Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Przepływomierz log

Diagnostyka VAG
ODPOWIEDZ
Tomeq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 25 maja 2018, 20:30
Lokalizacja: Dzierzgoń

Przepływomierz log

Post autor: Tomeq » 29 cze 2018, 15:44

A6 C5 Sedan 1.9TDI silnik avf aktualnie 168km/362NM
W serii było 132km 285Nm
Turbina hybryda do 1.7bara aktualnie ustawiona na 1.5bara (Turbina z VGT seryjna powiększona do rozmiarów BRD z wirnikiem od BMW)
Duży FMIC
Downpippe, reszta przelot
Egr wyrzucony
N18 wyrzucony
N239 wyrzucony
Dolot skrócony na jedno kolanko od turbiny do seryjnego wlotu w grilu
Zaworek N75 daje -0,7 na gruszke
Pompa Vacum daje -0,9

Log na przepływce 2,5tdi - bosch
http://vaglogger.apphb.com/log/5b377f86 ... charttab-0

Log na przepływce 1.9tdi - zamiennik w silniku avf aktualnie 168km/362NM
http://vaglogger.apphb.com/log/5b3782cf ... charttab-0

Aktualny wykres:
https://zapodaj.net/0b2a13310b285.jpg.html

PROBLEMY!!!
Wydaje mi się że jest za mało Nm jak na tą moc
Reakcja na gaz czasami jest super ze do 2k prawie laczka pali, zaś czasami gaz jak cegła
Max moment obrotowy powinien być przy 1800obr/min

Logi: 001, 004, 008
http://vaglogger.apphb.com/log/5b39094f ... 98f8d13de7

Logi: 003, 010, 011
http://vaglogger.apphb.com/log/5b390906 ... 4476a8b8ab

Z góry dziękuje!
Ostatnio zmieniony 01 lip 2018, 20:01 przez Tomeq, łącznie zmieniany 1 raz.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 29 cze 2018, 16:01

A gdzie logi?

Tomeq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 25 maja 2018, 20:30
Lokalizacja: Dzierzgoń

Post autor: Tomeq » 29 cze 2018, 19:54

Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tomeq, łącznie zmieniany 1 raz.

januszm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 637
Rejestracja: 18 lis 2015, 18:38
Imię: Janusz
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Niemcy

Post autor: januszm » 30 cze 2018, 11:16

egr caly czas 4, x% wiec caly czas otwarty

Tomeq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 25 maja 2018, 20:30
Lokalizacja: Dzierzgoń

Post autor: Tomeq » 30 cze 2018, 15:06

Egr - jest zaślepiony

przeplywka bosh 2.5tdi
http://vaglogger.apphb.com/log/5b377f86 ... b2211996af

przeplywka zamiennik 1.9tdi
http://vaglogger.apphb.com/log/5b3782cf ... 81bbbfa1f4

TomA6C6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 20 lut 2018, 15:26
Lokalizacja: RLU / RZ

Post autor: TomA6C6 » 30 cze 2018, 23:24

Na zamienniku masz lepszy przepływ, ale zrób jeszcze raz logi dynamiczne grupy 010 od 1000bor/min do 4000.

Tomeq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 25 maja 2018, 20:30
Lokalizacja: Dzierzgoń

Post autor: Tomeq » 30 cze 2018, 23:50

Dodam że Aktualnie samochód ma 168,1km i 362nm turbina dmucha 1.5bara
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja