Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AKN 2.5 150 KM] Zapowietrzony układ paliwowy - rozwiązanie

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
gregm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 31 gru 2009, 16:20
Lokalizacja: Tuchów

[ AKN 2.5 150 KM] Zapowietrzony układ paliwowy - rozwiązanie

Post autor: gregm » 21 cze 2018, 12:27

Zaczęło się prozaicznie, wyjechałem z garażu zgasiłem i zacząłem pakować się. Próba odpalenia nie powiodła się i zaczęło się szukanie...Pompa wzbiorcza w baku wymieniona(nie tanio było), przewody gumowe itd. Nic z tego po nocy nie odpala, tak było w wielkim skrócie.

Po długim grzebaniu po forach niemieckich trafiłem na post o o-ringu uszczelniającym śrubę blokady pompy VP44, ta pierdoła za 90 eurocentów rozwiązała wiele problemów za Odrą. Szybka wizyta w ASO zamówienie, chcielibyście widzieć minę faceta, który wydawał mi tą uszczelkę <lol> Sąsiad mechanik dostał moją C5-tkę na kilka prac serwisowych i przy okazji wymienił o-ring. PROBLEM ZAPOWIETRZANIA SIĘ UKŁADU PALIWOWEGO ZNIKNĄŁ! Autko pali od strzała, nawet po kilku dniach postoju. Oczywiście zdaje sobie sprawę, że akurat u mnie zadziałało...

Poniżej fotka tej śruby, nr o-ringa wg Boscha 1 460 225 083 dostępne z tego co widzę wszem i wobec.

Mega bzdura, tym bardziej, że nawet Niemcy pisali o nie wymienianiu tegoż oringa przy pełnym serwisie VP44!!! Mam nadzieję, że komuś przyda się informacja, a ryzyko 5 zł daje się przeżyć w porównaniu do stwierdzeń ..."padła Panu pompa VP44"... ;)

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja