Jako, że to mój pierwszy post chciałbym się ze wszystkimi przywitać
Jeżeli w złym miejscu pisze to prosiłbym o przeniesienie.
Pacjent to A6 C5, 2.7 BiT w manualu.
Od jakiegoś czasu walcze z przeładowaniem turbo. Wyraźnie czuć, że powyżej 3 tys. obrotów odcina troche ładowania.
Zawór N75 nowy ori, DVki też nowe ori, WG i węże od nich też całe i trzymają ciśnienie.
Szczelność dolotu też sprawdzona przez mechanika, choć obawiam się, że pobieżnie.
Logów niestety nie mam jak zrobić, przynajmniej nie w tym momencie. Czy oprócz ewentualnych nieszczelności w dolocie, przyczyną może być klapka od WG w gorącej stronie turbo?
Dodam, że przy hamowaniu silnikiem w zakresie 3-2 tys. obrotów słysze dosyć mocne buczenie w okolicach turbo od strony kierowcy. Wsadzony downpipe, więc katalizator odpada
Zdjęcie nie moje, do podglądu.
Przeszukałem dużo wątków o tych zaworkach od WG, ale nigdzie nie moge znaleźć konkretnej odpowiedzi.
[A6 C5 2.7 BiT ARE] Błąd 17965 P1557 - odcina doładowanie
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga