Imię: kerley95
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kerley95 » 05 paź 2018, 23:58

Bardziej mi chodzi o samą klapke, tak jak pisałem - zdjęcie nie moje. Klapka może mieć jakiś luz kiedy jest zamknięta? I czy może to wpływać na prace turbiny jeżeli np taki luz występuje i nie jest to prawidłowe.

Awatar użytkownika
PowerV6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 09 lip 2017, 21:05
Lokalizacja: Rz-ów

Post autor: PowerV6 » 21 paź 2018, 11:43

Klapka ma szczelnie przylegać w stanie spoczynku. Zostaje uchylona jedynie jak grucha ja otwiera ( gdy jest za dużo ciśnienia ).

Duże luzy na klapce powstają w wyniku wyrobienia się otworu/sworznia przez co klapaka może szczelnie nie dolegać bądź się zacinać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga