[A6 C7] Stuki, ale tylko na początku jazdy zaraz po ruszeniu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 14
- Rejestracja: 19 kwie 2015, 11:23
- Imię: Janusz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wawa
- Kontakt:
[A6 C7] Stuki, ale tylko na początku jazdy zaraz po ruszeniu
Witam,
Pojawiły mi się stuki w lewym przednim kole, ale są słyszalne tylko na początku jazdy po ruszeniu, później cichną... :shock:
Słyszalne są przy wolnej jedzie (1-wszy bieg bez dodawania gazu, najlepiej na bruku (spora częśtotliwość pracy zawieszenia, ale z małą amplitudą)
Pierwszy raz spotkałem się ze stukami, które ustępują. :shock:
Zawieszenie sprawdzane, nie ma luzów, samochód ma przebieg 78tyś km..
Ma ktoś jakiś pomysł ?
Pojawiły mi się stuki w lewym przednim kole, ale są słyszalne tylko na początku jazdy po ruszeniu, później cichną... :shock:
Słyszalne są przy wolnej jedzie (1-wszy bieg bez dodawania gazu, najlepiej na bruku (spora częśtotliwość pracy zawieszenia, ale z małą amplitudą)
Pierwszy raz spotkałem się ze stukami, które ustępują. :shock:
Zawieszenie sprawdzane, nie ma luzów, samochód ma przebieg 78tyś km..
Ma ktoś jakiś pomysł ?
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
A czym różnią się "stuki" od "klekotu"? Klekot to cykliczne, szybkie stuki. Gdyby to był jeden stuk - to nie mielibyśmy klekotu. Ja byłem przekonany, ze to zawias lub przegub - tak niosło się po aucie. Wizytowałem różne stacje diagnostyczne z szarpakami i mechaników. Nawet wymieniłem jedną półoś - nie pomogło
Dopiero podniesienie auta do góry i ruszanie wałem napędowym uwidoczniło dźwięki w tyłu skrzyni
Dopiero podniesienie auta do góry i ruszanie wałem napędowym uwidoczniło dźwięki w tyłu skrzyni
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa, Polska
- Kontakt:
Nie nie,na postoju jest wszystko ok,silnik chodzi elegancko. Chodzilo mi o to, ze po nocy jak jest zimno to przez pierwsze kilka czy kilkanascie kilometrow jest takie jak by tluczenie gdzies z przodu. Z tego co wyczytalem na forum w roznych postach to chyba problem wielu z zawiecha pneumatyczna. Auto sie tez dobrze prowadzi.
Wiem jedno w autach ze zwykłym zawieszeniem te objawy nie występują , także można się skupić bezpośrednio na pneumatyce a nie szukać przyczyny w jakiś sprzęgłach, przegubach itp.
Tak jak pisałem problem jest znany bardzo dobrze , ale nikt nie znalazł skutecznego rozwiązania problemu, nie pomaga nawet wymiana amorków na nowe, także wychodzi na to że ten typ tak ma, co jest bardzo przykre ,że AUDI wypuszcza gotowy produkt za kupę kasy i jest tak niedopracowany
Tak jak pisałem problem jest znany bardzo dobrze , ale nikt nie znalazł skutecznego rozwiązania problemu, nie pomaga nawet wymiana amorków na nowe, także wychodzi na to że ten typ tak ma, co jest bardzo przykre ,że AUDI wypuszcza gotowy produkt za kupę kasy i jest tak niedopracowany
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa, Polska
- Kontakt:
No to praktycznie mam to samo co Ty. Nie musi byc mrozu choc nim zimniej tym gorzej. Na chlopski rozum to elementy gumowe twardnieja wraz ze spadkiem temperatury tylko ktore. W a6 c5 w sumie tez jak stukalo i zle sie jezdzilo to nikt nie wiedzial co to i zawieszenie kilka razy bylo sprawdzane. Wymiana kompletu wahaczy albo tulei sanek pomogla ale juz nie pamietam.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga