Po długim grzebaniu po forach niemieckich trafiłem na post o o-ringu uszczelniającym śrubę blokady pompy VP44, ta pierdoła za 90 eurocentów rozwiązała wiele problemów za Odrą. Szybka wizyta w ASO zamówienie, chcielibyście widzieć minę faceta, który wydawał mi tą uszczelkę
 Sąsiad mechanik dostał moją C5-tkę na kilka prac serwisowych i przy okazji wymienił o-ring. PROBLEM ZAPOWIETRZANIA SIĘ UKŁADU PALIWOWEGO ZNIKNĄŁ! Autko pali od strzała, nawet po kilku dniach postoju. Oczywiście zdaje sobie sprawę, że akurat u mnie zadziałało...
  Sąsiad mechanik dostał moją C5-tkę na kilka prac serwisowych i przy okazji wymienił o-ring. PROBLEM ZAPOWIETRZANIA SIĘ UKŁADU PALIWOWEGO ZNIKNĄŁ! Autko pali od strzała, nawet po kilku dniach postoju. Oczywiście zdaje sobie sprawę, że akurat u mnie zadziałało...Poniżej fotka tej śruby, nr o-ringa wg Boscha 1 460 225 083 dostępne z tego co widzę wszem i wobec.
Mega bzdura, tym bardziej, że nawet Niemcy pisali o nie wymienianiu tegoż oringa przy pełnym serwisie VP44!!! Mam nadzieję, że komuś przyda się informacja, a ryzyko 5 zł daje się przeżyć w porównaniu do stwierdzeń ..."padła Panu pompa VP44"...
 
 
 
							









 
 
