A6 C7 2013 Pneumatyka tył leży i nie podnosi się
A6 C7 2013 Pneumatyka tył leży i nie podnosi się
Witam,
Opadło mi całkowi tylne zawieszenie (pneumatyka). Po podłączeniu do OBDeleven w parametrach na żywo widać, że pompka pracuje i nagrzewa się do ponad 100 stopni. Mimo, że pompka pracuje auto nie jest w stanie się podnieść. Co mogę sprawdzić sam zanim pojadę do warsztatu ? na jakie parametry mam zwrócić uwagę przy podpinaniu do komputera ? Wywala też błędy zawieszenia.
Opadło mi całkowi tylne zawieszenie (pneumatyka). Po podłączeniu do OBDeleven w parametrach na żywo widać, że pompka pracuje i nagrzewa się do ponad 100 stopni. Mimo, że pompka pracuje auto nie jest w stanie się podnieść. Co mogę sprawdzić sam zanim pojadę do warsztatu ? na jakie parametry mam zwrócić uwagę przy podpinaniu do komputera ? Wywala też błędy zawieszenia.
- adrian1000
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 22 wrz 2017, 09:43
- Imię: Adrian
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.6 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ZGY
Problem wydał mi się podobny wiec przeczytałem.
Obie strony się nie podnoszą ani nie opadają bardziej.
TO LISTA BŁĘDÓW ZAWIESZENIA
Adres 34: Poziomowanie Plik etykiet: 4G0-907-553.clb
Oznaczenie elementu: 4G0 907 553 F HW: 4G0 907 553 F
Komponent i/lub wersja: LUFE-DAEMPFER H18 0782
Kodowanie: 008003
Kod serwisu: WSC 02391 785 00200
ZbiĹŻr danych ASAM: EV_AirSuspe 003024 (AU57)
ROD: EV_AirSuspe_VW51.rod
VCID: 2E523624711744314B-807A
2 - ilooa znalezionych b3edĹŻw. Oto one:
677386 - Regulacja poziomu zawieszenia; b31d wiarygodnooci
C1046 00 [009] - -
Potwierdzony - Testowany od skasowania kodĹŻw b3edĹŻw
Ramka zamro?ona:
Stan b3edu: 00000001
Priorytet b3edu: 2
Czestooa b3edu: 1
Wew.licznik b3edĹŻw: 193
Przebieg: 202795 km
Data: 2018.03.18
Czas: 16:20:07
677387 - Regulacja poziomu zawieszenia; b31d wiarygodnooci
C1046 00 [009] - -
Potwierdzony - Testowany od skasowania kodĹŻw b3edĹŻw
Ramka zamro?ona:
Stan b3edu: 00000001
Priorytet b3edu: 2
Czestooa b3edu: 1
Wew.licznik b3edĹŻw: 193
Przebieg: 202795 km
Data: 2018.03.18
Czas: 16:20:07
Obie strony się nie podnoszą ani nie opadają bardziej.
TO LISTA BŁĘDÓW ZAWIESZENIA
Adres 34: Poziomowanie Plik etykiet: 4G0-907-553.clb
Oznaczenie elementu: 4G0 907 553 F HW: 4G0 907 553 F
Komponent i/lub wersja: LUFE-DAEMPFER H18 0782
Kodowanie: 008003
Kod serwisu: WSC 02391 785 00200
ZbiĹŻr danych ASAM: EV_AirSuspe 003024 (AU57)
ROD: EV_AirSuspe_VW51.rod
VCID: 2E523624711744314B-807A
2 - ilooa znalezionych b3edĹŻw. Oto one:
677386 - Regulacja poziomu zawieszenia; b31d wiarygodnooci
C1046 00 [009] - -
Potwierdzony - Testowany od skasowania kodĹŻw b3edĹŻw
Ramka zamro?ona:
Stan b3edu: 00000001
Priorytet b3edu: 2
Czestooa b3edu: 1
Wew.licznik b3edĹŻw: 193
Przebieg: 202795 km
Data: 2018.03.18
Czas: 16:20:07
677387 - Regulacja poziomu zawieszenia; b31d wiarygodnooci
C1046 00 [009] - -
Potwierdzony - Testowany od skasowania kodĹŻw b3edĹŻw
Ramka zamro?ona:
Stan b3edu: 00000001
Priorytet b3edu: 2
Czestooa b3edu: 1
Wew.licznik b3edĹŻw: 193
Przebieg: 202795 km
Data: 2018.03.18
Czas: 16:20:07
A może być tak, że: sterownik zawieszenia włącza pompkę by podnieść tył auta
auto nie podnosi się bo pompka jest niesprawna
tym samym czujniki nie wykrywają zmiany
system interpretuje to jako błąd czujnika.
Moje pytanie jak sprawdzić sprawność kompresora? przykładałem ucho do karoserii, w ogóle go nie słychać.
[ Dodano: 2018-03-19, 12:34 ]
Problem rozwiązany.
Przyczyną był zgnity kabel przy wtyczce do kompresora.
auto nie podnosi się bo pompka jest niesprawna
tym samym czujniki nie wykrywają zmiany
system interpretuje to jako błąd czujnika.
Moje pytanie jak sprawdzić sprawność kompresora? przykładałem ucho do karoserii, w ogóle go nie słychać.
[ Dodano: 2018-03-19, 12:34 ]
Problem rozwiązany.
Przyczyną był zgnity kabel przy wtyczce do kompresora.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa, Polska
- Kontakt:
Witam. A ja mam pytanie takie bo chyba nie do konca rozumiem jak powinna zachowywac sie pneumatyka. Po zakonczeniu jazdy i wyjsciu z auta,pneumatyka nie powinna troche upuscic powietrza skoro zmienilo sie obciazenie w postaci pasazerow?u mnie tak jest,ze pare sekund upuszcza powietrze ale wszystkie kola na oko sa na takiej samej wysokosci. Nie powinno nawet po kilkunastu godzinnym postoju nic powietrza upuszczac?czy anomalia jest tylko wtedy, gdy ktoras z osi lub ktores z kol jest na innej wysokosci po dluzszym postoju?u mnie na oko zawsze jest rowno ale przy wysiadaniu czy wsiadaniu po postoju cos tam slychac przez kilka sekund ze pracuje.
palec85 Zawieszenie jest samopoziomujace niezaleznie od trybu jaki jest wybrany w MMI. Normalne zachowanie jest takie ze po wyjsciu z samochodu (w zaleznosci jak zmienilo sie obciazenie) mozna zaobserwowac ruchy zawieszenia, czase nawet syknie jak w autobusie przy otwieraniu drzwi. Po kilkugodzinnym postoju moze minimalnie opasc i w momencie gdy otworzysz drzwi zanim jeszcze wlaczysz zaplon, samo sie poziomuje.
Jesli ktoraz strona znacznie opada po dluzszym postoju to mozliwa jest nieszczelnosc ukladu lub uszkodzona poduszka.
Jesli ktoraz strona znacznie opada po dluzszym postoju to mozliwa jest nieszczelnosc ukladu lub uszkodzona poduszka.
A6 C6 --> A7 4G
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga