Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6 c6 3.0 tdi brak mocy

Silniki wysokoprężne
Gepard9903
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 01 lut 2012, 13:50
Lokalizacja: Olsztyn

A6 c6 3.0 tdi brak mocy

Post autor: Gepard9903 » 04 lip 2018, 00:53

Witam. Autko to A6 C6 3.0 Tdi asb. Podczas jazdy czasami zapala się check engine oraz miga kontrolka świec żarowych, co jednocześnie skutkuje brakiem mocy. Podczas ostatniej jazdy nawet bez migania kontrolki świec żarowych występował brak mocy. Auto nie kopci. Czasami wystarczy odpalić ponownie auto i problem znika. Problem z brakiem mocy występuje po odpaleniu auta. Jak odpalę je i jest dobrze to problem z brakiem mocy nie występuje. Po przeskanowaniu pokazuje następujące błędy:

Środa,04,Lipiec,2018,00:36:47:00001
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 7 x64
Wersja VCDS: AKP 17.1.3.0
Wersja danych: 20170621 DS267.7
www.vcds.pl


VIN: Numer rejestracyjny: NOS1111



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik Plik etykiet: 059-907-401-ASB.clb
Oznaczenie elementu: 4F0 910 402 F HW: 4F0 907 401 B
Komponent i/lub wersja: 3.0L V6TDI 000AG 0030
Kodowanie: 0011372
Kod serwisu: WSC 00070 000 00000
VCID: 204ED81CF3C3E241C9-8074
5 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

001025 - Układ recyrkulacji spalin
P0401 - 002 - natężenie przepływu za małe - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00110010
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 278458 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2018.07.02
Czas: 06:21:04

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 2163 /min
Moment obrotowy: 159.9 Nm
Prędkość: 122.1 km/h
Cykl pracy: 46.8 %
Cykl pracy: 20.9 %
Ilość powietrza/Obr.: 540.5 mg/suw
Cykl pracy: 50.9 %

004120 - Klapa kolektora ssącego 2
P1018 - 001 - nie osiągnięto dolnego położenia krańcowego
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00110010
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 278458 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2018.07.02
Czas: 06:21:04

013128 - Sterowanie jednostki sterującej turbosprężarki 1 (J724)
P3348 - 008 - usterka elektryczna - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00101000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Wskaźnik czasu: 0

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 0.0 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Temperatura: 45.9*C
Cykl pracy: 80.9 %
Napięcie: 11.93 V
Cykl pracy: 0.4 %

000565 - Regulacja ciśnienia doładowania
P0235 - 001 - przekroczona dolna granica regulacji - MIL zapalona
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00101000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Wskaźnik czasu: 0

005445 - Sterowanie przepustnicy
P1545 - 002 - nieprawidłowe działanie - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100010
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 278568 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2018.07.04
Czas: 00:06:09

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 2583 /min
Moment obrotowy: 19.5 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Napięcie: 12.69 V
Cykl pracy: 93.5 %
Bity binarnie: 001
Ilość powietrza/Obr.: 499.4 mg/suw


Kody gotowości: 1 2 0 0 0

carlos777
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1169
Rejestracja: 04 gru 2017, 14:21
Imię: Karol
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 DKNA 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: carlos777 » 04 lip 2018, 06:54

Turbo przeładowuje bo sztanga nie zdążą zmniejszyć ciśnienia doładowania.
Albo kierownice w Turbo albo nastawnik Turbo.
Klapy wirowe , EGR i być może przepustnica też wymagają serwisu.

januszm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 637
Rejestracja: 18 lis 2015, 18:38
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Niemcy

Post autor: januszm » 04 lip 2018, 17:30

oprocz egr moze byc takze chlodnica spalin, jak jest zasyfiona to moze wyskoczyc blad za maly przeplyw egr.

Gepard9903
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 01 lut 2012, 13:50
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Gepard9903 » 07 lip 2018, 12:42

Zobaczymy co będzie się działo dalej. Skasowałem błędy i jest ok. Ratuje mnie to, że mam kompletny silnik zapasowy, więc jeżeli będzie coś się dziać mogę wymieniać podzespoły.

[ Dodano: 2018-07-07, 12:42 ]
Podpoiłem komputer chwile po tym jak wystąpił brak mocy i pokazało mi następujące błędy:

Adres 01: Silnik Plik etykiet: 059-907-401-ASB.clb
Oznaczenie elementu: 4F0 910 402 F HW: 4F0 907 401 B
Komponent i/lub wersja: 3.0L V6TDI 000AG 0030
Kodowanie: 0011372
Kod serwisu: WSC 00070 000 00000
VCID: 204ED81CF3C3E241C9-8074
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

001025 - Układ recyrkulacji spalin
P0401 - 002 - natężenie przepływu za małe
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01110010
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 3
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 278601 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2018.07.04
Czas: 18:13:19

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 1974 /min
Moment obrotowy: 171.6 Nm
Prędkość: 112.0 km/h
Cykl pracy: 51.8 %
Cykl pracy: 20.9 %
Ilość powietrza/Obr.: 534.6 mg/suw
Cykl pracy: 53.7 %

004120 - Klapa kolektora ssącego 2
P1018 - 001 - nie osiągnięto dolnego położenia krańcowego - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01110010
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 3
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 278601 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2018.07.04
Czas: 18:13:19


Kody gotowości: 0 0 0 0 0

Wiatrak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 146
Rejestracja: 04 cze 2018, 08:32
Imię: Waldek SILNIK ASB
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Wiatrak » 09 lip 2018, 15:45

U mnie też brak mocy, świeci się check i migają świece żarowe. Ja mam błąd P0046, u mnie padnięty nastawnik turbiny. Jutro mam mechanika, nie regeneruję, wymieniam na nowy oryginał, koszt 700 zł.
Pozdrawiam,
Waldek

idymy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 121
Rejestracja: 13 sie 2014, 08:09
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: idymy » 10 lip 2018, 14:27

Kolego, jeśli miga Ci kontrola świeć żarowych i auto traci moc a po odpalanie problem znika to z pewnością jest to wina nastawnika turbiny, a tym bardziej, że masz: błąd 013128 - Sterowanie jednostki sterującej turbosprężarki 1 (J724)

sam to przerabiałem już dwa razy <okok>

betsafe
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 23 lip 2018, 21:18
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: betsafe » 26 lip 2018, 17:16

siemka ja mam taki problem jade sobie i nagle miga mi kontrolka wiec żarowych i auto traci moc czyli tryb awaryjny na vagu wywala bład "000565 ciśnienie doładowania sp" czyli sterowanie turbiną pada

Gepard9903
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 01 lut 2012, 13:50
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Gepard9903 » 01 sie 2018, 20:35

Postawiłem samochód do warsztatu, zobaczymy co powiedzą z tym nastawnikiem turbiny. Dodatkowo zaczęła mi klimatyzacja wariować dmucha gorącym powietrzem. Wstawię log z 11 kanału. http://vaglogi.pl/log-011_czJ6I7.html turbina nie doładowuje?

idymy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 121
Rejestracja: 13 sie 2014, 08:09
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: idymy » 02 sie 2018, 10:52

Wszystkie nawiewy Ci dmuchają czy np. środek grzeje boki chłodzą ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga