Witam forumowiczów, odkąd wróciłem z C6 do C5 (znów 1.8T AWT 2002r), nie mogę ogarnąć tych błędów:
16496 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too Low
P0112 - 35-00 - -
17695 - Boost Pressure Control Valve (N249): Open Circuit
P1287 - 35-00 - -
Występują one zarówno na LPG jak i na Pb, samochód jest ewidentnie słabszy niż być powinien, co domyślam się może być tymi błędami spowodowane. Teraz kwestia czy w tym silniku czujnik temperatury powietrza dolotowego (G42) będzie zintegrowany z przepływomierzem, czy będzie to odrębny czujnik znajdujący się w kolektorze?
Co do tego N249 to są takie rozbieżności w jego wyglądzie w necie że nawet nie wiem jak on powinien wyglądać, a z tego co się orientuję to powinien chyba być też gdzieś w kolektorze...
[1.8T AWT] Błąd czujnika temp pow dolotowego i N249
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
[1.8T AWT] Błąd czujnika temp pow dolotowego i N249
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
Pisałem już kiedyś, sprawdz czy ktoś nie zamienił wtyczek, n249 to ten pod kolektorem po lewej https://farm4.staticflickr.com/3281/130 ... c245_c.jpg
g42 to czujnik obok przepustnicy.
g42 to czujnik obok przepustnicy.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga