Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[a6 C5 2.4] przegrzewa sie

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
dobi1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 07 gru 2008, 19:31
Lokalizacja: lublin

[a6 C5 2.4] przegrzewa sie

Post autor: dobi1988 » 12 kwie 2009, 14:12

witam mam taki problem audi a6 2.4 szybko łapie temperature i po 3 km wlacza sie juz wentylator do chlodzenia silnika...
i nie widac tez zeby był obieg wody.
co moze byc tego przyczyna??
w leci bedzie juz totalnie zle...

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 12 kwie 2009, 17:15

dobi1988 pisze:witam mam taki problem audi a6 2.4 szybko łapie temperature i po 3 km wlacza sie juz wentylator
podstawą jest jaką temp Ci pokazuje auto
bo mi po 3km już potrafi dojść do 90 stopni
ale jakoś nie widzę problemu
a o jaki Ci chodzi wentylator, bo pamiętaj, że jeden kręci się cały czas, ten z wiskiem
censored pisze: Co masz na myśli ?
też się zastanawiałem nad tym :-D

dobi1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 07 gru 2008, 19:31
Lokalizacja: lublin

Post autor: dobi1988 » 12 kwie 2009, 19:52

censored pisze:
dobi1988 pisze:i nie widac tez zeby był obieg wody.
Co masz na myśli ?
chodzi o to ze nie powraca płyn chłodzący do zbiorniczka...
a powinien caly czas krazyc

Awatar użytkownika
Ciachu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 20 mar 2009, 18:06
Lokalizacja: London / Bydgoszcz

Post autor: Ciachu » 12 kwie 2009, 22:10

Ja tam myślę ,że pierwsza odpowiedz była trafna ,,,stawiał bym na TERMOSTAT..

pozdro
Ciachu

A6 C7 CGLC 2.0 Tedeji :) 177 Królików Mocarnych

Awatar użytkownika
dziq111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: dziq111 » 13 kwie 2009, 14:17

ja obstawiam na termostat. ale teraz o ktory went chodzi o elektrczny?? on sie włącza wtedy gdy :
temp wody w chodnicy przekroczy chyba 95 stopni lub włączy sie klimatyzacje.
gdy temp silnika wzrosnie do poziomu ponad 110 stopni powienien dodatkowo włączyć sie wentylator dmuchawy (ten co do środko wieje) ale ustawi sie w takiej pozycji ze bedzie gdzies indziej wyrzucał.

jęsli chcesz wspomóc chłodzenie nagrzewnice ustawiasz na max ciepło i maks nawiew powinno pomoc w dojechaniu do mechanika.

a chłodnica jak temp na zegarach pokazuje 90 stopni grzeje sie?? przejedz sie wyłącz silnik i sprawdz. powinna być od górnej częsci gorąca. a w zbiorniczku woda raczej nie krąży w jakiś specjalnuy widoczny sposób.

Masełko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 25 mar 2009, 18:18
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Post autor: Masełko » 13 kwie 2009, 21:14

Witam a czy przypadkiem nie wymieniałeś płynu chłodzącego bo w V6 ominiesz jeden odpowietrznik i można nawet załatwić uszczelkę pod głowicą

dobi1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 07 gru 2008, 19:31
Lokalizacja: lublin

Post autor: dobi1988 » 14 kwie 2009, 20:19

Masełko pisze:Witam a czy przypadkiem nie wymieniałeś płynu chłodzącego bo w V6 ominiesz jeden odpowietrznik i można nawet załatwić uszczelkę pod głowicą
no wlasnie moze byc przyczyna tego ze jest zapowietrzony uklad...
powiedzcie jak sie odpowietrza uklad chlodzenia w audi a6 2.4

dobi1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 07 gru 2008, 19:31
Lokalizacja: lublin

Post autor: dobi1988 » 17 kwie 2009, 08:17

goly191 pisze:
dobi1988 pisze:witam mam taki problem audi a6 2.4 szybko łapie temperature i po 3 km wlacza sie juz wentylator
podstawą jest jaką temp Ci pokazuje auto
bo mi po 3km już potrafi dojść do 90 stopni
ale jakoś nie widzę problemu
a o jaki Ci chodzi wentylator, bo pamiętaj, że jeden kręci się cały czas, ten z wiskiem
censored pisze: Co masz na myśli ?
też się zastanawiałem nad tym :-D
chodzi o ten z wiskiem ze sie wlacza
juz po 3 km dla mnie to jakos zaszybko, i to przy temperaturze na dworze 10 stopni

Masełko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 25 mar 2009, 18:18
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Post autor: Masełko » 17 kwie 2009, 08:24

W mojej C4 2.6 jest dwa jeden obok nagrzewnicy pod osłoną podszybia drugi z tyłu głowicy od strony pompy hamulcowej a swoją drogą odpowietrzniki są zazwyczaj w górnych punktach ukladu chłodzenia także ten korek który kolega absajler wskazał to chyba raczej do spuszczenia płynu

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 17 kwie 2009, 20:00

dobi1988 pisze:chodzi o ten z wiskiem ze sie wlacza
juz po 3 km dla mnie to jakos zaszybko, i to przy temperaturze na dworze 10 stopni
u mnie ten os wiska działa już od włączenia silnika
tzn on podobno nie działa, ale się kręci, jak temp przekracza 95s (podobno) to wtedy załącza go wisko tak konkretnie
ten drugi mały, on wspomaga układ, co prawda zrobiłem 6tyś bez niego, tzn był przepalony a ja nie wiedziałem o tym

dobi1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 07 gru 2008, 19:31
Lokalizacja: lublin

Post autor: dobi1988 » 17 kwie 2009, 22:03

goly191 pisze:
dobi1988 pisze:chodzi o ten z wiskiem ze sie wlacza
juz po 3 km dla mnie to jakos zaszybko, i to przy temperaturze na dworze 10 stopni
u mnie ten os wiska działa już od włączenia silnika
tzn on podobno nie działa, ale się kręci, jak temp przekracza 95s (podobno) to wtedy załącza go wisko tak konkretnie
ten drugi mały, on wspomaga układ, co prawda zrobiłem 6tyś bez niego, tzn był przepalony a ja nie wiedziałem o tym
no wlasnie on dziala caly czas ten od wisko... ale u mnie jak jest 90 stopni na zegarach zaczyna on glosniej chodzic , szum powietrza wytwarza wtedy wlasnie sie on wlacza . ale u mnie nie wiem czemu wlacza sie przy 90 stopniach

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 17 kwie 2009, 22:51

dobi1988 pisze:ale u mnie nie wiem czemu wlacza sie przy 90 stopniach
a przy ilu ma się włączać
no chyba logiczne, że przy 90, aby właśnie utrzymać taką temp( dokładnie to on się załącza chyba przy 95, ale my widzimy 90, resztą zajmują się czujniki)
jak nie będzie dawał rady, to pomaga mu ten mały od klimy

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga