
Problem ze swapem z 3.0 na 2.8
Problem ze swapem z 3.0 na 2.8
Witam wszystkich;) padł mi silnik w audi 3.0 quattro skrzynia automatyczna i zdecydowałem się zamienić silnik na 2.8. Może ktoś już to przerabial i wie co jak trzeba przerobić w instalacji i jak to jest z immo bo słyszałem że będę musiał zegary wymienić czy to prawda? Jak nie to jak to ominąć żeby nie zmieniać . I jeszcze zastanawia mnie jak to bedzie ze skrzynia? Z góry dzięki za podpowiedzi
pozdrawiam

Będzie grubo ale da się 
30-asn-tip-q-swap-przekladka-na-28-193km-vt80207.htm
Jak wpakujesz 2.8 to musisz razem ze sterownikiem od silnika, sterownik skrzyni od ASN nie będzie współpracował ze sterownikiem od silnika 2.8. Aby skrzynia działała musisz nabyć sterownik który współpracuje ze sterownikiem silnika 2.8.
Poza kilkoma mechanicznymi przeróbkami większe rzeźbienie w instalacji elektrycznej. Potrzebna jest Elsa i kumaty gościu co to ogarnie. Kłopoty przysporzy też regulacja wentylatorów od klimatyzacji bo są one inaczej sterowane w ASN a inaczej w 2.8.
To tak z grubsza

30-asn-tip-q-swap-przekladka-na-28-193km-vt80207.htm
Jak wpakujesz 2.8 to musisz razem ze sterownikiem od silnika, sterownik skrzyni od ASN nie będzie współpracował ze sterownikiem od silnika 2.8. Aby skrzynia działała musisz nabyć sterownik który współpracuje ze sterownikiem silnika 2.8.
Poza kilkoma mechanicznymi przeróbkami większe rzeźbienie w instalacji elektrycznej. Potrzebna jest Elsa i kumaty gościu co to ogarnie. Kłopoty przysporzy też regulacja wentylatorów od klimatyzacji bo są one inaczej sterowane w ASN a inaczej w 2.8.
To tak z grubsza