Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Problem ładowania akumulatora 1.8 T

Elektryka
ODPOWIEDZ
Roleksx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 16 maja 2018, 10:32
Lokalizacja: Kłodawa

Problem ładowania akumulatora 1.8 T

Post autor: Roleksx » 16 maja 2018, 23:51

Witam wszystkich to mój 1 post na tym forum ale nie pierwsze audi z niepierwszym problemem :( aczkolwiek potrzebuje tym razem pomocy. Do rzeczy.
Nie dawno udało mi sie wyczaić Audi A6 C5 1.8 T w dość smiesznych okazyjnych pieniądzach pierwsza myśl była oczywista auto ostro zmeczone i zniszczone ale jak włoze troszke pieniędzy i jeszcze wiecej serca to zrobie dla siebie ładna furke ;) Wyszło szydło z worka po zakupie ze do zrobienia jest wiecej niż myślałem.
Dzisiaj spadły ulewne deszcze co za czym idzie zaczeły parować szyby wiec trzerba było odpalić nawiewy, po przejechaniu kilku km zapaliła sie lampka ładowania wkurwi... zjechałem na pobocze w ulewny deszcz pobiegłem sprawdzać pod maske

-kontrolka ładowania sieci sie na niskich obrotach i wskazówka ładowania pokazuje lekko ponad 12 V

- pasek wizualnie wydaje sie ok nie widać zeby sie slizgał piszczał czy cokolwiek

- ładowanie pojawia sie przy 1300 obrotów bez włączonych jakichkolwiek dodatków bez swiateł nawiewów itd.

- w głośnikach radia pojawia sie piszczący dzwiek taki swiszczący wzrasta razem z obrotami gwizdanie dosc głośne

- sprawdziłem namacalnie przewody przy alternatorze sa na swoim miejscu

I teraz tak miernik bede miał jutro popołudniem wtedy bede miał wiecej info dokładniejszego co do napięć, lekki zarys tego co pokazuje wskazówka na licznikach. Wolne obroty zaraz po odpaleniu wskazówka lekko za 12V kontrolka świeci po dodaniu gazu wskazówka leci do jakiś 14 V kontrolka gaśnie im więcej urządzeń odpalę w trakcie pracy potrzeba większych obrotów po to zęby wskazówka poleciała w granice 13-14 V i kontrolka gasła. Może któś miał taki problem i nakieruje mnie na dobra droge. Szukałem w szukajcie ale nic za duzo nie znalazłem co naprowadziło by mnie na problem. Wole sie poradzić was niż kupywać alternator na pałę. Oznaczenie silnika to AEB aczkolwiek było coś magikowane już z tym autem bo reszta oznaczeń jakie znalazłem na aucie to AJL czyli wychodzi na to ze głowica jest od AEB a docelowo tam było AJL wiec nie wiem od czego jest cały osprzęt czy AEB czy AJL bnie wiem jak bardzo to ważne aczkolwiek daje taka informacje. Dziękuję z góry i proszę o pomoc.

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 17 maja 2018, 20:01

U mnie w okolicy alternator regenerują firmy i nie są to jakieś duże pieniądze do 1.8T.

Roleksx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 16 maja 2018, 10:32
Lokalizacja: Kłodawa

Post autor: Roleksx » 19 maja 2018, 11:46

sprawa ma sie tak że na wyjsciu z alternatora tak pisałem wyżej jest za małe ładowanie. Dostasne 2 alternator na podmianke i sprawdzenie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja